Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea интериор + снимки

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kiselo написа:
    аз пък съм инат и ще направя експеримент със шевове дори съм го измислил как да стане право и здраво утре вкарвам фуф за ремонт/смяна на съединител и два носача и после се заемам с тапицирането ще гледам вдруги ден да има поне малко резултат ако успея да я взема от сервиза ще снимам и ще кача и аз снимки със резултата от тапицирането дори днес след адското лутане си намерих перфектната кожа остана конеца в правилния цвят някой и други инструменти и започвам
    Дано си взел тънка кожа без подплата. Успех и да покажеш какво си направил дори поетапно ако ти се занимава Ползвай и пистолет за горещ въздух нищо че ще шиеш! Улеснява многократно работата .Разреждай лепилото докъто стане с гъстотата на боза и нанасяй и на двете повърхности като внимаваш много да не правиш локвички върху кожата че се разяжда яко !

    Коментар


      #17
      ъм първо....с кожа с подплата определено е доста сложно...а с какво разреждаш лепилото? то и без да го разреждаш става но ми е интересно какъв ще е резултата
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #18
        kiselo написа:
        ъм първо....с кожа с подплата определено е доста сложно...а с какво разреждаш лепилото? то и без да го разреждаш става но ми е интересно какъв ще е резултата
        С подплата за таблото спец. си е мазохизъм...Кожа с подплата съм сложил на меките части на корите на вратите и нищо че са равни повърхности видях голям зор.Лепилото разреждам с ацетон(понеже е на ацетонова основа).Хубаво е да е по рядко от боза даже защото като е гъсто докато разнасяш с четката стават топчета които после на някой участъци се забелязват.Не лепи без да си разредил!Ако нещо ти е неясно на теб или на някой друг захванал се нека пита тук в темата понеже тънкостите са много а аз на всички съм им сърбал попарата и вече съм ги преодолял кажи речи изацяло.Ето я и кората на водача почти завършена:

        Коментар


          #19
          добре покажи ми снимка и как изпъваш кожата то е ясно с горещ въздух ама не залепва веднага как я задържаш изпъната? и ако може някоя снимка отдолу да видя как я захващаш в края
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #20
            kiselo написа:
            добре покажи ми снимка и как изпъваш кожата то е ясно с горещ въздух ама не залепва веднага как я задържаш изпъната? и ако може някоя снимка отдолу да видя как я захващаш в края
            Не мога да снимам докато работя защото всичко става много набързо иначе рискувам да разваля детайла.Мажат се и двете повърхности с лепило, изчаква се да дръпне и тогава се опъва и залепва след ката си нагрял кожата с пистолета.Веднъж допреш ли кожата и повърхността вече няма махане.Тоест не ми се налага да я държа опъната тя си залепва достатъчно здраво.Ако нямаш опит с хелмевекта ще ти е по трудно.Започни с по-прост и неотговорен детайл.Краищата ще снимам утре защото фотото ми няма светкавица и при липса на слънчева светлина снимките стават ужасни.Утре ако се прибера по-рано от работа ще тапицирам някой малък детайл и ще намеря начин да заснема клип.НЕ обещавам обяче понеже си имам доста други задължения.Ето малко снимки от работата по стъклото на километража:Намерих и снимки на капака на бушоните.Той се състои от две части които трябва да се разлепят преди тапицирането.След тапицирането двете части се залепят отново.Аз използвах Хелмевект.Същия метод важи и за капака на жабката.

            Коментар


              #21
              Като гледам тия щипки и работата отива на професионално ниво Браво много красиво става
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #22
                PaUnOff написа:
                Като гледам тия щипки и работата отива на професионално ниво Браво много красиво става
                Е чак професионално.... Гледам да си олесня работата с тези модерни дърводелски "стягички".Има ги в Магазините за инструменти и са приложими почти навсякъде вкъщи.

                Коментар


                  #23
                  lithrone написа:
                  Е чак професионално....
                  за аматъор е прекалено качествено... Просто съм без думи...
                  Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                  KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                  Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                  Коментар


                    #24
                    Racer GT написа:
                    lithrone написа:
                    Е чак професионално....
                    за аматъор е прекалено качествено... Просто съм без думи...
                    Ами аз съм много разочарован от професионалистите затова си правя почти всичко сам... нещо като не стане както искам да не псувам хората поне А качеството си идва с времето... всеки следващ детайл става все по-хубав.Надявам се колегата kiselo да се похвали със същото съвсем скоро!

                    Коментар


                      #25
                      lithrone написа:
                      Racer GT написа:
                      lithrone написа:
                      Е чак професионално....
                      за аматъор е прекалено качествено... Просто съм без думи...
                      Ами аз съм много разочарован от професионалистите затова си правя почти всичко сам... нещо като не стане както искам да не псувам хората поне А качеството си идва с времето... всеки следващ детайл става все по-хубав.Надявам се колегата kiselo да се похвали със същото съвсем скоро!
                      oпределено докато не си намеря кожа без подплата нищо не правя...пробвах с кората на вратата на багажника с кожа с подплата и стана една голяма боза...нито може да се изреже качествено нито да се опъне нито да се залепи добре...нищо...сега освен кожа трябва да мисля и кората как да си оправя...май ще се купува нова...поне ще има на какво да експериментирам опитите продължават...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #26
                        kiselo написа:
                        oпределено докато не си намеря кожа без подплата нищо не правя...пробвах с кората на вратата на багажника с кожа с подплата и стана една голяма боза...нито може да се изреже качествено нито да се опъне нито да се залепи добре...нищо...сега освен кожа трябва да мисля и кората как да си оправя...май ще се купува нова...поне ще има на какво да експериментирам опитите продължават...
                        Този месец и аз се надявам да сваля тавана най-накрая и кората на багажника ама да видим...А кората на Бравата няма нужда да я хвърляш.Разлепи я събери лепилото с нокти до колкото можеш след което остави кората на слънце през деня и на сухо някъде през ноща за 4-5 дни и като втвърди яко останалото лепилото мини с шкурка и пробвай пак като намериш кожа.Да беше от Пловдив да ти покажа горе долу как става ама ей на далече си ...

                        Коментар


                          #27
                          lithrone написа:
                          kiselo написа:
                          oпределено докато не си намеря кожа без подплата нищо не правя...пробвах с кората на вратата на багажника с кожа с подплата и стана една голяма боза...нито може да се изреже качествено нито да се опъне нито да се залепи добре...нищо...сега освен кожа трябва да мисля и кората как да си оправя...май ще се купува нова...поне ще има на какво да експериментирам опитите продължават...
                          Този месец и аз се надявам да сваля тавана най-накрая и кората на багажника ама да видим...А кората на Бравата няма нужда да я хвърляш.Разлепи я събери лепилото с нокти до колкото можеш след което остави кората на слънце през деня и на сухо някъде през ноща за 4-5 дни и като втвърди яко останалото лепилото мини с шкурка и пробвай пак като намериш кожа.Да беше от Пловдив да ти покажа горе долу как става ама ей на далече си ...
                          аааами...аз ще го направя но съм с неподходящ материал само ми кажи от плд точен адрес от който си закупил твоята кожа и понеделник съм там да си купя и аз като ме ударят лимките или ще става или ....ще става... ем момата няма да мрънка и ще си получи разходка и т.н. хем аз ще си направя кефа
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #28
                            kiselo написа:
                            Да беше от Пловдив да ти покажа горе долу как става ама ей на далече си ...
                            аааами...аз ще го направя но съм с неподходящ материал само ми кажи от плд точен адрес от който си закупил твоята кожа и понеделник съм там да си купя и аз като ме ударят лимките или ще става или ....ще става... ем момата няма да мрънка и ще си получи разходка и т.н. хем аз ще си направя кефа [/quote]Фирмата има два магазина.Не успях да намеря адреса на този за кожата но намерих този за дамаските.Адрес: Пловдив, ул." Марин Дринов" №25Телефон: 032/ 62 60 66; 0888 508 251 Звънни и попитай за адреса на магазина за кожи.Пффф от Варна до Пловдив за кожа.... луд си луд!

                            Коментар


                              #29
                              lithrone написа:
                              kiselo написа:
                              Да беше от Пловдив да ти покажа горе долу как става ама ей на далече си ...
                              аааами...аз ще го направя но съм с неподходящ материал само ми кажи от плд точен адрес от който си закупил твоята кожа и понеделник съм там да си купя и аз като ме ударят лимките или ще става или ....ще става... ем момата няма да мрънка и ще си получи разходка и т.н. хем аз ще си направя кефа
                              Фирмата има два магазина.Не успях да намеря адреса на този за кожата но намерих този за дамаските.Адрес: Пловдив, ул." Марин Дринов" №25Телефон: 032/ 62 60 66; 0888 508 251 Звънни и попитай за адреса на магазина за кожи.Пффф от Варна до Пловдив за кожа.... луд си луд![/quote]ааа не в София съм от година за час и 30 съм в Пловдив
                              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                              Коментар


                                #30
                                Ето началото на лек ъпгрейд на светлините на номера понеже старите са жълти а стъклата им са пожълтяли и са се напукали.Ето и лявата кора почти завършена (снимките са малко кофти но се вижда горе долу)Остават кожени седалки,волан и таван и отвътре ще стане трепач.Смятам да взема предни седалки от Пунто МК2 Sporting и да ги дам за тапициране.За този вид става думаhttp://www.netcarshow.com/fiat/2003-...03.htmТова май не е МК2 но в созопол тази година видях едно МК2 спортинг с такива.Ако някой има по-добра идея или знае от къде мога да се сдобия с такива седалки моля да сподели

                                Коментар

                                Working...
                                X