Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тва Греди за да нямаш проблеми с гаснене и т.н. или трябва си го вържеш рециркулационно (както е оригиналния, мма нема да съскаш) или ако държиш на съскането, трябва доста му натегнеш пружината (до толкоз, че да не стои отворен на празен ход) мма тогава мнооо вероятно ще сърджва турбината и нема е мноо полезно за нея (възможно е и тогава да има некои път гаснене при изключване от скорост, особено при движение с по-височка скорост).

    Коментар


      аз ще замълча че като го гледам как е доработвано и колко пъти е отваряно...
      Power Under Pressure

      Коментар


        ами пробвах го да натягам пръжината но немога я наглася... то си има и едно друго вакумче отдоло което се вижда като го сложа се затвая клапана но не разтоварва както трябва изпуска в началото и после спира и започва да се чува от турбото пс пс пс та махнаг го тоя вакум отдоло и си разтоварва доста добре но гансее. напражих му фланец и го вързах за рецирколационен както трябва да бъде.а относно това колко пъти е отварян ще кажа много за да се подменят пружините инъче всичко му е наред нито изтърва нито нищо смених грозния болт за натягане с друг и сложих и медна гайка че да го застопоря както трябва, сложих му и другите болченца абе нее първа хубост ама си работи перфектно!

        Коментар


          Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D

          Коментар


            biser_as написа:
            Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D
            абе да ти кажа ли съска си доста добре се чува аз защото съм със конус и се чува доста добре

            Коментар


              JacK`DanielS написа:
              абе да ти кажа ли съска си доста добре се чува аз защото съм със конус и се чува доста добре
              Мми начи си си намерил твоя блоу офф :D Греди ми е мноо любима фирма на мен лично :D

              Коментар


                JacK`DanielS написа:
                biser_as написа:
                Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D
                абе да ти кажа ли съска си доста добре се чува аз защото съм със конус и се чува доста добре
                аууу с конус очаквай вкючване от къ дебитомера да имаш и така с тоя конус си пребил некой кон отръки
                Power Under Pressure

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  JacK`DanielS написа:
                  biser_as написа:
                  Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D
                  абе да ти кажа ли съска си доста добре се чува аз защото съм със конус и се чува доста добре
                  аууу с конус очаквай вкючване от къ дебитомера да имаш и така с тоя конус си пребил некой кон отръки
                  що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?

                  Коментар


                    JacK`DanielS написа:
                    що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?
                    Що ако си го набил директно на дебитомера (както правят 90% от собствениците на пунто ГТ), филтъра смуче горещ въздух от радиаторите и от без тва доста горещия кош на пунтото, а горещия въздух не помага за повече мощност А тва за конусите и повредените дебитомери си е установено от практиката-особено в случаите с налупен напрао на дебитомера филтър и при ползването на некви ефтини но-нейм филтри. Затва ако колата не е неква мнооо модифицирана е по-добре си караш с фабричната кутия и панелен спортен или обикновен филтър и да си спестиш 800+ левчета за нов дебитомер Пък ако колата е некъф драгстер и видиш ли фабричната кутия и филтър са рестриктор дет и спъва конете, то най-вероятно колата ще е минала на стендалоун ЕКУ и вече скъпия дебитомер ще е в историята

                    Коментар


                      biser_as написа:
                      JacK`DanielS написа:
                      що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?
                      Що ако си го набил директно на дебитомера (както правят 90% от собствениците на пунто ГТ), филтъра смуче горещ въздух от радиаторите и от без тва доста горещия кош на пунтото, а горещия въздух не помага за повече мощност А тва за конусите и повредените дебитомери си е установено от практиката-особено в случаите с налупен напрао на дебитомера филтър и при ползването на некви ефтини но-нейм филтри. Затва ако колата не е неква мнооо модифицирана е по-добре си караш с фабричната кутия и панелен спортен или обикновен филтър и да си спестиш 800+ левчета за нов дебитомер Пък ако колата е некъф драгстер и видиш ли фабричната кутия и филтър са рестриктор дет и спъва конете, то най-вероятно колата ще е минала на стендалоун ЕКУ и вече скъпия дебитомер ще е в историята
                      добре че си ти че ме мързи да обяснявам нещо което съм казал над 100 пъти и тези дето не са ме послушали до сега на 100% са преебали дебитомерите ( вкючително и на брата колата дето така дойде а беше и с КиН ) И ПАК хвърли дебитомера
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        ебаси... тряаа си търся кутия пък ся щото нямам... за жалост!ааааааа стига сте ме плащили бе тцтцтцтцтц няма да мога да спя

                        Коментар


                          Колега JacK`DanielS понеже и аз минах по същия път от конус смучещ топъл въздух към оригинална кутия, вече и с тръба която слиза до долу и смуче изцяло свеж въздух, да ти кажа с оригиналната кутия колата има по добър респонс в ниските. Просто тази кутия на Пунто ГТ е идеално измислена особенно ако си добавиш и тръба да смуче студен въздух някъде от пред.Така че не се колебай за кутията ако имаш парoци и за един панелен K&N ili JR филтър в нея още по добре.

                          Коментар


                            Tuning Mode написа:
                            Колега JacK`DanielS понеже и аз минах по същия път от конус смучещ топъл въздух към оригинална кутия, вече и с тръба която слиза до долу и смуче изцяло свеж въздух, да ти кажа с оригиналната кутия колата има по добър респонс в ниските. Просто тази кутия на Пунто ГТ е идеално измислена особенно ако си добавиш и тръба да смуче студен въздух някъде от пред.Така че не се колебай за кутията ако имаш парoци и за един панелен K&N ili JR филтър в нея още по добре.
                            и така търся си кутия имам панелен К&Н но няма каде да го сложа като нямам кутия дано скоро си намеря

                            Коментар


                              ето една топла топла снимка от преди малко от сервиза ..., да ви издам една малка тайна пунтака е с нови жантоци вече ОЗ си заминаха
                              Прикачени файлове
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                ти хубаво си я снимал ам поне да беше я поизмил малко а на фотошопа може ли да ги миеш и дабеше фанал знамената на ФИАТ не само отчасти еййй като се загледах се сетих че трябва да сменя лайсните вече нее Спортинг

                                Коментар

                                Working...
                                X