Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JacK`DanielS написа:
    ти хубаво си я снимал ам поне да беше я поизмил малко а на фотошопа може ли да ги миеш и дабеше фанал знамената на ФИАТ не само отчасти еййй като се загледах се сетих че трябва да сменя лайсните вече нее Спортинг
    ами за кога чакаш....
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      JacK`DanielS написа:
      ти хубаво си я снимал ам поне да беше я поизмил малко а на фотошопа може ли да ги миеш и дабеше фанал знамената на ФИАТ не само отчасти еййй като се загледах се сетих че трябва да сменя лайсните вече нее Спортинг
      Ти направо ги сваляй тия ластни без тях е много по яко
      PUNTO GT LOVER
      http://muscle-damage.com/

      Коментар


        bestlap написа:
        JacK`DanielS написа:
        ти хубаво си я снимал ам поне да беше я поизмил малко а на фотошопа може ли да ги миеш и дабеше фанал знамената на ФИАТ не само отчасти еййй като се загледах се сетих че трябва да сменя лайсните вече нее Спортинг
        Ти направо ги сваляй тия ластни без тях е много по яко
        aaa другото ми пунто е без лайни и ми изглежда някакси постно... незнам по ме кефи с лайните (въпрос на вкус)

        Коментар


          малко новости в темата да издам.... вече пунтака е смъкнат на ниско окачване .. Eibach
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            Утре може и една снимка да бутна ейтака за разнообразие

            Коментар


              JacK`DanielS написа:
              Утре може и една снимка да бутна ейтака за разнообразие
              Дам дай защото и аз имам такива пружини и мисля и тях да монтирам в скоро време а ти на стандартните амортисьори нали ?
              PUNTO GT LOVER
              http://muscle-damage.com/

              Коментар


                ами амортисьорите са ми SACHS неса кой знае какво но доста добре се даржът, оплакване нямам

                Коментар


                  онли Кони ис тъ трю
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    онли Кони ис тъ трю
                    Абе реално не е съвсем така,истината е някои истински койлоувъри.Аз на интегралето съм с Кони и са средна работа,особено задните са пълна скръб.Да не говорим че освен оригиналните пружини от Алфа Ромео 155 Q4 всичко друго е мекица,без значение колко спортно име имат върху себе си П.П.Ако си намерите спортни регулируеми амортисьори OMP вземайте,това е марката която убива Кони .Имах такива задни и в най-твърдо положение бяха 3-пъти по-твърди от конито,обаче единия почна леко да изпуска като го понатоваря мъжката
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      е да де това е ясно ама ако бяха без пари с удоволствие

                      Коментар


                        ivanko_rs написа:
                        WhitePower написа:
                        онли Кони ис тъ трю
                        Абе реално не е съвсем така,истината е някои истински койлоувъри.Аз на интегралето съм с Кони и са средна работа,особено задните са пълна скръб.Да не говорим че освен оригиналните пружини от Алфа Ромео 155 Q4 всичко друго е мекица,без значение колко спортно име имат върху себе си П.П.Ако си намерите спортни регулируеми амортисьори OMP вземайте,това е марката която убива Кони .Имах такива задни и в най-твърдо положение бяха 3-пъти по-твърди от конито,обаче единия почна леко да изпуска като го понатоваря мъжката
                        Брат ми е с ОМПта и пружини и амортесиори , не съм очарован с конитата на 70 % натегнати , все пак не искаме каручка е супер стабилна и в същото време не чак толкова твърда иначе факт е че пълно щастие няма , но спортни пружини на обикновенни амортесиори е много зле , хем си милиш че си стабилен , хем като те изметне изведнъж не можеш да я вкараш в пътя
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          WhitePower написа:
                          ivanko_rs написа:
                          WhitePower написа:
                          онли Кони ис тъ трю
                          Абе реално не е съвсем така,истината е някои истински койлоувъри.Аз на интегралето съм с Кони и са средна работа,особено задните са пълна скръб.Да не говорим че освен оригиналните пружини от Алфа Ромео 155 Q4 всичко друго е мекица,без значение колко спортно име имат върху себе си П.П.Ако си намерите спортни регулируеми амортисьори OMP вземайте,това е марката която убива Кони .Имах такива задни и в най-твърдо положение бяха 3-пъти по-твърди от конито,обаче единия почна леко да изпуска като го понатоваря мъжката
                          Брат ми е с ОМПта и пружини и амортесиори , не съм очарован с конитата на 70 % натегнати , все пак не искаме каручка е супер стабилна и в същото време не чак толкова твърда иначе факт е че пълно щастие няма , но спортни пружини на обикновенни амортесиори е много зле , хем си милиш че си стабилен , хем като те изметне изведнъж не можеш да я вкараш в пътя
                          Така си е попринцип но всичко опира до финанси за сега се задоволявам с този вариянт...

                          Коментар


                            фъсссс фъсссссссс фъсссссссс, големите баровеееее
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              фъсссс фъсссссссс фъсссссссс, големите баровеееее
                              Якооооо а? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Само умната, Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 да нема след големите баровееееееее , големото чупенееееее

                              Коментар


                                митак мн си занемарил темичката..., покажи клапата ... километража кранчето
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X