Може, така или иначе дебита им до 180-190к.с. е достатъчен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat stilo 1.9jtd-смяна на турбо gt1749v с gt2052v
Collapse
X
-
Маховика и съединителя на Стилото са като макарони, няма смисъл от смяната на турбо. Добре подготвен дизел, права генерация 63 мм, челен кулер, махани ЕГР, тротъл боди, с нов съединител и силов ремап на 1.5 бара, направо смачкват маховика на 2к оборота, колата иска да се разпадне. В момента това е ситуацията при мен, още сваляме въртящ момент и налягане, като в момента се обмисля подмяна на цялата система маховик+съединител от 1.9 JTD 16V.Колега кажи при теб как е положението, а да и GT2052V няма да го накараш да спулва бързо ... това е едно от най-бавните GT20 турбини.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
незнам дали е най бавната gt20ka,но откакто е сложена колата няма нищо общо с преди това има малко лаг,но после полудява на високите.тази седмица ще и пуснем още гориво и се надявам да тръгне още.иначе за сега нямам ядове със съединителя като се има предвит че преди това съм я карал на 1.6бара половин година
Коментар
-
vaseto_stilo написа:незнам дали е най бавната gt20ka,но откакто е сложена колата няма нищо общо с преди това има малко лаг,но после полудява на високите.тази седмица ще и пуснем още гориво и се надявам да тръгне още.иначе за сега нямам ядове със съединителя като се има предвит че преди това съм я карал на 1.6бара половин годинаФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
MAP-a на Стилото е 2.5 бара, Emzo пак не мисли (joke), имаме атмосферно налягане което всеки знае по стойност + налягането което надува турбината. За да го синтезирам с тоя MAP 1.5 bar max надув, всеки пик записва грешка, колата спира за момент, check engine-a светва, да не говорим че с освободена генерация колата овърбуства доволно.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
МАП-а мери абсолютно налягане,което значи манометричното на турбината + атмосферното.Та ако МАП-а е 2.5 бара и си някъде с ниско атмосферно налягане 900-950 милибара може и да си я карал пиково на 1.6 бара.Ама кажи колко ти е холд бууст-а.Наистина ГТ2052 е лагава турбина.Нямаш проблеми със маховика и съединителя защото в ниските няма никой.Пусни й повечко гориво още от 1500 оборота да видим какво ще кажеш.Над 200 коня на това Стило и с ГТ2260 трудно можеш да изкараш да не кажа невъзможно.Не е въпроса само въздух да й осигуриш.Дебита на стоковите дюзи не е безкрайна величина.Плюс това не забравяите един много важен фактор-времето за впръскване.Едно е да искаш да пръснеш 60мг,а друго е 80-90мг.Едни от най-важните параметри при комън рейл-а са кога да започне впръскването(BOI-Beginning of injection) и колко да продължи(Injection duration)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар