Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat stilo 1.9jtd-смяна на турбо gt1749v с gt2052v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    fiat stilo 1.9jtd-смяна на турбо gt1749v с gt2052v

    Здравейтеи от мен!Преди извесно време сложих чип на колата и ми хареса доста как върви и естествено се запали и за по голямо турбо.Турбото вече е монтирано и до колкото може да се вярва на уреда достига пик 1.8бара.Колата тръгна мого добре във високите,но в ниските я няма заради лага и може би не и достига гориво,ако някои е на ясно с този проблем и дали с повече гориво ще се оправи нека да пише.Ето и малко снимки!
    Прикачени файлове

    #2
    Внимавайте да не потрошите кутията, с 1749 на 1.4-1.5 бара пак същата песен на нов глас, както при JTD105 - маховик/съединител са на ръба.Да разбирам, че сменихте турбото, но не е коригиран софтуера ли ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      значи преди да сложа gt2052то си имаше ремап,но май сега пак ще трябва да правя за да се настрои и с това турбо

      Коментар


        #4
        Определено Съединителя как е ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          за сега нищо не мога да кажа не съм го гледал иначе не буксува

          Коментар


            #6
            добре ли виждам че сте свалили студената перка на турбината и сте монтирали първо топлата част и тогава сте поставли студената барабар с перката ???
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              студената част е свалена защото трябваше да се прправят актоатора,маслото и оттичането след което всичко бе свалено събрано и качено цялото.

              Коментар


                #8
                vaseto_stilo написа:
                студената част е свалена защото трябваше да се прправят актоатора,маслото и оттичането след което всичко бе свалено събрано и качено цялото.
                И кой ще направи сега баланс на студената перка?
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #9
                  турбото преди да се качи на колата беше качено на стенд за балансиране и след това го качихме.следващото нещо което ще правя в най скоро време ще е по голям кулер и генерация на 60мм,и ако някой знае колко um са д.зите да каже,че неможах да намеря нищо за тях

                  Коментар


                    #10
                    Ми колега по каталозите за разпръсквачи за Стило ги дават 6х0.165х144 , което значи 6 дупки с диаметър 165 микрона и ъгъл 144 градуса.Обаче колко е вярно това не знам.

                    Коментар


                      #11
                      3 или 4 бяха дупките ама забравих, но щях да помня ако бяха 6.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        3 или 4 бяха дупките ама забравих, но щях да помня ако бяха 6.
                        а стига бе.Е как на jtd105 са 5 дупки по 185 микрона а на jtd115 са 3-4 по 165 микрона Има нещо гнилоПо каталог ги дават 6.Аз лично не съм виждал на Стило разпръсквач,за това и не споря,но 3 даже и 4 дупки ми се виждат малко.

                        Коментар


                          #13
                          Емо, наистина са 6 дупки
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            Верно ли ?Ония ден като ги гледахме не бяха ли с 4
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              6
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X