eййй тия несгоди нямат край ...!! направо вече незнам какво всеки път като стане нещо се си викам айде з апослено ще е ама то вече се улива неска почна да не влиза 2рата хърка нечовешки чак я изплюва нито съм я напъвал нещо нито нищо... не му е писано на туй пунто да е пунто !
И е най желателно да пристъпиш към ремонт,иначе след това ще купуваш и зъбчатки.Имам тука една кутия освен синхронизатори,муфа и зъбчатки на 1-2.щото се кара докато не не те остави...нямам думи
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
колеги искам да ви помоля ... , някой ако има някой познат който да има глава от гт и едно бутало от гт1, 2 да даде някъв номера че един приател му трябват благодаря предварително
Иначе за мен говориш по темите че ми е счупена колата , коя под ред е скоросната котия я кажи ?? без да лъжеш като ти дадох и аз една да не забравяме !!
колеги след дълги размисли тия дни реших .., да почвам пунтото на части по специално двигателя причината е ще слагам 2.0 вече съм го решил твърдо и по късно ще пусна с обява на частите кое какво защо мерих преди няколко дни компресията 10 сятка удари навсякаде може и целия мотор някой ако има интерес към нещо да свирка
колеги мотора от пунтото е изваден др седмица ще вземам ланчия капа 2.0 16в турбо като за начало ще го карам сток с стоковата електроника и в последствие ще сменя електрониката от купе и един ремап та интересуват ме някой неща.... ще помоля който може да помага 1. захващането на мотора тампоните 2.спирачките исками се да сложя от капата по големите апарати с дискове 288 мм обаче там размера е 5по 108 може ли да се разпробият нещо или да се направят 4по100 ? или да заръчвам неки нов дискове като мойте че трябва и да се спира все някак 3.понеже тоя мотор е капович колектор и е по дълаг като че ли самия колектор това значи ли че мотора трябва и тои да иде напред 4.какви полуоски трябва да се сложат знам че едната се оставя от пунтото ама .. ако някой има по подробна инфромация и какви други разлики имат Каповия мотор с този на купето
Полуоски до колкото ми е известно се правят каквито си поискаш.А за колектора не може да го изманипулираш нещо вместо да даваш напред мотор.То и без това ще режеш заради радиатора май.В голям се вкарваш.Дисковете ако може да се пробият ги пробий - доста по лесен вариант е.
Бих те посъветвал ако се оправяш с английския да прежалиш няколко паунда и да се регистрираш в английския puntosports форум, там ще намериш няколко такива проекта с подробни обяснения снимки и каквото още се сетиш за транспантиране на 2.16т
Бих те посъветвал ако се оправяш с английския да прежалиш няколко паунда и да се регистрираш в английския puntosports форум, там ще намериш няколко такива проекта с подробни обяснения снимки и каквото още се сетиш за транспантиране на 2.16т
че защо платен ли е вече щото аз съм от 7 години там регнат
Коментар