Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
WhitePower написа:Росене , караш ли си колатащото тука в големия град , всички са в зимен сън и чакат коловозите да се махнат че не искат да се влачат по корем
на 0.4 ми се струва че доста добре се изпъва и... смесите ми се струват добре по държанието на мотора.. преди като бяха бедни гърмеше глъхнеше преди настройката сега си е нормално няма гърмели нищо ама като изсахме ще я закачим на сондата да видим кво ще рече
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
WhitePower написа:DogForLife написа:Тия "на-усет тунинг" ги мани.Мери със сондата пък тогава давай газ., колата не е надута в момента се кара на 0.4
и като се оправи времето ще я закача на афр и ще си обади кво що е :P , а инак имах в предвид преди да я надуя и да я настроя я карах на 0.5-6 и колата гармеше в ауспоха смесите бяха мн зле една бавна мудна ..., а ся нищо общо доста добре разтегля на 0.4
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
S.W.A.T. написа:...........гледане на свещи... Все добри заместители на AFR и EGTТта според мен лично, гледането на свещите, пак казвам от човек разбиращ какво трябва да гледа, не бива изобщо да се пренебрегва и е една мнооого полезна информация, като добавка към това, което виждаме на дисплеите на широколентовата сонда, на ЕГТ-то, тта дори и на екрана на дино-то.За мен дори тва с гледането на свещите е по-полезно, отколкото зяпането на китайски уред за ЕГТ, който в най-добрия случай, може да ни е ориентир, докато си настройваме смеси и некви примерни аванси да не вдигаме мноо висока температура за да изпържим турбо, клапани и колектор или ако имаме антилаг случайно, да следим кога да го спрем преди всичко от изпускателните клапани назад, тта и барабар с тях да се разтече и толкоз с ползите от уред за ЕГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
DogForLife написа:Усет, слух и обоняние ОК - ама гледането на свещите, освен да се монтира една термоустойчива ХД камера в горивната камера не виждам друг вариант да гледаш онлайн..Има свещи с монтиран в тях МАП сензор и с подходящия софт и следене на положението на коляновия вал, обороти и т.н. са супер добър ориентир за това кога след ГМТ постигаме максимално налягане в горивната камера и оттам кво да праим с аванса. Също на графиката много хубаво се виждат и детонациите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Само за съжаление тва оборудване е маааалко скъпо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
s00rry написа:колата не е надута в момента се кара на 0.4и като се оправи времето ще я закача на афр и ще си обади кво що е :P
s00rry написа:а ся нищо общо доста добре разтегля на 0.4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар