абе аз търся ..., за сега съм се спрял на гарет 2560р и тдо4-15 нещо такова ако изпадне ще стрелям , но която и да е от двете ще е с изпускателен колектор при всички положения ! интересно ми беше с смукателния колектор при по голям дросел променя ли се динамаката на мотора в ниските ??? а това с дебитомера какво по точно имаш в предвид разпояват му се пиновете и се мести в по голяма тръба применро на 76 фи и така се ремапва ?
да , разпоява се и се мести стреляй на 04-15 ка , аз вървяща 2560ка не съм виждал , дори и на 2 бара
ако някой му трябва нещо от двигателя да свирка ще се продава на части... след основен ремонт е на 3000 хил км има спортен вал пипер ултра, спортни кабели еко ремапната от орлин абе долу горе сте запознати с сет уп а на колата ) ако някой иска нещо )
Не се занимавай с глупости Росене, намери една турбина от някъде и газ.
лошото е че аз от части и пепи изцяло знаем какво е да го навреш , като се има в предвид че пепи има сервиз и тенекиджия под ръка за да преправи лапите на мотора има и познат който да му нареди инсталацията :0 и още много други хора под ръка но все пак 2.0 16В с къстъм колектори и голяма турбина и прочие и .... вади 340 коня , но е много тежък мотор аз предвиждам едни 1200 лева разходи преди да запали ,
И да не забравяме проблемите с охлаждането на двигателя и проблемите с тежката предница и тоталния дизбаланс на преден/заден мост и проблемите с работата на спирачките равномерно...Но ако се внимава и всичко се изпипа максимално без да се жалят пари и време за реализация ще стане убииствена машина
Коментар