Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    JacK`DanielS написа:
    прави пик почти на 1.6 и слиза леко надоло до към 1.2. но като го изпъна на дълго си потдържа 0.8-0.9 що така???...
    Мми щото със стандартния бууст контрол си е такова положението общо взето Стандартно след около 4500 оборота, налягането спада там некъде-около 0,8 бар-а :D

    Коментар


      #92
      biser_as написа:
      JacK`DanielS написа:
      прави пик почти на 1.6 и слиза леко надоло до към 1.2. но като го изпъна на дълго си потдържа 0.8-0.9 що така???...
      Мми щото със стандартния бууст контрол си е такова положението общо взето Стандартно след около 4500 оборота, налягането спада там некъде-около 0,8 бар-а :D
      това е зададено на екуто и то регулира турбото
      Power Under Pressure

      Коментар


        #93
        аха мерси оспокоих се

        Коментар


          #94
          като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона

          Коментар


            #95
            JacK`DanielS написа:
            като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона
            аз си намазах резбата с силокон и завих датчика , ама картера и датчика и двигателя ми бяха на кухнеската маса абсолютно сухи иначе тефлона ще помогне ама направи завивай датчика не си играй
            Power Under Pressure

            Коментар


              #96
              WhitePower написа:
              JacK`DanielS написа:
              като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона
              аз си намазах резбата с силокон и завих датчика , ама картера и датчика и двигателя ми бяха на кухнеската маса абсолютно сухи иначе тефлона ще помогне ама направи завивай датчика не си играй
              аз датчика ще го завия ама първо трябва да го купя за сега ще навия тефлон че ме дразни така като омаслява

              Коментар


                #97
                Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc

                Коментар


                  #98
                  JacK`DanielS написа:
                  Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
                  Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #99
                    WhitePower написа:
                    JacK`DanielS написа:
                    Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
                    Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
                    в интерес на истината малко се стреснах чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце

                    Коментар


                      JacK`DanielS написа:
                      WhitePower написа:
                      JacK`DanielS написа:
                      Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
                      Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
                      в интерес на истината малко се стреснах чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце
                      е това свистене не е на добре но брат ми караше с това свистене 2 години като се усилваше постепенно , така и не можа да счупи турбината на 1.6 бара
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        JacK`DanielS написа:
                        WhitePower написа:
                        JacK`DanielS написа:
                        Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
                        Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
                        в интерес на истината малко се стреснах чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце
                        е това свистене не е на добре но брат ми караше с това свистене 2 години като се усилваше постепенно , така и не можа да счупи турбината на 1.6 бара
                        тя турбината си свисти като и подам чува се лекичко това е същия звук самоче малко по силно все едно е се е завартяла с 2-ва пъти по бързо инъче досега несъм го чувал само днес на първия старт като наду на ~1.7 (попринцип ненадува на толкова щото я карам на гаден асвалт и варти гуми постоянно не че гумите ми стават за нещо хахаха...

                        Коментар


                          карай и и се радвай пък всичко останало се прави
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            здобих се с ето това... само незнам за какво служа това навитото отдоло на бустконтролера... (WAIRCOM)

                            Коментар


                              браво с интерес следя темата много е полезна... то и аз имам подобни планове за мойто но сега се оглеждам за подходящ донор и така случайно да попитам дали някой знае пружините от ГТ имат ли разлики с тези на спортинга?Пожелавам много безаварино на всички.
                              Punto Sporting turbo
                              Alfa Romeo 164 super
                              brava 1.6 16v

                              Коментар


                                GRANDEsportivo написа:
                                браво с интерес следя темата много е полезна... то и аз имам подобни планове за мойто но сега се оглеждам за подходящ донор и така случайно да попитам дали някой знае пружините от ГТ имат ли разлики с тези на спортинга?Пожелавам много безаварино на всички.
                                имат разлика във твърдоста колега... на ГТ мотора е каде каде по тежак от спортинга

                                Коментар

                                Working...
                                X