Здравеите имам проблем с турбото колата е Фиат Браво 20в турбо двигатела е от КупеНадухме го с чип прави 1.5бр. после пада на 1.2бр. искара около 150км.и колата започна да пуши.Преди това е карана на 1.0бр и после пада шена 0.8бр. и нямаше проблеми.Турбинатае Т4Закарахме я на ремонт беше направила аксиялен луфт направихая и качихме пак.След като я покарахме с оригиналното налягане реших да я надуем пак и се получи същата ПОВРЕДА.МОЛЯ за съвет незнам като я направят дали няма да се счупи пак....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА
Collapse
X
-
Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА
bauki написа:Здравеите имам проблем с турбото колата е Фиат Браво 20в турбо двигатела е от КупеНадухме го с чип прави 1.5бр. после пада на 1.2бр. искара около 150км.и колата започна да пуши.Преди това е карана на 1.0бр и после пада шена 0.8бр. и нямаше проблеми.Турбинатае Т4Закарахме я на ремонт беше направила аксиялен луфт направихая и качихме пак.След като я покарахме с оригиналното налягане реших да я надуем пак и се получи същата ПОВРЕДА.МОЛЯ за съвет незнам като я направят дали няма да се счупи пак....
-
ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА
Генерацията е ф 70мм от отпред до отзад само с един резонатор на ф70 мм иедно краино също ф70мм.Испускателния колектор е преправен и е сме сложили Т4 четворка.Има снимки но са с висока резолюция и немога да ги кача.Турбо пътищата също са променени .......Мотора е правен ГЛАВАТА я пращахме на ИЦИ да и правичудеса....Абе колата като и дадеш гас си върви и то добре.Сложихме и чип от Англия поръчахме го при ИЦИ...... поздрави на всички фенове
Коментар
-
Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА
bauki написа:Генерацията е ф 70мм от отпред до отзад само с един резонатор на ф70 мм иедно краино също ф70мм.Испускателния колектор е преправен и е сме сложили Т4 четворка.Има снимки но са с висока резолюция и немога да ги кача.Турбо пътищата също са променени .......Мотора е правен ГЛАВАТА я пращахме на ИЦИ да и правичудеса....Абе колата като и дадеш гас си върви и то добре.Сложихме и чип от Англия поръчахме го при ИЦИ...... поздрави на всички фенове
Коментар
-
Писахме си с bauki, и на мен ми е интересно какво точно му става на това турбо но едва ли ще се оправи без да се смени централния корпус с нов, тоест става дума за ново турбо в общи линии.А когато генерацията е голяма и свободна проблемите със течащо турбо се увеличават още повече особено и като се надуе повечко.
Коментар
-
ici написа:Писахме си с bauki, и на мен ми е интересно какво точно му става на това турбо но едва ли ще се оправи без да се смени централния корпус с нов, тоест става дума за ново турбо в общи линии.А когато генерацията е голяма и свободна проблемите със течащо турбо се увеличават още повече особено и като се надуе повечко.Power Under Pressure
Коментар
-
Аксиалния лагер на турбото 270 градуса ли е или 360°?Според мен кулера ти е малък за това турбо и за налягането на което го принуждаваш да работи(не разбрах как го регулираш- с механичен или електронен буст контролер)! На разтоварващия клапан(blow offа) също трябва да се променят настройките(пружината)ако променяш налягането!Ако някога го сменяш(турбото) сложи съчмено такова! Ето и снимките:
Коментар
-
Ако чипа е g-tek 2 то тез налягания дето ги пишеш са си нормални! Това прави въпросния чип - пик на 1,45 и работен буст 1,2. При мен обаче, вероятно заради рециклираната турбина не си държеше коректно налягането в целия диапазон обороти, като след 5-5500 оборота налягането понякога падаше до 1 бар. Така, че съм съгласен с колегите за "смисъла" от рециклиране на турбини...... При мен ремонта беше за 700 лв. - ос, втулки, сегменти.... и като я монтирах текна После, като каца се закисна и поспря, ама си правеше магарии понякога с буста, понякога изпушва.... И аз смятам, че при наличие на чисто нови китайчета за по 500 лева малко не си струва да дадеш 700 за ремонт. Иначе си мисля, че за понадутите турбини, както при теб е добре да има БОВ ама с таз електроника трябва да е свестен, за да не трупаш грешки.С две думи според мен помисли за здрава и неотваряна или за нова турбина + 1 БОВ и газ Голяма мания е 20 V турбото - то коне, то момент, то вървеж, то глас....чудоТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар