Хубаво е да имаш морга под ръка :D Браво колега, евала за ентусиазма Твойта тема трябва да се преправи на "Как да си повиша конете в Пунто 1.1 или 1.2" защото е най-правилния начин да засилиш едно пунто както трябва Успех
Твойта тема трябва да се преправи на "Как да си повиша конете в Пунто 1.1 или 1.2" защото е най-правилния начин да засилиш едно пунто както трябва Успех
ее не е така щото тогава трябва да тунингова 1.2 до 1.2 турбо
засега всичко си е наред! само немога да разбера понякога надува до половината деление понякога малко под него и понякога над делението? само да кажа че не варти гуми. това е на 2-ра предавка и на 3-та.АБС-а работи безупречно това ме радва много само утре или в другиден ми пристига лапатта за задния тампон че моята е малко крива инъче може да ми кажете "добре дошъл в клуба"
засега всичко си е наред! само немога да разбера понякога надува до половината деление понякога малко под него и понякога над делението? само да кажа че не варти гуми. това е на 2-ра предавка и на 3-та.АБС-а работи безупречно това ме радва много само утре или в другиден ми пристига лапатта за задния тампон че моята е малко крива инъче може да ми кажете "добре дошъл в клуба"
на втора в началото трябва да направиш 2-3 мерта шев а защо не върти ммм ми има драма на колко бара върви , и защо не надува трябва да бачка на 1.2 бара и после да гаси след 5000 на 0.8 ако не е така значи има проблем и компа гаси турбината порано
засега всичко си е наред! само немога да разбера понякога надува до половината деление понякога малко под него и понякога над делението? само да кажа че не варти гуми. това е на 2-ра предавка и на 3-та.АБС-а работи безупречно това ме радва много само утре или в другиден ми пристига лапатта за задния тампон че моята е малко крива инъче може да ми кажете "добре дошъл в клуба"
на втора в началото трябва да направиш 2-3 мерта шев а защо не върти ммм ми има драма на колко бара върви , и защо не надува трябва да бачка на 1.2 бара и после да гаси след 5000 на 0.8 ако не е така значи има проблем и компа гаси турбината порано
ами на 2-ра като съм на 1500оборота като подам гас и си наема първо малко лениво и като стигне 3500 започвам да залепвам и стрелката показва до половината (средната чертичка) понякога се изтърва отива малко нагоре и пак се връща там. един колега ми каза че след удара може да е в някакъв авариен режим все още което ме самнява... (незнам така ми казаха) вазможно ли е да съм объркал маркучетата на оная джаджа (забравих как се казва) кадето е вързана м/у турбото и гейта горе над дебитомера...
ами на 2-ра като съм на 1500оборота като подам гас и си наема първо малко лениво и като стигне 3500 започвам да залепвам и стрелката показва до половината (средната чертичка) понякога се изтърва отива малко нагоре и пак се връща там. един колега ми каза че след удара може да е в някакъв авариен режим все още което ме самнява... (незнам така ми казаха) вазможно ли е да съм объркал маркучетата на оная джаджа (забравих как се казва) кадето е вързана м/у турбото и гейта горе над дебитомера...
Така както го описваш и на мен ми се струва, че нещо при сглобяването не е свързано като хората. Май си карате на налягането на актуатора Пробвахте ли я на 3-та или 4-та като и дадете целата газ от 2500 оборота примерно, кво налягане вдига колата (прави ли овърбууст до към 1,4 за момент)? Принципно, соленоида за буустконтрол се връзва по следния начин:
само да отбележа че на снимката предния маркуч е вързан след дебитомера веднага за объркване винаги можеш да ги оплетеш тия вакуми , ама нали имаш друго Гт за сверка на маркучите - погледни ги там как са за авариен забрави , нали си махнал акумулатора , значи вече е забравил всичко
така значи маркучетата са вързани правилно. свалях блоу офа и като засму4а сус уста там кадето е вакума не прави вакум ами започва да смуче от тази част от кадето идва от турбо пътищата не кадето е забитата във маркуча след дебитомера. трябва да го сменя! apf някой дали ме разбра
така значи маркучетата са вързани правилно. свалях блоу офа и като засму4а сус уста там кадето е вакума не прави вакум ами започва да смуче от тази част от кадето идва от турбо пътищата не кадето е забитата във маркуча след дебитомера. трябва да го сменя! apf някой дали ме разбра
аз не те разбрах бе ти една ревизия не си ли направил докато свали мотора ???
Коментар