Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    е направих ревизия ама блоуофа несъм го барал с една дума блоуофа е прецакан ще го сменя и ще видя какво ще стане

    Коментар


      #77
      Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.

      Коментар


        #78
        Tuning Mode написа:
        Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а
        Да ама аз те изпреварих Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
        4 бири и турбината да свири

        Коментар


          #79
          DogForLife написа:
          Tuning Mode написа:
          Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а
          Да ама аз те изпреварих Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
          ако много си го закъсал можеш да вземш един от 1.8 Т оригинален , нов е 50 лева значи в моргата 10 лева
          Power Under Pressure

          Коментар


            #80
            Tuning Mode написа:
            Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.
            колега я качи някой клипче ако можеш да чуием как съска тоя клапан че ми е много интересно , смисал че и аз съм хвърлил око на едно такова парче
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              #81
              Боналумето е много хубав клапан, аз лично имам опит с такъв.Ако е за добри пари го взимай без да мислиш.http://www.youtube.com/watch?v=FvGM_OUH0D8 Ето така звучи клапанчето.Обаче има голяма вероятнос да ти скочи буста с него.
              4 бири и турбината да свири

              Коментар


                #82
                s00rry написа:
                Tuning Mode написа:
                Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.
                колега я качи някой клипче ако можеш да чуием как съска тоя клапан че ми е много интересно , смисал че и аз съм хвърлил око на едно такова парче
                е ти пък все едно нямаш youtube пиши bonalume dump , после bailey , после forgeза мене вентурито е най яко
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #83
                  WhitePower написа:
                  s00rry написа:
                  Tuning Mode написа:
                  Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.
                  колега я качи някой клипче ако можеш да чуием как съска тоя клапан че ми е много интересно , смисал че и аз съм хвърлил око на едно такова парче
                  е ти пък все едно нямаш youtube пиши bonalume dump , после bailey , после forgeза мене вентурито е най яко
                  И аз съм съгласен с теб.Боналумето е доста твърдо и на ниското налягане не разтоварва.Моя разтоварваще след 0.4, 0.5 някаде.Въпреки това никак не е лош вариант.
                  4 бири и турбината да свири

                  Коментар


                    #84
                    Аз май се сещам за един блоуофф за проба Митак. Утре ще поразглобите Ланчиата и ще го намерите Има и регулатор за налягането на горивото, че и буст контролер.

                    Коментар


                      #85
                      stenli написа:
                      Аз май се сещам за един блоуофф за проба Митак. Утре ще поразглобите Ланчиата и ще го намерите Има и регулатор за налягането на горивото, че и буст контролер.
                      че аз го търсих оня ден неможах да го намеря...то вече е ясно като сложих друг блоуоф направо насича прави пик малко под 1.6 и леко спада и несе удържа мисля че мога да намеря от от ауди 1.8 турбо трябва да поразровя в нашата морга...

                      Коментар


                        #86
                        Потърси метален обаче.
                        4 бири и турбината да свири

                        Коментар


                          #87
                          JacK`DanielS написа:
                          stenli написа:
                          Аз май се сещам за един блоуофф за проба Митак. Утре ще поразглобите Ланчиата и ще го намерите Има и регулатор за налягането на горивото, че и буст контролер.
                          че аз го търсих оня ден неможах да го намеря...то вече е ясно като сложих друг блоуоф направо насича прави пик малко под 1.6 и леко спада и несе удържа мисля че мога да намеря от от ауди 1.8 турбо трябва да поразровя в нашата морга...
                          какво се има предвид под насича ?? че си пали гумите на 2 ра
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #88
                            Момчета, а тоя звяр http://www.youtube.com/watch?v=CJlR_...eature=related защо като му се върне газта не изфъсква леко и за кратко ами съска на пресекулки един такъв и доста силно. Турбото ли трябва да е по- голямо, blow off-а е по-скъпичък, или просто 500-те ++ коня вършат работата :D
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #89
                              PaUnOff написа:
                              Момчета, а тоя звяр http://www.youtube.com/watch?v=CJlR_...eature=related защо като му се върне газта не изфъсква леко и за кратко ами съска на пресекулки един такъв и доста силно. Турбото ли трябва да е по- голямо, blow off-а е по-скъпичък, или просто 500-те ++ коня вършат работата :D
                              Просто голямо турбо и мноого яка пружина на блоу офф-а

                              Коментар


                                #90
                                смених блоуофа със такъв от Ауди 1.8 турбо. вътре мембраната е метална и има нещо като водачи на самата мембрана. сега има коренна разлика във варвежа прави пик почти на 1.6 и слиза леко надоло до към 1.2. но като го изпъна на дълго си потдържа 0.8-0.9 що така??? инъче блоуофа го вземах от моргата за 10лв добра оферта има още един ама е прецакан като моя...

                                Коментар

                                Working...
                                X