Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 166 2.4 JTD VRP

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Alfa Romeo 166 2.4 JTD VRP

    Колата е Алфа Ромео 166 2.4 JTD 136hp 1999 година (SOHC 10V common rail)В момента турбината (GT2256V) работи на налягане от 1.5 бараПодобренията са фронтален интеркулер: http://vbox7.com/play:171ad159По-големи въздуховоди.Кранче за налягането на турбото.Генерация на 76мм: http://vbox7.com/play:f9ee41baИ естествено ремап.Aвтомобила се ползва за ежедневка и не целя нqкакви състезателни резултати с него. За напред ще продължаваме да го развиваме до където може.
    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
    Powered by VRPerformance

    #2
    Хъх, преди малко имаше още постове ама са хванали пътя Романе, интересно ми е, по окачването нещо мислиш ли да променяш ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Хъх, преди малко имаше още постове ама са хванали пътя Романе, интересно ми е, по окачването нещо мислиш ли да променяш ?
      Ами ако променя нещо, то трябва да се лиша от меката си возия... Така че окачването ще си остане, като на лимузина. Нямам намерение да я карам писта или нещо такова Като цяло автомобила е тежък и масивен, следователно добре се държи в пътя. За сега мисля да завърша изпускателната система и се оглеждам за разпръсквачи.
      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
      Powered by VRPerformance

      Коментар


        #4
        Roman написа:
        emzo написа:
        Хъх, преди малко имаше още постове ама са хванали пътя Романе, интересно ми е, по окачването нещо мислиш ли да променяш ?
        Ами ако променя нещо, то трябва да се лиша от меката си возия... Така че окачването ще си остане, като на лимузина. Нямам намерение да я карам писта или нещо такова Като цяло автомобила е тежък и масивен, следователно добре се държи в пътя. За сега мисля да завърша изпускателната система и се оглеждам за разпръсквачи.
        Дай да гръмна с ножа!

        Коментар


          #5
          Колега евала за ентусиазма.Добре са се получили нещата.Ако искаш още мощност сложи си разпръсквачи от Евро3 дюзи(предполагам че ти си с Евро2 дюзите или се бъркам),сложи си 1800 баров рейл сензор,вдигнете налягането в рейла ама до към 1600 бара да не даде фира помпата по някое време.Гледах оригинален софт на кола като твойта и се учудих че е почти 1:1 с този на JTD105.Даже адресите на повечето карти са същите. Колко ти е макс горивото(мг/и) сега?Прати ми един лог на ЛС да видя как се справя Алфата.Интересно ми стана.

          Коментар


            #6
            janyboy написа:
            Колега евала за ентусиазма.Добре са се получили нещата.Ако искаш още мощност сложи си разпръсквачи от Евро3 дюзи(предполагам че ти си с Евро2 дюзите или се бъркам),сложи си 1800 баров рейл сензор,вдигнете налягането в рейла ама до към 1600 бара да не даде фира помпата по някое време.Гледах оригинален софт на кола като твойта и се учудих че е почти 1:1 с този на JTD105.Даже адресите на повечето карти са същите. Колко ти е макс горивото(мг/и) сега?Прати ми един лог на ЛС да видя как се справя Алфата.Интересно ми стана.
            Прав си. С евро 2 дюзи съм. За сега планирам да направя второто нещо, което ти спомена и да временно да запазя сегашните дюзи да видим дали може още да се поиграе с тях. За жалост нямам логове, а са в мапера ми.
            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
            Powered by VRPerformance

            Коментар


              #7
              Наистина жалко че нямаш логове при теб.Нищо.Дръж ни в течение с ъпгрейдите

              Коментар


                #8
                Само един въпрос, издържа ли съединителя на увеличената мощност?
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  van_dal написа:
                  Само един въпрос, издържа ли съединителя на увеличената мощност?
                  Съединителя ми е подсилен.
                  '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                  Powered by VRPerformance

                  Коментар


                    #10
                    janyboy написа:
                    Наистина жалко че нямаш логове при теб.Нищо.Дръж ни в течение с ъпгрейдите
                    Имаш ли си идеи от кои модели коли мога да ползвам нужния датчик за рейката? Мисля да пробвам с мултиджетов, ама чакам един приятел да му набарам колата.
                    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                    Powered by VRPerformance

                    Коментар


                      #11
                      Roman написа:
                      Имаш ли си идеи от кои модели коли мога да ползвам нужния датчик за рейката? Мисля да пробвам с мултиджетов, ама чакам един приятел да му набарам колата.
                      Ми честно да ти кажа не.Но добре си се насочил към мултиджет.Не знам обаче как стоят нещата с ел.часта и калибрирането на самия сензор после.Така малко хипотетично си говорим.Трябва ти тех.спецификация на двта сензора.Аз нямам достъп до такава информация.Може и резбата да не е същата.Конекторът да е различен и т.н.Виж тук ако ти помага нещо.Този RDS2 M12x1.5 - 0 281 002 398.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Кефи , колега
                        Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                        Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                        Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                        Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                        Убий скороста - Спаси дете!

                        Коментар


                          #13
                          kokss написа:
                          Кефи , колега
                          Meрси
                          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                          Powered by VRPerformance

                          Коментар


                            #14
                            Имаше ли чувствителна разлика когато сложи новия кулер?

                            Коментар


                              #15
                              PB 5989 MP написа:
                              Имаше ли чувствителна разлика когато сложи новия кулер?
                              Само след новото мапване. Само сложен кулер и без подновения софтуер колата стана даже по-бавна понеже надува се дигна и обедня сместа. Усещаше се обаче, че във високите вървеше някак си по-добре.
                              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                              Powered by VRPerformance

                              Коментар

                              Working...
                              X