radoslavp написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat stilo 1.9jtd-смяна на турбо gt1749v с gt2052v
Collapse
X
-
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
-
2000 20v turbo написа:radoslavp написа:Маховика и съединителя на Стилото са като макарони, няма смисъл от смяната на турбо. Добре подготвен дизел, права генерация 63 мм, челен кулер, махани ЕГР, тротъл боди, с нов съединител и силов ремап на 1.5 бара, направо смачкват маховика на 2к оборота, колата иска да се разпадне. В момента това е ситуацията при мен, още сваляме въртящ момент и налягане, като в момента се обмисля подмяна на цялата система маховик+съединител от 1.9 JTD 16V.Колега кажи при теб как е положението, а да и GT2052V няма да го накараш да спулва бързо ... това е едно от най-бавните GT20 турбини.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
danii написа:radoslavp написа:Къде на 1.6 бара си карал с 2.5 баровия MAP ?
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Колега с таз огромна топла част на турбината - няма оправия с ЛАГ-а Даже, като смените кулер, турбо пътищата /вероятно с по-големи ще ги сменяте/ - още по - зле ще стане На дизела сладостта му е в мощността и якия момент в ниските, а ти с таз турбина си се лишил точно от това.
Коментар
-
Оптималния избор на турбина за тази кола може би е новата генерация лагерни GTB1756VK, която флоува над 200 коня и спулва по-бързо от старата ГТ15 генерация. Такава турбина излиза от почти всeки VAG 2.7 TDI мотор. За съжаление, за подобна стъпка може да се мисли едва след здрава модификация на маховик+съединител. Става въпрос конкретно за Стило 1.9 8V, при Alfa Romeo 147 1.9 8V се ползва друга кутия/маховик/съединител и има повече мегдан.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
radoslavp написа:Оптималния избор на турбина за тази кола може би е новата генерация лагерни GTB1756VK, която флоува над 200 коня и спулва по-бързо от старата ГТ15 генерация. Такава турбина излиза от почти всeки VAG 2.7 TDI мотор. За съжаление, за подобна стъпка може да се мисли едва след здрава модификация на маховик+съединител. Става въпрос конкретно за Стило 1.9 8V, при Alfa Romeo 147 1.9 8V се ползва друга кутия/маховик/съединител и има повече мегдан.ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Колега 2000 20v turbo очевидно ти преча, за което пак се извинявам. С този пост мисля да го спра този форум нацяло, бая некомпетентен идвам явно, със здраве.P.S. Ако някой админ мине през темата ще помоля да изтрие постовете ми и заедно с тях акаунта ми по възможност, благодаря.След като думите, които използваш пораждат странични коментари, защо не ги замениш със съответните им думи на български език?Правила на форума, т. 1.13:Заглавията и мненията на темите се изписват задължително на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Изключение прави само международният раздел - "International (English zone)".Модераторски екип на fiat-bg.org'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
radoslavp написа:Колега 2000 20v turbo очевидно ти преча, за което пак се извинявам. С този пост мисля да го спра този форум нацяло, бая некомпетентен идвам явно, със здраве.P.S. Ако някой админ мине през темата ще помоля да изтрие постовете ми и заедно с тях акаунта ми по възможност, благодаря.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар