Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    :P
    Прикачени файлове
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      Росене , караш ли си колата щото тука в големия град , всички са в зимен сън и чакат коловозите да се махнат че не искат да се влачат по корем
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        Росене , караш ли си колата щото тука в големия град , всички са в зимен сън и чакат коловозите да се махнат че не искат да се влачат по корем
        да от както съм я вземал не съм я спирал е карам я мн леко но мардам на 0.4 ми се струва че доста добре се изпъва и... смесите ми се струват добре по държанието на мотора.. преди като бяха бедни гърмеше глъхнеше преди настройката сега си е нормално няма гърмели нищо ама като изсахме ще я закачим на сондата да видим кво ще рече
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          Тия "на-усет тунинг" ги мани.Мери със сондата пък тогава давай газ.
          4 бири и турбината да свири

          Коментар


            DogForLife написа:
            Тия "на-усет тунинг" ги мани.Мери със сондата пък тогава давай газ.
            последния дето на усет уж беше добре си продаде колата на безценица :0 щото пак му роди мотора и не слушаше какво му се казва
            Power Under Pressure

            Коментар


              Усет, слух, обоняние и гледане на свещи... Все добри заместители на AFR и EGT
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                Усет, слух и обоняние ОК - ама гледането на свещите, освен да се монтира една термоустойчива ХД камера в горивната камера не виждам друг вариант да гледаш онлайн.
                4 бири и турбината да свири

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  DogForLife написа:
                  Тия "на-усет тунинг" ги мани.Мери със сондата пък тогава давай газ.
                  последния детона усетужбешедобре си продаде колата на безценица :0 щото пак му роди мотора и не слушаше какво му се казва
                  абе вие вие кви хора стееее не четете какво пишаа , колата не е надута в момента се кара на 0.4 и като се оправи времето ще я закача на афр и ще си обади кво що е :P , а инак имах в предвид преди да я надуя и да я настроя я карах на 0.5-6 и колата гармеше в ауспоха смесите бяха мн зле една бавна мудна ..., а ся нищо общо доста добре разтегля на 0.4
                  ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                  Коментар


                    S.W.A.T. написа:
                    Усет, слух, обоняние и гледане на свещи... Все добри заместители на AFR и EGT
                    ДОБРИ???????ти май се шегуваш
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      Ни най малко :D А относно гледането на свещи е нещо като гледането на боб но за двигатели с вътрешно горене
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        БялатаСила е на ТИ с боба. На него най често му се налага да гледа.
                        4 бири и турбината да свири

                        Коментар


                          S.W.A.T. написа:
                          ...........гледане на свещи... Все добри заместители на AFR и EGT
                          Гледането на свещи веднага след рън на диното или пълната газ на улицата и гасене на мотора (но с уточнението, че този дет ги гледа, знае кво трябва да гледа и разбира тва, което се вижда), е един много полезен метод да се съди за ставащото в горивната камера, добър ориентир за това къде сме с аванса-особено ако не ползваме дино за настройката, а също и може да ни помогне да установим наличието на детонации примерно, прекалено топли или студени свещи, неравномерно изгаряне в 4-те цилиндъра, проблеми с дюза примерно на даден цилиндър, прекалено висока температура в горивната камера, наличие на вода/антифриз в горивната камера и т.н.-все неща дет няма ги видиш на дисплейчето на иновейта и на ЕГТ-то Тта според мен лично, гледането на свещите, пак казвам от човек разбиращ какво трябва да гледа, не бива изобщо да се пренебрегва и е една мнооого полезна информация, като добавка към това, което виждаме на дисплеите на широколентовата сонда, на ЕГТ-то, тта дори и на екрана на дино-то.За мен дори тва с гледането на свещите е по-полезно, отколкото зяпането на китайски уред за ЕГТ, който в най-добрия случай, може да ни е ориентир, докато си настройваме смеси и некви примерни аванси да не вдигаме мноо висока температура за да изпържим турбо, клапани и колектор или ако имаме антилаг случайно, да следим кога да го спрем преди всичко от изпускателните клапани назад, тта и барабар с тях да се разтече и толкоз с ползите от уред за ЕГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                          Коментар


                            DogForLife написа:
                            Усет, слух и обоняние ОК - ама гледането на свещите, освен да се монтира една термоустойчива ХД камера в горивната камера не виждам друг вариант да гледаш онлайн.
                            За HD камера в свеща-ненам точно колко ще ни е от полза щот нищо мноо интересно нема се види, по-скоро е много по-важно онлайн да "слушаш" с кнок детектор или ако можеш да мериш налягането в горивната камера .Има свещи с монтиран в тях МАП сензор и с подходящия софт и следене на положението на коляновия вал, обороти и т.н. са супер добър ориентир за това кога след ГМТ постигаме максимално налягане в горивната камера и оттам кво да праим с аванса. Също на графиката много хубаво се виждат и детонациите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Само за съжаление тва оборудване е маааалко скъпо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                            Коментар


                              Това с гледането на свещи не го пуснах особено с насмешка... С Иво Марковски сме говорили по този въпрос преди време
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар


                                s00rry написа:
                                колата не е надута в момента се кара на 0.4 и като се оправи времето ще я закача на афр и ще си обади кво що е :P
                                Пич, не го казвам с лошо........по-скоро като съвет, ммма имайки в предвид "успешния" тунинг, които прилагаш от около 85 страници Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , ненам дали не е по-добре да послушаш какво ти казаха колегите и особено ако ще ползваш колата при продължително пътуване, дори и на тва налягане.
                                s00rry написа:
                                а ся нищо общо доста добре разтегля на 0.4
                                А лафа, че кон кат мре най-рита, знаеш ли го? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                                Коментар

                                Working...
                                X