Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нова генерация 63мм - какъв материал да избера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нова генерация 63мм - какъв материал да избера

    ...или с други думи Колеги , кажете кой матерял е най подходящ за изработка на права генерация...като казвам подходящ-нещо що годе леко, ефективно и финансово допустимо Предложения?

    #2
    Re: нова генерация 63мм - какъв материал да избера

    bafrof написа:
    ...или с други думи Колеги , кажете кой матерял е най подходящ за изработка на права генерация...като казвам подходящ-нещо що годе леко, ефективно и финансово допустимо Предложения?
    Неръждавейка...Не знам дали е уместно да пестиш точно от това, като се има в предвид ролята му в колата...Така че си приготви едни 600 лв. ...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #3
      600лв. е прекалено голяма сума.Общо взето според мен с 100лв-120лв ще ти стигнат за нераждавейка .Особено ако ти си вземеш трабите и ги занесеш на майстора.
      FIAT - TIPO 2.0i.е

      Коментар


        #4
        soulkeeper написа:
        600лв. е прекалено голяма сума.Общо взето според мен с 100лв-120лв ще ти стигнат за нераждавейка .Особено ако ти си вземеш трабите и ги занесеш на майстора.
        казвай кои е този майстор да ходя и аз там не познавам такъв които за заварява с аргон за тази ценаи една подробност , нали знаете че неръждавейката не се огъва а се купуват завойчета
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          soulkeeper написа:
          600лв. е прекалено голяма сума.Общо взето според мен с 100лв-120лв ще ти стигнат за нераждавейка .Особено ако ти си вземеш трабите и ги занесеш на майстора.
          120 лв ... наистина ли могат да стигнат за неръждавейка - немисля някой знае ли къде в софия има складове за такива материаи - бях чувал че някъде в обеля имаако се вкарам в подобен бюджет ще е доста добре

          Коментар


            #6
            Защо трябва да е неръждавейка?Ще кажеш,че ще ги карате тия коли цял живот!Неръждавеиката вади гаден глас(звънлив и висок),докато с черната тръба звукът е плътен а и цената е доста по-евтина.Също се обработва и заварява по-лесно!

            Коментар


              #7
              valyotuning написа:
              Защо трябва да е неръждавейка?Ще кажеш,че ще ги карате тия коли цял живот!Неръждавеиката вади гаден глас(звънлив и висок),докато с черната тръба звукът е плътен а и цената е доста по-евтина.Също се обработва и заварява по-лесно!
              еее ти изби рибата у морето обади ми да ми чуеш звънливия взук на тубо бегачката не говори без да знаеш 1 неръждавейката е много по лека ама много и второ е Вечна
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                WhitePower написа:
                valyotuning написа:
                Защо трябва да е неръждавейка?Ще кажеш,че ще ги карате тия коли цял живот!Неръждавеиката вади гаден глас(звънлив и висок),докато с черната тръба звукът е плътен а и цената е доста по-евтина.Също се обработва и заварява по-лесно!
                еее ти изби рибата у морето обади ми да ми чуеш звънливия взук на тубо бегачката не говори без да знаеш 1 неръждавейката е много по лека ама много и второ е Вечна
                Цената на цялата работа е цената на материала по 2 и то в най-добрия случай.
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #9
                  Ако не се бъркам теглото на неръждавейката е горе долу два пъти по-голяма от на черните тръби.WhitePower каква е дебелината на твоите тръби.EDIT: тук можете да видите теглото на стоманени тръбиhttp://www.strumametal.com/index.php...WDgtinI9SP60.3 мм с дебелина на стената 2 мм, теглото е 2.876 кг/мНеръждавейката със същия рамер е 2.92 кг/мhttp://skladbg.com/sresult.jsp?resultPg=1&IdStk=570Ако гледаме теглото, можем да приемем че няма разлика.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    Може да е глупав въпроса,но ми е любопитно правят ли се генераций от алуминий?п.п.Не,че ще си правя,а просто ми е любопитно да знам.
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар


                      #11
                      правят се само крайни гарнета и то предимно за мотори. има и генерация за автомобили но там нее чист аломоний ами е някаква сплав...

                      Коментар


                        #12
                        хайде и аз да попитам ....неръждавейката не може ли да се заварява с CO (телоподаващо) ... знам че се заварява с обикновен електрожен (постоянно токов) а СО е постоянно токово ...
                        ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                        [[ ]== //// ==[ ]] It
                        |\-----------------/| Again
                        |_|'-------------'|_| Tomorrow
                        Подпис по правилата!

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          http://zavariavane.com/ други незнам дали ще свършат работа
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            и аз искам права генерация обаче не ми се занимава с това да ходя аз да си купувам тръбите.Искам да ида при майстора и да му кажа кво искам,той да го направи,да му платя и да си ходя.Това колко приблизително ще ми излезне?
                            FIAT Bravo Club Plovdiv
                            Con Asistencia di Veloce

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              Tqnkata написа:
                              и аз искам права генерация обаче не ми се занимава с това да ходя аз да си купувам тръбите.Искам да ида при майстора и да му кажа кво искам,той да го направи,да му платя и да си ходя.Това колко приблизително ще ми излезне?
                              говори с Тишо,неговата на 63мм неръждавеика мисля каза около 200лв.
                              Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                              KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                              Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                              Коментар

                              Working...
                              X