Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    по принцип постигнах съвършенството на ежедневен автомобил който да не е куцобайка и да ми харесва и да не се чупи.., но малко се промениха нещата от живота и немога в момента да го поддържам даже имам и кола на газ която карам и малко пунтото е останало на заден план а и има и вариант за чужбина от който мисля да се възползвам а живот и здраве като се върна обмислям варианта някой субаро ако има лев но до тогава има много време
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      от пунто гт на субару, май не си си научил уроците вътрешно нещо те влече към страданията
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        не го отричам .., но тогава се надявам да е различно :D
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          На един приятел батко му в сервиза има 10 двигателя от субарута с дупки в блока, от които само 1 е счупен от воден удар от преебано турбо, всичките други са от лагери, бутала биели и т.н незнам дали са много стока, но искат доста лев май
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            И моята мечта едно бокстерче с турбо, но брат ще ти скъса джоба тая кола. А и няма да върви колко пунтото Ще наплеска Митака и не можеш да спиш после :P
            4 бири и турбината да свири

            Коментар


              е жалко че продадох моито субаро да видиме дали се троши и кое пунто ште ме бие че не се сештам

              Коментар


                момчета я кажете нормално ли е примерно на стандартнаат турбина применро при мен надува на 1. 2 3 и колкото по нагоре се качват оборотите примерно 6 хил 7хил и бооста пада примерно на 0.8 колата е с кранче (болт пружина и съчма от този тип)
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  не мога да разбера точно вапроса ти

                  Коментар


                    Е от тая турбина толкова.Изнемогва на високите.
                    4 бири и турбината да свири

                    Коментар


                      ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        s00rry написа:
                        ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
                        Извинявай, мма имаш ли някво логично обяснение на това да го вкарваш тоя мотор с това турбо над 6-6500 оборота? С китайско кранче и най-вече с това турбо е съвсем нормално случващото се с налягането според мен

                        Коментар


                          наркотиците сериозно вредят на здравето на колите Ви
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            biser_as написа:
                            s00rry написа:
                            ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
                            Извинявай, мма имаш ли някво логично обяснение на това да го вкарваш тоя мотор с това турбо над 6-6500 оборота? С китайско кранче и най-вече с това турбо е съвсем нормално случващото се с налягането според мен
                            вие пак ептен за мезе ме взехте каде прочете че съм сложил китайско кранче ?! просто споменах механизма няма нищо общо с тях месингово е такива каквито орлин продава ... просто питах и аз си мисля че е нормално но исках да чуя мнението и нанякой друг...
                            Прикачени файлове
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              biser_as написа:
                              s00rry написа:
                              ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
                              Извинявай, мма имаш ли някво логично обяснение на това да го вкарваш тоя мотор с това турбо над 6-6500 оборота? С китайско кранче и най-вече с това турбо е съвсем нормално случващото се с налягането според мен
                              не е китайско а е от мойте демек контролера отпада залагам на спукан турбо път или нещо от виското наляганети с вал ли си ??? че забравих ако с в вал ще падне - нормално е
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                нене турбо път няма спукан.. то се осеща и се чува , да с спортен вал пайпар ултра който се води демек с тоя вал стаа по голям.. т**ак общо взето смъква налягането и не върви както трябва
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X