въпроса беше че за въпросната тръба 63ммпо 1.5 мм демек 60 мм вътрешен ..., никаде неможаха да ми предложат завоичета , навсякаде ми казват такава тръба не съществува и ми предлагат на 60 мм по 1.5 демек 57вътрешен диаметър кривки по 3 мм стената плътни които не са тънкостенни .., каде ли не не питах няма и няма и за това остана тоя вариант... което е кофти ама като няма как ... ) просто не намерих от каде да взема иначе нямаше никога да го причиня на Митака ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
s00rry написа:въпроса беше че за въпросната тръба 63ммпо 1.5 мм демек 60 мм вътрешен ..., никаде неможаха да ми предложат завоичета , навсякаде ми казват такава тръба не съществува и ми предлагат на 60 мм по 1.5 демек 57вътрешен диаметър кривки по 3 мм стената плътни които не са тънкостенни .., каде ли не не питах няма и няма и за това остана тоя вариант... което е кофти ама като няма как ... ) просто не намерих от каде да взема иначе нямаше никога да го причиня на Митака ..Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:S.W.A.T. написа:Ръбовете които остават вътре в генерацията са доста и като цяло според мен е кофти така, но за без пари дето се вика...
Коментар
-
малко сме готови ама не точно .. ) появи се някув проблем и аз незнам от де.. палиш нали работи колата като я форсирасх примерно и почва сама да държи обороти на 4500 об и седи там не падат .., махаш буксата на моторчето за празния ход и оборотите падат форсираш двг оборотите са си както трябва моторчето го сваляхме чистихме го марда се вътре там пластинката дето е вътре нищо инт .. а моторчето сякаш работи в смисал мисля че не е от него.. жилото на газта се движи свободно ..., пружината на дроселовата клапа и тя е добре не мога да се сетя от какво може да даржи тия обороти ??? някви предложения ?? кво може да не е наред иначе ето някой др снимка )ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Ей, човек, с най - добри чувства ти го казвам:- Ако от Фиат прочетат 84-те страници мъки описани от теб в тоз форум, треа или никога повече да не произведат "Пунто" или да те обезщетят с чисто нова кола по твой избор и то с доживотна гаранция Шапка ти свалям човече , аз не бих си причинил това и още около 40-тата страница бих го насякъл това "Пунто" с брадвата - церемониално Бахти колата ве неа право да ти го причинява това Поздрави и пожелания за скорошен окончателен край на мъките и начало на само щастливи мигове с тая кола - тя ти го дължи /ма.ка и/ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар