...или с други думи Колеги , кажете кой матерял е най подходящ за изработка на права генерация...като казвам подходящ-нещо що годе леко, ефективно и финансово допустимо Предложения?
Re: нова генерация 63мм - какъв материал да избера
bafrof написа:
...или с други думи Колеги , кажете кой матерял е най подходящ за изработка на права генерация...като казвам подходящ-нещо що годе леко, ефективно и финансово допустимо Предложения?
Неръждавейка...Не знам дали е уместно да пестиш точно от това, като се има в предвид ролята му в колата...Така че си приготви едни 600 лв. ...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
600лв. е прекалено голяма сума.Общо взето според мен с 100лв-120лв ще ти стигнат за нераждавейка .Особено ако ти си вземеш трабите и ги занесеш на майстора.
600лв. е прекалено голяма сума.Общо взето според мен с 100лв-120лв ще ти стигнат за нераждавейка .Особено ако ти си вземеш трабите и ги занесеш на майстора.
казвай кои е този майстор да ходя и аз там не познавам такъв които за заварява с аргон за тази ценаи една подробност , нали знаете че неръждавейката не се огъва а се купуват завойчета
600лв. е прекалено голяма сума.Общо взето според мен с 100лв-120лв ще ти стигнат за нераждавейка .Особено ако ти си вземеш трабите и ги занесеш на майстора.
120 лв ... наистина ли могат да стигнат за неръждавейка - немисля някой знае ли къде в софия има складове за такива материаи - бях чувал че някъде в обеля имаако се вкарам в подобен бюджет ще е доста добре
Защо трябва да е неръждавейка?Ще кажеш,че ще ги карате тия коли цял живот!Неръждавеиката вади гаден глас(звънлив и висок),докато с черната тръба звукът е плътен а и цената е доста по-евтина.Също се обработва и заварява по-лесно!
Защо трябва да е неръждавейка?Ще кажеш,че ще ги карате тия коли цял живот!Неръждавеиката вади гаден глас(звънлив и висок),докато с черната тръба звукът е плътен а и цената е доста по-евтина.Също се обработва и заварява по-лесно!
еее ти изби рибата у морето обади ми да ми чуеш звънливия взук на тубо бегачката не говори без да знаеш 1 неръждавейката е много по лека ама много и второ е Вечна
Защо трябва да е неръждавейка?Ще кажеш,че ще ги карате тия коли цял живот!Неръждавеиката вади гаден глас(звънлив и висок),докато с черната тръба звукът е плътен а и цената е доста по-евтина.Също се обработва и заварява по-лесно!
еее ти изби рибата у морето обади ми да ми чуеш звънливия взук на тубо бегачката не говори без да знаеш 1 неръждавейката е много по лека ама много и второ е Вечна
Цената на цялата работа е цената на материала по 2 и то в най-добрия случай.
Ако не се бъркам теглото на неръждавейката е горе долу два пъти по-голяма от на черните тръби.WhitePower каква е дебелината на твоите тръби.EDIT: тук можете да видите теглото на стоманени тръбиhttp://www.strumametal.com/index.php...WDgtinI9SP60.3 мм с дебелина на стената 2 мм, теглото е 2.876 кг/мНеръждавейката със същия рамер е 2.92 кг/мhttp://skladbg.com/sresult.jsp?resultPg=1&IdStk=570Ако гледаме теглото, можем да приемем че няма разлика.
хайде и аз да попитам ....неръждавейката не може ли да се заварява с CO (телоподаващо) ... знам че се заварява с обикновен електрожен (постоянно токов) а СО е постоянно токово ...
~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow Подпис по правилата!
и аз искам права генерация обаче не ми се занимава с това да ходя аз да си купувам тръбите.Искам да ида при майстора и да му кажа кво искам,той да го направи,да му платя и да си ходя.Това колко приблизително ще ми излезне?
и аз искам права генерация обаче не ми се занимава с това да ходя аз да си купувам тръбите.Искам да ида при майстора и да му кажа кво искам,той да го направи,да му платя и да си ходя.Това колко приблизително ще ми излезне?
говори с Тишо,неговата на 63мм неръждавеика мисля каза около 200лв.
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар