по принцип постигнах съвършенството на ежедневен автомобил който да не е куцобайка и да ми харесва и да не се чупи.., но малко се промениха нещата от живота и немога в момента да го поддържам даже имам и кола на газ която карам и малко пунтото е останало на заден план а и има и вариант за чужбина от който мисля да се възползвам а живот и здраве като се върна обмислям варианта някой субаро ако има лев но до тогава има много време
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинкаГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
Коментар
-
biser_as написа:s00rry написа:ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинкаГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
biser_as написа:s00rry написа:ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинкаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар