Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нищо смислено не може да излезе от ТУРБО КОЛА , само време , пари , нервиии и доста лишения ....от 1 година брат правиш тоя кенеф и така не го видях готов и сега пак в филмите не ти ли писна вече .... не виждаш ли ,че хората си залагат апартаментите да си направят колите .... и след 2 години по 3000 4000 лева Аз ги сложил 1.2 ...ПРОСТО ТАКА МИСЛЯ
    dEv # LiFe sTyLe

    2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

    Коментар


      направи си го 1.6 тоя мотор пак 300к. ште извадиш мерак да има и кешовица сичко става

      Коментар


        leandro написа:
        направи си го 1.6 тоя мотор пак 300к. ште извадиш мерак да има и кешовица сичко става
        Така е, с мерак и 1.6 всички рейсърски мечти са достижими.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          d0b0 написа:
          Нищо смислено не може да излезе от ТУРБО КОЛА
          мене и с милиция не моеш ме върнеш на село -Превод- Повече на атмосферна кола нимога да се кача да карам ( мога само да се придвижвам с нея )
          Power Under Pressure

          Коментар


            d0b0 написа:
            Нищо смислено не може да излезе от ТУРБО КОЛА , само време , пари , нервиии и доста лишения ....от 1 година брат правиш тоя кенеф и така не го видях готов и сега пак в филмите не ти ли писна вече .... не виждаш ли ,че хората си залагат апартаментите да си направят колите .... и след 2 години по 3000 4000 лева Аз ги сложил 1.2 ...ПРОСТО ТАКА МИСЛЯ
            И аз съм на същото мнение . Колегите вече са се изказали . Но за мен този мотор в Пунто не е за ежедневна кола , само за гъзария . Всичко отстрани изглежда много лесно - ще боднем един двигател за 1000 лв , я го ревизираме , я не , вместо чисто нова турбина за 1000-1500 лв на настоящия . После какво правим , ако хвърли нещо ... Но за да се направи всичко кадърно и както трябва , освен доверен и разбиращ майстор , много нерви , трябват много повече финанси от намислените . Не ме разбирайте погрешно , следя инплантирането на такъв мотор в една италианка , но по-подходяща база и за да стане качествено , цифрите се качват ... Да взема да бодна и аз едно 2.4 жтд от моргата , ще го измия малко , режем коша с флекса и после газ и пушилки Знам , че на Росен му е голям мерак , явно и благоевградския колега доста го е надъхал , но дали си струва ?
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              ами незнам и аз още обмислям варианти но до ся от тоя мотор нищо смислено не излезе .., се нещо се чупи се не у ред малко изнасилен кат че ли ми се струва а двойката 240 коня няма да ги усети на 1.2 бара с кулер генерация и пълна ревизия бенз помпа и малко по големи дюзи ще стане косъма долу горе проблема са тампоните планките който ще държат мотора и не само де ...незнам и аз още филм ми е ще изтраскам 1000 лв за нова турбина а за толкова ще взема цял мотор с турбина с всичкото само че 2.0 т ...
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                Няма как със заводската турбина на 1,2 бара да извади 240 коня,моим са фанем на бас Според мене ти е грешна концепцията като цяло,а и не само твойта в момента и на всички които искат или са сложили 2.0 Т 16 в Пунто.Тоя мотор не е за това купе,освен ако няма да го правиш само и единствено за драг,не виждам как иначе ще го ползваш за друго.Купето на Пунто няма нищо-нито достатъчна ширина,нито дължина,да не говорим за някакъв що годе баланс който би се получил на килограми на предна спрямо задна ос.Оставяме въобще на страна факта за гърча при монтажа на тоя мотор в коша на Пунто-то.С две думи ти куца концепцията и то не от сега,но сега е окончателно куца П.П.По-добре го продай и си вземи едно Купе Турбо
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  ivanko_rs написа:
                  П.П.По-добре го продай и си вземи едно Купе Турбо
                  да де ама то не става за драг щото е тежко до колко знам Росен иска драгаджиика за конете не си прав щото Благоевградското на 1,6 е 260 коня ;0този мотор с колектор и турбина и 440 искара 340 коня и то на 145
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Винаги съм се чудил на драгаджийте, как им се наливат пари в предно предаване, според мен е изгубена кауза.Хората са го измислили отвъд океана преди много години. Даже излиза и по- евтино.

                    Коментар


                      Е аз за туй казах че ако ще го прави само за драг добре,но ако мисли да си вози и гъза с него няма да стане.Ти сега за тоя мотор моя не ми говори,и аз карам на 1,55 бара и аз вадя даже над 260 коня,но на 1,2 бара няма как да изкара 240 коня със заводското турбо Това колко коне може да изкара тоя мотор си зависи единствено от сетъпа и мапера,всичко друго са локуми.Ако става въпрос и Ици вади 400 коня на 1,2 бара П.П.Налягане над 1,55 бара с оригиналния 250 кпа МАП са фантазии.ЕКУ-то чете до това налягане 1,55, оттам нагоре реже,освен единствено ако МАП-а не е сменян с 300 кпа-лов ама пък файда от него с оригиналното турбо и клингеритова гарнитура на главата пак няма ,грешка има,но отрицателна
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        ептен се обарках вече ... )
                        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                        Коментар


                          Купи си една читава турбина и давай газ.Стига си правил!Са ако седнеш да сменяш и мотора и тая година само ще си го гледаш.А ако мислиш, че с големия мотор ще е много бързо се лъжеш . Моето мнение е, че тоя мотор сток и само на предно е безмислено да се вкарва в това купе.Тия 250 коня с хубаво турбо и от пунтовския мотор ще ги извадиш.Не си слагай таралеж в гащите.
                          4 бири и турбината да свири

                          Коментар


                            Истината е, че бегачка без пари не става.250 коня не са мерило.

                            Коментар


                              dancoo написа:
                              Истината е, че бегачка без пари не става.250 коня не са мерило.
                              не просто толкова искам .., то това е ясно че без пари нищо не става :P ще видим как ще спя тия дни кво ще измисля предлагат ми една турбина тд05 16г от ево ама май мн голяма ще ми дойде..
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                тя въобще не е за пунто , от 1.8 нагоре говорим , иначе ебати лага всъщност като се замисля може на 3 да имаш як бустние ТД04 я развъртаме на "4000 " а ТД 05 може би на 7-8 хиляди ще дойде ииии т-т-т-т-т прекъсвача " втора , пак чакаме , изиграваме едно сантасе набързо , дойде иииии т-т-т-т-т прекъсвача , трета , тука набързо ,че по рано ще доиде , но пак можем да пиинем набързо водичка ето това ти предстои с тд05бе все едно Рошауди , на драга на сапарева баня
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X