Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нова генерация 63мм - какъв материал да избера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    правих генерация на 55мм. за браво 1,6 от черна тръба.тръбите излязоха около 20-тина лева(продават се на килограм) + 10лв. за скоби и вече крайното гърне е по желание,но нека по-компетентните да кажат дали е хубаво на мястото на катализатора да се сложи резонатор или директно с тръбата,понеже аз съм с права генерация,но на мястото на катализатора има резонатор,а на моя човек пуснахме тръбата директно от началото където свършват колекторите.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #17
      tukbata написа:
      хайде и аз да попитам ....неръждавейката не може ли да се заварява с CO (телоподаващо) ... знам че се заварява с обикновен електрожен (постоянно токов) а СО е постоянно токово ...
      Да колега може без викакъв проблем,но после ще ръждясва самата заварка,което според мен не е толкова голям проблем!

      Коментар


        #18
        Значи като се заварявя неръждавейка с СО (дори и в неръждаема тел вместо обикновенна черна) има по-голяма вероятност от пукане на шева, най добре си е в "Аргон" в неръждаем добавъчен материал... Аз на моята преди 2 месеца си направих всичко от стара неръждавейка (барабар с 2 проходни гърнета) модел 308/316 на 60.3мм. и за сега нямам проблем, никаде няма спукано а и взука не е кънтящ, че е 2-2,3мм. дебелина... иначе мерих старата (50мм) и новата генерация (с 2 гърнета са и двете) и разликата е +2кг. за неръждавейката

        Коментар

        Working...
        X