Тва Греди за да нямаш проблеми с гаснене и т.н. или трябва си го вържеш рециркулационно (както е оригиналния, мма нема да съскаш) или ако държиш на съскането, трябва доста му натегнеш пружината (до толкоз, че да не стои отворен на празен ход) мма тогава мнооо вероятно ще сърджва турбината и нема е мноо полезно за нея (възможно е и тогава да има некои път гаснене при изключване от скорост, особено при движение с по-височка скорост).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)
Collapse
X
-
ами пробвах го да натягам пръжината но немога я наглася... то си има и едно друго вакумче отдоло което се вижда като го сложа се затвая клапана но не разтоварва както трябва изпуска в началото и после спира и започва да се чува от турбото пс пс пс та махнаг го тоя вакум отдоло и си разтоварва доста добре но гансее. напражих му фланец и го вързах за рецирколационен както трябва да бъде.а относно това колко пъти е отварян ще кажа много за да се подменят пружините инъче всичко му е наред нито изтърва нито нищо смених грозния болт за натягане с друг и сложих и медна гайка че да го застопоря както трябва, сложих му и другите болченца абе нее първа хубост ама си работи перфектно!
Коментар
-
biser_as написа:Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D
Коментар
-
JacK`DanielS написа:biser_as написа:Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :DPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:JacK`DanielS написа:biser_as написа:Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D
Коментар
-
JacK`DanielS написа:що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?
Коментар
-
biser_as написа:JacK`DanielS написа:що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?Power Under Pressure
Коментар
-
Колега JacK`DanielS понеже и аз минах по същия път от конус смучещ топъл въздух към оригинална кутия, вече и с тръба която слиза до долу и смуче изцяло свеж въздух, да ти кажа с оригиналната кутия колата има по добър респонс в ниските. Просто тази кутия на Пунто ГТ е идеално измислена особенно ако си добавиш и тръба да смуче студен въздух някъде от пред.Така че не се колебай за кутията ако имаш парoци и за един панелен K&N ili JR филтър в нея още по добре.
Коментар
-
Tuning Mode написа:Колега JacK`DanielS понеже и аз минах по същия път от конус смучещ топъл въздух към оригинална кутия, вече и с тръба която слиза до долу и смуче изцяло свеж въздух, да ти кажа с оригиналната кутия колата има по добър респонс в ниските. Просто тази кутия на Пунто ГТ е идеално измислена особенно ако си добавиш и тръба да смуче студен въздух някъде от пред.Така че не се колебай за кутията ако имаш парoци и за един панелен K&N ili JR филтър в нея още по добре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар