ти имаш ли кодочетец в купето - това което чете ключа ( и да е вързан с екуто)
имам да. даже съм го монтирал ама май ше тряаа да го свалям че да може да се прочете кода...
кода е в ключа а не в кодочетеца , най добре питай дали могат ключ да направят , и да не бараме по софтуера , ама ако няма друг вариант ще сменим софтуера и така
ти имаш ли кодочетец в купето - това което чете ключа ( и да е вързан с екуто)
имам да. даже съм го монтирал ама май ше тряаа да го свалям че да може да се прочете кода...
кода е в ключа а не в кодочетеца , най добре питай дали могат ключ да направят , и да не бараме по софтуера , ама ако няма друг вариант ще сменим софтуера и така
е да де това ми беше мисалта ключ да направят или само чипчето... днес вартях на стартер докато е на земята още мотора отначало леново докато качи масло ама после като качи му олекна и то доста на мотора и на стартера
аз след основния направих друго хванах с една бормашина паразитния вал и гасссссс и така претаках 2 пъти маслото и смених филтъра - даа изчистя магистралите
да се направи да пали без код това еку може и с теслатаиначе също е супер лесно да се направи да ти пали с ключа от спортингадори няма да се налага да пренареждаш ключалки и т.н.говори с колегата 1115 той ги може тези работи
да се направи да пали без код това еку може и с теслатаиначе също е супер лесно да се направи да ти пали с ключа от спортингадори няма да се налага да пренареждаш ключалки и т.н.говори с колегата 1115 той ги може тези работи
мерси за съвета колега! утре ще видя нашия ключар какво ще направи...
да се направи да пали без код това еку може и с теслатаиначе също е супер лесно да се направи да ти пали с ключа от спортингадори няма да се налага да пренареждаш ключалки и т.н.говори с колегата 1115 той ги може тези работи
нали имаш предвид че след време ако реши да се сменя чипа и сло сложи друг колата трябва да си остане да си пали пакиначе до колкото знам може да се преубучат ключовете ама това аз не го умея
Уж снима един младеж По-късно може би ще го качат клипа. Оставих ги в сервиза да творят още. Като махнем разни дреболиики като разменени горивни магистрали и това че все още не е свързан колектора са турбината - запали сравнително безпроблемно
Уж снима един младеж По-късно може би ще го качат клипа. Оставих ги в сервиза да творят още. Като махнем разни дреболиики като разменени горивни магистрали и това че все още не е свързан колектора са турбината - запали сравнително безпроблемно
добреи добреи запали като часовник работи , и чипа нещата са наред бачка, само сега излезе че едната полуоска е крива и тя спъна работата иначе щяхме да го разтъпчем
с оригиналния софтуер ли запали или го сменихте , щото ако е с другия после идва дървото за чипване , трябва да се прави къстъм чеп по тунинг чепа но без стартиращия софтуериначе ако софтуерно е махан кода той пренаписва цялата горивна таблица така че за запи чексумите и новата таблица не е стока но дето му се вика за пробата става
Прочетен е кода на ключа от имоблока и е направен по него чип за ключа. ЕКУ то не е пипано -всичко си беше сток по колата преди удара затова се надяваме като за начало на безпроблемна работа - така поне бяха нещата в старото купе донор.
Коментар