Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat stilo 1.9jtd-смяна на турбо gt1749v с gt2052v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може, така или иначе дебита им до 180-190к.с. е достатъчен.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      180-190кс звучат добре,но на мен целта ми е 200+

      Коментар


        #18
        То хубаво го искаш ама му идват множко, няма да го бъде дълго.Маховик/съединител като за начало
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Маховика и съединителя на Стилото са като макарони, няма смисъл от смяната на турбо. Добре подготвен дизел, права генерация 63 мм, челен кулер, махани ЕГР, тротъл боди, с нов съединител и силов ремап на 1.5 бара, направо смачкват маховика на 2к оборота, колата иска да се разпадне. В момента това е ситуацията при мен, още сваляме въртящ момент и налягане, като в момента се обмисля подмяна на цялата система маховик+съединител от 1.9 JTD 16V.Колега кажи при теб как е положението, а да и GT2052V няма да го накараш да спулва бързо ... това е едно от най-бавните GT20 турбини.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            #20
            незнам дали е най бавната gt20ka,но откакто е сложена колата няма нищо общо с преди това има малко лаг,но после полудява на високите.тази седмица ще и пуснем още гориво и се надявам да тръгне още.иначе за сега нямам ядове със съединителя като се има предвит че преди това съм я карал на 1.6бара половин година

            Коментар


              #21
              vaseto_stilo написа:
              незнам дали е най бавната gt20ka,но откакто е сложена колата няма нищо общо с преди това има малко лаг,но после полудява на високите.тази седмица ще и пуснем още гориво и се надявам да тръгне още.иначе за сега нямам ядове със съединителя като се има предвит че преди това съм я карал на 1.6бара половин година
              Силно ме съмнява да постигнеш 200+ с оригиналния маховик и съединител!
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #22
                Сложи после графиката, да видим от колко оборота ще опъва.Щото ако е във високите само ... не мерси.Моя съед. е нов и засега държи, но съм на стендбай да му намаля torque ако тръгне да се оплаква.За 200+ ще поломите и мотора - лично мнение.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  като и пуснем гориво сменим генерацията на 60мм и монтираме кулера тогава ще я качим да дино да видим за какво става въпрос.а доколкото за мотора и съединителя като се поломят тогава ще го мислим

                  Коментар


                    #24
                    Къде на 1.6 бара си карал с 2.5 баровия MAP ?
                    '08 Alfa Romeo 147 Q2
                    ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                    Коментар


                      #25
                      Той ако е 2.5 ок, ама виж 1.5 е друга песен
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        И последно колко баров е мапа на това стило?

                        Коментар


                          #27
                          MAP-a на Стилото е 2.5 бара, Emzo пак не мисли (joke), имаме атмосферно налягане което всеки знае по стойност + налягането което надува турбината. За да го синтезирам с тоя MAP 1.5 bar max надув, всеки пик записва грешка, колата спира за момент, check engine-a светва, да не говорим че с освободена генерация колата овърбуства доволно.
                          '08 Alfa Romeo 147 Q2
                          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                          Коментар


                            #28
                            danii написа:
                            И последно колко баров е мапа на това стило?
                            На това точно не ти върши работа, това е JTD115, както ти писах в другия форум - от мултиджет търси.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              МАП-а мери абсолютно налягане,което значи манометричното на турбината + атмосферното.Та ако МАП-а е 2.5 бара и си някъде с ниско атмосферно налягане 900-950 милибара може и да си я карал пиково на 1.6 бара.Ама кажи колко ти е холд бууст-а.Наистина ГТ2052 е лагава турбина.Нямаш проблеми със маховика и съединителя защото в ниските няма никой.Пусни й повечко гориво още от 1500 оборота да видим какво ще кажеш.Над 200 коня на това Стило и с ГТ2260 трудно можеш да изкараш да не кажа невъзможно.Не е въпроса само въздух да й осигуриш.Дебита на стоковите дюзи не е безкрайна величина.Плюс това не забравяите един много важен фактор-времето за впръскване.Едно е да искаш да пръснеш 60мг,а друго е 80-90мг.Едни от най-важните параметри при комън рейл-а са кога да започне впръскването(BOI-Beginning of injection) и колко да продължи(Injection duration)

                              Коментар


                                #30
                                radoslavp написа:
                                Къде на 1.6 бара си карал с 2.5 баровия MAP ?
                                Човека има в предвид манометрично налягане а не абсолютно.

                                Коментар

                                Working...
                                X