хахахах той за мен го търси щото моя си от Спортинг много е голям и няма място за кулера и така сега е сложен ейтака на чесна дума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)
Collapse
X
-
засега всичко си е наред! само немога да разбера понякога надува до половината деление понякога малко под него и понякога над делението? само да кажа че не варти гуми. това е на 2-ра предавка и на 3-та.АБС-а работи безупречно това ме радва много само утре или в другиден ми пристига лапатта за задния тампон че моята е малко крива инъче може да ми кажете "добре дошъл в клуба"
Коментар
-
JacK`DanielS написа:засега всичко си е наред! само немога да разбера понякога надува до половината деление понякога малко под него и понякога над делението? само да кажа че не варти гуми. това е на 2-ра предавка и на 3-та.АБС-а работи безупречно това ме радва много само утре или в другиден ми пристига лапатта за задния тампон че моята е малко крива инъче може да ми кажете "добре дошъл в клуба"Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:JacK`DanielS написа:засега всичко си е наред! само немога да разбера понякога надува до половината деление понякога малко под него и понякога над делението? само да кажа че не варти гуми. това е на 2-ра предавка и на 3-та.АБС-а работи безупречно това ме радва много само утре или в другиден ми пристига лапатта за задния тампон че моята е малко крива инъче може да ми кажете "добре дошъл в клуба"
Коментар
-
JacK`DanielS написа:ами на 2-ра като съм на 1500оборота като подам гас и си наема първо малко лениво и като стигне 3500 започвам да залепвам и стрелката показва до половината (средната чертичка) понякога се изтърва отива малко нагоре и пак се връща там. един колега ми каза че след удара може да е в някакъв авариен режим все още което ме самнява... (незнам така ми казаха) вазможно ли е да съм объркал маркучетата на оная джаджа (забравих как се казва) кадето е вързана м/у турбото и гейта горе над дебитомера...
Коментар
-
само да отбележа че на снимката предния маркуч е вързан след дебитомера веднага за объркване винаги можеш да ги оплетеш тия вакуми , ама нали имаш друго Гт за сверка на маркучите - погледни ги там как са за авариен забрави , нали си махнал акумулатора , значи вече е забравил всичкоPower Under Pressure
Коментар
-
JacK`DanielS написа:така значи маркучетата са вързани правилно. свалях блоу офа и като засму4а сус уста там кадето е вакума не прави вакум ами започва да смуче от тази част от кадето идва от турбо пътищата не кадето е забитата във маркуча след дебитомера. трябва да го сменя! apf някой дали ме разбраPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар