S.W.A.T. написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
-
Тука говориме за коли и професионално направени Аз лично поради финансови причини никога няма да дам пълната гас на колата и да я загася веднага за да видя свеща как е , от тука автоматично отпада и варианта да се гадае по свещ , това го правихме едно време на старите ладуни а ако говорим за професионални уреди , има мнооого такива включително и прозразни свещи който да се гледа искрата в цилиндъра , кнок монитои и на 4 те цилиндъра и ...... и егт-та 4 афрта , но да бъдем реалисти , тука е БГ и е фиат форум така че това за свеща го много точен пример че няма как да стане тук , за това Не може да се прецени пунто ГТ по свещ оставиш ли я за малко да поработи на празен ход и искасиш ли я нищо не виждаш вече така че да гледаме практично , а не теоретичноPower Under Pressure
Коментар
-
Тунинг-конски сили
Дано съм уцелила темата.......Вчера си взех Пунто 1998 година-62 коня 1, 2 или 1,4.... Тъй като съм женско и малко необразовано по отношение на автомобилите имам въпрос? Може ли чрез тунинг да се сложат още коне, защото съм чувала, че се слагат и става по мощна?П.С. Не ми се смейте много! :D
Коментар
-
WhitePower написа:Аз лично поради финансови причини никога няма да дам пълната гас на колата и да я загася веднага за да видя свеща как е , от тука автоматично отпада и варианта да се гадае по свещ , това го правихме едно време на старите ладуниWhitePower написа:така че това за свеща го много точен пример че няма как да стане тук , за това Не може да се прецени пунто ГТ по свещWhitePower написа:така че да гледаме практично , а не теоретично
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:Аз лично поради финансови причини никога няма да дам пълната гас на колата и да я загася веднага за да видя свеща как е , от тука автоматично отпада и варианта да се гадае по свещ , това го правихме едно време на старите ладуниWhitePower написа:така че това за свеща го много точен пример че няма как да стане тук , за това Не може да се прецени пунто ГТ по свещWhitePower написа:така че да гледаме практично , а не теоретичноPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:Ми що не си изфорсираш колата на диното и гасш веднага , и да видиш колко и е готино на турбината развъртяна на макс без масло за да видиш свеща как еWhitePower написа:видя ли сега защо не се препоръчва този метод на турбо коли
Коментар
-
Мисля че за 30 секунди работа свеща се променя коренно спрямо това как е била на 6000, но това си е само мое наблюдение , защото аванса на фул буст е един а на празен ход друг , така че кой от 2 та аванса ще видиш ? този на празен ход или този на фулбуст от свещите може само да се разбере горенето на цилиндрите колко е разномерно и качествено но да се определи една кола как е мапната , на пълната гас при 6000 рпм е малко в зоната само на теорията свещите помагат за откриване на проблеми, замисли се на това дето го казваш за предварението , за 30 секунди колко такта минават и как се изменя линията на електрода за това времеPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:замисли се на това дето го казваш за предварението , за 30 секунди колко такта минават и как се изменя линията на електрода за това времеWhitePower написа:Мисля че за 30 секунди работа свеща се променя коренно спрямо това как е била на 6000, но това си е само мое наблюдение
Коментар
-
Ако не е трябвало, е нямало да изобретят дино стенда.Така че дали е нужен е ясно,но хора всякакви интереси всякакви и всеки сам си преценява,но за мен не е оправдано да набиеш 10 хил в колата и да не идеш на дино стенд за настройка П.П. но това си е само моя теория,и всеки сам си преценява.Withe power към колко коня е последно твойта кола?И тя ли за сега е най бързото Пунто.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
а колко коня е никои не знае , нямам нищо против мапването на дино стенд , просто до сега не съм намерил няко който да иска това и да си плати целия масраф но със сигурност може да се извади на диното някое е друго магаре отгоре , просто не сме толкова претенциозни от към коне за съответните финансиа за това да не ида на дино , ходих искара 210 коня на мотора на 4900 оборота , и 285 нютона пак на тезо обороти и съединителя избускува , демек колко нагоре е няма как да разберем , докато не се смени съединителя с нещо керамично ,защото за мойте пресполагаеми коне се слага керамика ,но не искам да си троша другите карантии факт е че след диното искарах колата и в продължение на 15 мунти и скъсах гъзъ и нямаше и помен от пребуксуване на съединителя ,но на диното 2 ръна и ефекта е един и същ нещо не обяснимо за мене но е така за разлика от друка кола която при стартовете пали съединителя но на диното нямаше проблем другото което е че колата на диното пикна на 1.7 бара а на пътяе залепила 1.5 имаси филмче в темата ми така че всеки само може да види опита от диното от този практичен опит следва че на диното нещата са по различни от на ХасвалтаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:а колко коня е никои не знае , нямам нищо против мапването на дино стенд , просто до сега не съм намерил няко който да иска това и да си плати целия масраф но със сигурност може да се извади на диното някое е друго магаре отгоре , просто не сме толкова претенциозни от към коне за съответните финансиа за това да не ида на дино , ходих искара 210 коня на мотора на 4900 оборота , и 285 нютона пак на тезо обороти и съединителя избускува , демек колко нагоре е няма как да разберем , докато не се смени съединителя с нещо керамично ,защото за мойте пресполагаеми коне се слага керамика ,но не искам да си троша другите карантии факт е че след диното искарах колата и в продължение на 15 мунти и скъсах гъзъ и нямаше и помен от пребуксуване на съединителя ,но на диното 2 ръна и ефекта е един и същ нещо не обяснимо за мене но е така за разлика от друка кола която при стартовете пали съединителя но на диното нямаше проблем другото което е че колата на диното пикна на 1.7 бара а на пътяе залепила 1.5 имаси филмче в темата ми така че всеки само може да види опита от диното от този практичен опит следва че на диното нещата са по различни от на Хасвалтаuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
ама аз несъм с оригинален ,с органичен диск но диск но с уцилен притискател а и все пак моя вече е на 10000 км , 2000 разработка и останалото драг и едно ходене до дупница така че той си е изкарал парите , отранното е че на пътя няма проблем ;0 и от тука идва дилемата , да го сменя или да не го сменя ....ако минаваш 250-260коня казват чеферодовите клякат , и от там само керамики ама с керамиката чувам слухове за много счупени скорости , та не ми се рискува още повече че скоростната ми е уникано добра и на 740 оборота влизат предавките като масло )Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар