Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

    Здравеите имам проблем с турбото колата е Фиат Браво 20в турбо двигатела е от КупеНадухме го с чип прави 1.5бр. после пада на 1.2бр. искара около 150км.и колата започна да пуши.Преди това е карана на 1.0бр и после пада шена 0.8бр. и нямаше проблеми.Турбинатае Т4Закарахме я на ремонт беше направила аксиялен луфт направихая и качихме пак.След като я покарахме с оригиналното налягане реших да я надуем пак и се получи същата ПОВРЕДА.МОЛЯ за съвет незнам като я направят дали няма да се счупи пак....

    #2
    Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

    bauki написа:
    Здравеите имам проблем с турбото колата е Фиат Браво 20в турбо двигатела е от КупеНадухме го с чип прави 1.5бр. после пада на 1.2бр. искара около 150км.и колата започна да пуши.Преди това е карана на 1.0бр и после пада шена 0.8бр. и нямаше проблеми.Турбинатае Т4Закарахме я на ремонт беше направила аксиялен луфт направихая и качихме пак.След като я покарахме с оригиналното налягане реших да я надуем пак и се получи същата ПОВРЕДА.МОЛЯ за съвет незнам като я направят дали няма да се счупи пак....
    На първо време не я надувайте толкова.

    Коментар


      #3
      ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

      Забравих да напиша че турбината работи с вътрешен геит които е на капачка .Незнам дали пък това нее причина за тази повреда. ПОЗДРАВИ.....

      Коментар


        #4
        пък аз съм чувал че турбо несе рециклира .. тоест няма смисал щото проблема пак се появява направо нов охлюв ...

        Коментар


          #5
          еии не се научихте че турбини в българия не могат да правят има един изрод дето хвърли 3 за 3 месеца и все рецилклажи или втора ръка или нова но не отваряни
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            На мен ми е интересно тая турбина (Т4) каква ще се окаже всъщност Имаш ли нейни снимки? Ако турбината е оригиналната (Т28 ) и нова да е няма да изкара дълго ако е надута на 1.5 бара и колата си е оставена с оригиналните тръби и гърнета!

            Коментар


              #7
              ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

              Генерацията е ф 70мм от отпред до отзад само с един резонатор на ф70 мм иедно краино също ф70мм.Испускателния колектор е преправен и е сме сложили Т4 четворка.Има снимки но са с висока резолюция и немога да ги кача.Турбо пътищата също са променени .......Мотора е правен ГЛАВАТА я пращахме на ИЦИ да и правичудеса....Абе колата като и дадеш гас си върви и то добре.Сложихме и чип от Англия поръчахме го при ИЦИ...... поздрави на всички фенове

              Коментар


                #8
                Като гледам повечето неща са правени при Ици той най-добре може да ти помогне и за турбото, явно налягането и е в повечко. Решението е сериозна сума и чисто нова турбо. Сичко друго е компромис до време...

                Коментар


                  #9
                  проблема не е в турбото а в БГ майсторите правени турбини от БГ майстори не виреяат много да не споменавам за Митко турбото - супер разбирач дето и 1 ден не карат
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

                    bauki написа:
                    Генерацията е ф 70мм от отпред до отзад само с един резонатор на ф70 мм иедно краино също ф70мм.Испускателния колектор е преправен и е сме сложили Т4 четворка.Има снимки но са с висока резолюция и немога да ги кача.Турбо пътищата също са променени .......Мотора е правен ГЛАВАТА я пращахме на ИЦИ да и правичудеса....Абе колата като и дадеш гас си върви и то добре.Сложихме и чип от Англия поръчахме го при ИЦИ...... поздрави на всички фенове
                    Това Браво определено ме заинтригува.Ако не се лъжа с теб говорих по телефона точно когато започвах да правя и мойта кола(вече мина повече от година)!Ако искаш прати ми снимките които имаш на мейла който ти изпратих на Л.С.Ако си съгласен мога ги смаля и да ги кача във форума!

                    Коментар


                      #11
                      Писахме си с bauki, и на мен ми е интересно какво точно му става на това турбо но едва ли ще се оправи без да се смени централния корпус с нов, тоест става дума за ново турбо в общи линии.А когато генерацията е голяма и свободна проблемите със течащо турбо се увеличават още повече особено и като се надуе повечко.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

                        Днес отвориха турбината оказа се че аксиалния лагер е счупен на парче.Интересно е че фтулките са си добре.......

                        Коментар


                          #13
                          ici написа:
                          Писахме си с bauki, и на мен ми е интересно какво точно му става на това турбо но едва ли ще се оправи без да се смени централния корпус с нов, тоест става дума за ново турбо в общи линии.А когато генерацията е голяма и свободна проблемите със течащо турбо се увеличават още повече особено и като се надуе повечко.
                          е са какво като съм с по голямо турбо - чисто ново да чакам да протече , ми аз вече му навъртях 6000-7000 състезатени километра и съм с отворена генерация пък нищо не се е разлетяло все още ( да чукам на дърво )
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            Аксиалния лагер на турбото 270 градуса ли е или 360°?Според мен кулера ти е малък за това турбо и за налягането на което го принуждаваш да работи(не разбрах как го регулираш- с механичен или електронен буст контролер)! На разтоварващия клапан(blow offа) също трябва да се променят настройките(пружината)ако променяш налягането!Ако някога го сменяш(турбото) сложи съчмено такова! Ето и снимките:
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              Ако чипа е g-tek 2 то тез налягания дето ги пишеш са си нормални! Това прави въпросния чип - пик на 1,45 и работен буст 1,2. При мен обаче, вероятно заради рециклираната турбина не си държеше коректно налягането в целия диапазон обороти, като след 5-5500 оборота налягането понякога падаше до 1 бар. Така, че съм съгласен с колегите за "смисъла" от рециклиране на турбини...... При мен ремонта беше за 700 лв. - ос, втулки, сегменти.... и като я монтирах текна После, като каца се закисна и поспря, ама си правеше магарии понякога с буста, понякога изпушва.... И аз смятам, че при наличие на чисто нови китайчета за по 500 лева малко не си струва да дадеш 700 за ремонт. Иначе си мисля, че за понадутите турбини, както при теб е добре да има БОВ ама с таз електроника трябва да е свестен, за да не трупаш грешки.С две думи според мен помисли за здрава и неотваряна или за нова турбина + 1 БОВ и газ Голяма мания е 20 V турбото - то коне, то момент, то вървеж, то глас....чудо
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар

                              Working...
                              X