Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпроса беше че за въпросната тръба 63ммпо 1.5 мм демек 60 мм вътрешен ..., никаде неможаха да ми предложат завоичета , навсякаде ми казват такава тръба не съществува и ми предлагат на 60 мм по 1.5 демек 57вътрешен диаметър кривки по 3 мм стената плътни които не са тънкостенни .., каде ли не не питах няма и няма и за това остана тоя вариант... което е кофти ама като няма как ... ) просто не намерих от каде да взема иначе нямаше никога да го причиня на Митака ..
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      s00rry написа:
      въпроса беше че за въпросната тръба 63ммпо 1.5 мм демек 60 мм вътрешен ..., никаде неможаха да ми предложат завоичета , навсякаде ми казват такава тръба не съществува и ми предлагат на 60 мм по 1.5 демек 57вътрешен диаметър кривки по 3 мм стената плътни които не са тънкостенни .., каде ли не не питах няма и няма и за това остана тоя вариант... което е кофти ама като няма как ... ) просто не намерих от каде да взема иначе нямаше никога да го причиня на Митака ..
      Ми май само в Пловдив има удари ли чертата колко стъпи всичко , ама всичко
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        S.W.A.T. написа:
        Ръбовете които остават вътре в генерацията са доста и като цяло според мен е кофти така, но за без пари дето се вика...
        а може да са си играли да ги пилват а дано ама надали
        хахах брат не издребнявай моля те пък какви ръбчета да има чак толкова фрапантни, все пак са цепки а не отделни пърченца дане казвам старата каква беше

        Коментар


          ами аз моя колектор го пилих от вътрешните заварки и все пак аз издребнявам за малките подробностти ама такъв съм си , искам да е повече от 100%
          Power Under Pressure

          Коментар


            и да мернете смесите , да не угелпите мотора
            Power Under Pressure

            Коментар


              Аз се втелясвам понякога в разни детайли
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                за колектора да... ама за ауспусите не го издребнявам, само се старая да няма стеснения това е...и все пак правя от нищо нещо както винаги...от лайно торта хахахах

                Коментар


                  малко сме готови ама не точно .. ) появи се някув проблем и аз незнам от де.. палиш нали работи колата като я форсирасх примерно и почва сама да държи обороти на 4500 об и седи там не падат .., махаш буксата на моторчето за празния ход и оборотите падат форсираш двг оборотите са си както трябва моторчето го сваляхме чистихме го марда се вътре там пластинката дето е вътре нищо инт .. а моторчето сякаш работи в смисал мисля че не е от него.. жилото на газта се движи свободно ..., пружината на дроселовата клапа и тя е добре не мога да се сетя от какво може да даржи тия обороти ??? някви предложения ?? кво може да не е наред иначе ето някой др снимка )
                  Прикачени файлове
                  ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                  Коментар


                    Ей, човек, с най - добри чувства ти го казвам:- Ако от Фиат прочетат 84-те страници мъки описани от теб в тоз форум, треа или никога повече да не произведат "Пунто" или да те обезщетят с чисто нова кола по твой избор и то с доживотна гаранция Шапка ти свалям човече , аз не бих си причинил това и още около 40-тата страница бих го насякъл това "Пунто" с брадвата - церемониално Бахти колата ве неа право да ти го причинява това Поздрави и пожелания за скорошен окончателен край на мъките и начало на само щастливи мигове с тая кола - тя ти го дължи /ма.ка и/
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      Цвета на джантата убива колата... Лично мнение... Изглежда ми на някоя 15ка...
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        росинееее утре ще я бодна на компа да видя кво ще обади... 4-ти ден се занимавам само с твойта кола вече санувам бели пунтота как презкачат огради и ги броя че инъче няма сън братче оф утре май ще е 5-тия... е такъв кошмар несъм санувал никога... хахаах

                        Коментар


                          S.W.A.T. написа:
                          Цвета на джантата убива колата... Лично мнение... Изглежда ми на някоя 15ка...
                          ам те са 15 по е добре така бившите ми хахахах

                          Коментар


                            Не знам.. Цвета не е правилен
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              днес е нещо като коледа .., на коледа ставали чудеса.... дет са вика Митака опраи пунтака в крайна сметка кабелите на ТПС-са буксичката били вс на едно залепнали и от там вс главоболия сега мъркаааа мърка пу пу да не и е урукии :P
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                Тая инсталация вземи я изгори за мед, и си вземи някоя читава
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X