Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    WhitePower написа:
    ти имаш ли кодочетец в купето - това което чете ключа ( и да е вързан с екуто)
    имам да. даже съм го монтирал ама май ше тряаа да го свалям че да може да се прочете кода...

    Коментар


      #32
      JacK`DanielS написа:
      WhitePower написа:
      ти имаш ли кодочетец в купето - това което чете ключа ( и да е вързан с екуто)
      имам да. даже съм го монтирал ама май ше тряаа да го свалям че да може да се прочете кода...
      кода е в ключа а не в кодочетеца , най добре питай дали могат ключ да направят , и да не бараме по софтуера , ама ако няма друг вариант ще сменим софтуера и така
      Power Under Pressure

      Коментар


        #33
        WhitePower написа:
        JacK`DanielS написа:
        WhitePower написа:
        ти имаш ли кодочетец в купето - това което чете ключа ( и да е вързан с екуто)
        имам да. даже съм го монтирал ама май ше тряаа да го свалям че да може да се прочете кода...
        кода е в ключа а не в кодочетеца , най добре питай дали могат ключ да направят , и да не бараме по софтуера , ама ако няма друг вариант ще сменим софтуера и така
        е да де това ми беше мисалта ключ да направят или само чипчето... днес вартях на стартер докато е на земята още мотора отначало леново докато качи масло ама после като качи му олекна и то доста на мотора и на стартера

        Коментар


          #34
          аз след основния направих друго хванах с една бормашина паразитния вал и гасссссс и така претаках 2 пъти маслото и смених филтъра - даа изчистя магистралите
          Power Under Pressure

          Коментар


            #35
            да се направи да пали без код това еку може и с теслатаиначе също е супер лесно да се направи да ти пали с ключа от спортингадори няма да се налага да пренареждаш ключалки и т.н.говори с колегата 1115 той ги може тези работи

            Коментар


              #36
              hf hpe написа:
              да се направи да пали без код това еку може и с теслатаиначе също е супер лесно да се направи да ти пали с ключа от спортингадори няма да се налага да пренареждаш ключалки и т.н.говори с колегата 1115 той ги може тези работи
              мерси за съвета колега! утре ще видя нашия ключар какво ще направи...

              Коментар


                #37
                колегата днес дали ще има късмет да му дойдат частите и да засадим маторяяя :P
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  #38
                  Вече е сложен мотора, след малко ще го навестя Митака да видя да не е запалил.

                  Коментар


                    #39
                    hf hpe написа:
                    да се направи да пали без код това еку може и с теслатаиначе също е супер лесно да се направи да ти пали с ключа от спортингадори няма да се налага да пренареждаш ключалки и т.н.говори с колегата 1115 той ги може тези работи
                    нали имаш предвид че след време ако реши да се сменя чипа и сло сложи друг колата трябва да си остане да си пали пакиначе до колкото знам може да се преубучат ключовете ама това аз не го умея
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #40
                      запали!

                      Коментар


                        #41
                        yes welcome to the turbo clubискам видео ) на първото палене , ако не сте снимали идвм да ви удуша
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #42
                          Уж снима един младеж По-късно може би ще го качат клипа. Оставих ги в сервиза да творят още. Като махнем разни дреболиики като разменени горивни магистрали и това че все още не е свързан колектора са турбината - запали сравнително безпроблемно

                          Коментар


                            #43
                            stenli написа:
                            Уж снима един младеж По-късно може би ще го качат клипа. Оставих ги в сервиза да творят още. Като махнем разни дреболиики като разменени горивни магистрали и това че все още не е свързан колектора са турбината - запали сравнително безпроблемно
                            добреи добреи запали като часовник работи , и чипа нещата са наред бачка, само сега излезе че едната полуоска е крива и тя спъна работата иначе щяхме да го разтъпчем
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              #44
                              с оригиналния софтуер ли запали или го сменихте , щото ако е с другия после идва дървото за чипване , трябва да се прави къстъм чеп по тунинг чепа но без стартиращия софтуериначе ако софтуерно е махан кода той пренаписва цялата горивна таблица така че за запи чексумите и новата таблица не е стока но дето му се вика за пробата става
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #45
                                Прочетен е кода на ключа от имоблока и е направен по него чип за ключа. ЕКУ то не е пипано -всичко си беше сток по колата преди удара затова се надяваме като за начало на безпроблемна работа - така поне бяха нещата в старото купе донор.

                                Коментар

                                Working...
                                X