Според мен е безсмислено за този колектор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
чак никакви то нищо не сменено не е останало по главата,блока,инжекцията,болтове и всьо неща...а това че филтъра е зад водния радиатор не е проблем то няма дебитомер да изгори а и нали е важно студения въздух които влиза в дросела а и то вътре под капака студен въздух трудна работа да засмуче турбината....стават те 300 на съответната цена....за мен това е наи доброто пунто от този саит пунто пауър.......http://www.puntopower.com/mariotti_gt_2l16v.html
Коментар
-
aleksi1209 написа:до колкото си спомням е алумин,ако ще правиш с по-голям дросел по-добре да си направиш като този които аз ползвах понеже пълни едновременно всички цилиндриГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:aleksi1209 написа:до колкото си спомням е алумин,ако ще правиш с по-голям дросел по-добре да си направиш като този които аз ползвах понеже пълни едновременно всички цилиндри
Коментар
-
аз защо на по голямо Ф , то този не може да го изтавани щото мери по малко от реланото и му я ремапнах по този дебитомер демек като мене , моя мери по малко и за това нямам проблеми но с всички заводски нормални не ставаиначе за колектора дано му влезе акъл малко и почне да мисли към това да си купи хубава нова турбина и само гас да дава а не да гледа турбини на по 1000000 км и да искара до средата на сезона и пак да е в изходна позиция ( търся турбина )Power Under Pressure
Коментар
-
абе аз търся ..., за сега съм се спрял на гарет 2560р и тдо4-15 нещо такова ако изпадне ще стрелям , но която и да е от двете ще е с изпускателен колектор при всички положения ! интересно ми беше с смукателния колектор при по голям дросел променя ли се динамаката на мотора в ниските ??? а това с дебитомера какво по точно имаш в предвид разпояват му се пиновете и се мести в по голяма тръба применро на 76 фи и така се ремапва ?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар