Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea интериор + снимки

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    чакам развитие

    Коментар


      #77
      Колегата Racer_GT пак удари едно рамо и каза, че съм на прав път с пяната.Утре ще залея и останалите и ще чакам някоя по-студена нощ за лепене.

      Коментар


        #78
        Много от снимките в темата липсват, защо така?!
        KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
        Land Rover Discovery 2.5TD '94
        EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
        EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
        EX: Fiat Regata 1.7D '84

        Коментар


          #79
          Scorpion_BV написа:
          Много от снимките в темата липсват, защо така?!
          Вече са по местата си

          Коментар


            #80

            Коментар


              #81
              Пробвах да тапицирам несвален таван, директно в купето и се оказа, че задачата е изключително трудна. Не, че е невъзможно, но е доста неприятно, затова свалих моя. Ето резултата:Оказа се доста сериозно залепен, засметка на този в Брава-та, който падна съвсем лесно.Моят, за жалост го повредих при демонтажа и сега се очертава изливане на нов от стъкломат.Понеже съм решил да слагам някакво мъничко, тъничко мониторче на тавана, за пасажерите отзад, няма да бързам с проекта Тези дни ще се пробвам да монтирам и задният плафон, който купих наскоро.Седя си в колата, гледам я тази излишна, напречна греда на тавана, сложена само и единствено за да не хлътне ламарината при лек натиск и си мисля - не може ли да изрежа тавана и да сложа подходящо стъкло от друга кола? Идеи и съвети са ми добре дошли :D

              Коментар


                #82
                Седя си на стола,чета темата и се чудя как ги мислиш тези щуротии... Какво му стана на тавана че ще отливаш от стъклопласт..? Вграждаме монитори всякакви,шибидаси и квото са сетиш... :D :DЛУД си уе... :D
                Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                Коментар


                  #83
                  Стана тя, каквато стана... :P Дръпнах тавана на Бравата с двата пръста и се отдели с лекота и аз реших, че ще пожъна подобен успех и при Мареа-та, но уви.Дърпай, дърпай, не отпуска грам и понеже се прегъна на няколко места, реших да го сваля пък да става каквото ще! Сега е доста омачкан, но става за калъп.Като гледам, ще нанеса няколко слоя мат, малко шкурене, кожа и обратно горе.Вариантът със стъклото също не е изключен, но ще чакам някой вещ да даде идея от каква кола да го взема...

                  Коментар


                    #84
                    Много се кефя на ентусиазма и майсторлъка ти, но това със стъклото го прескочи.Стъклото е доста по-тежко. Гредата изглежда ненужна, но мисля ( без да съм инженер, че отвежда напреженията в гредите и ползата от нея е по-голяма отколкото можем да предположим по външния и вид.Трябва наистина добър метод за затъмняване - карал съм кола със стъкло, ако не се затъмнява добре става сауна, слънцето ти бие на тиквата, абе не е точно това, което изглежда.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #85
                      Lane Staley написа:
                      Много се кефя на ентусиазма и майсторлъка ти, но това със стъклото го прескочи.Стъклото е доста по-тежко. Гредата изглежда ненужна, но мисля ( без да съм инженер, че отвежда напреженията в гредите и ползата от нея е по-голяма отколкото можем да предположим по външния и вид.Трябва наистина добър метод за затъмняване - карал съм кола със стъкло, ако не се затъмнява добре става сауна, слънцето ти бие на тиквата, абе не е точно това, което изглежда.
                      Стъклото е само замисъл за сега Иначе си прав. Тежи много, а и работата по монтажа, дори не мога да си представя, колко ще е.И аз съм карал 307-ца с панораментаван и знам, какво е когато през деня събереш "чергата" на тавана За сега ще се мобилизирам да излея таван и да го монтирам заедно с монитор, ако ми изпадне някакъв, пък пак ще се мисли за подобрения.

                      Коментар


                        #86
                        А сенниците защо ги махаш ? Аз лично бих откачил ако нямам сенници, вечер като караш и слънцето е ниско е ужас без тях ...

                        Коментар


                          #87
                          delete написа:
                          А сенниците защо ги махаш ? Аз лично бих откачил ако нямам сенници, вечер като караш и слънцето е ниско е ужас без тях ...
                          Мразя го това нещо наречено сенник. Едни плоскости на панти се бутат надолу, за да не ти свети слънцето, през 2011 година....Затъмнил съм си 23см от стъклото в горната му част и сега, спокойно мога да се отърва от тези грозни, висящи "дъски"Дръжките по същата логика...Като видя някой да се държи за дръжките в купето и се сещам за миналото десетилетие.Сещам се за жигууетата със изпуснали амортисьори, за бабите, който са се хванали за същите тези дръжки и се друсат заради неравностите по пътя....Абе, всеки луд с номера си

                          Коментар


                            #88
                            Малко странни представи имаш. Пък и дръжките служат за пътниците, не за теб, за чий са ти на теб висящи дръжки от тавана. :D Повози се като пътник през някой проход с по-остри завой и ще се сетиш защо са дръжките (освен ако колата не се движи с 25км/ч.) Та както си казал, всеки луд с номера си.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #89
                              Ето какво какво постигнахме с колегата Racer_GT в събота: Остана още един слой стъкломат, шкурене, китосване и тапициране.Като се сетя, колко средства ще глътне този таван, ме обливат топли и студени вълни Набавих и заден плафон, който си чака карбоновото фолио и ще бъде вграден в тавана.Работата и по предния започна. Ще се свали релефа и ше се облепя, отново с карбоново фолио.Свалих и централната конзола, която също ще се облепя с фолио.Идеята е, всичко да изглежда така:Приготвих лампи за плафоните, че тези купените светят жълто, а и не се славят с дълъг живот.Ето и снимка от преди да разчекна всичко, отново :

                              Коментар


                                #90
                                Много добре става. Пу на мен сега ми е скучно на стилото няма нищо да му се бърника из вътре и се чудя каква щуротия да му направя. Сега съм и 20 дни отпуск ще трябва да си намеря някоя занимавка. Обмислям да монтирам плафонче под предния капак за нощни профилактики. Обмислям да вградя захранването на радар детектора и кабелчето да излиза някъде отпред на таблото. Обмислям да му затъмня стоповете със спрей ама се чудя че и така ми харесват. Най сериозното което обаче ще ми изисква сериозни усилия е да монтирам едно малко компютърче в багажника и да сложа тъч скриин отпред на мястото на оригиналното ЦД, но това е все още в процес на размисъл как да го направя най-практично и удобно. Гледах в нета няколко завършени такива проекта и изглеждат супер. Дори съм измислил решение на проблема със бавното стартиране на компютъра и ще трябва да го проверя на практика дали ще стане. Най-скъпата част е самия тъчскрийн като сравнително най-евтиния който намерих е $145.00 * 1,34997лв = 195,75лв.
                                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                                Коментар

                                Working...
                                X