Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Според мен е безсмислено за този колектор.
    4 бири и турбината да свири

    Коментар


      и филтъра като го е турил зад водния да гнети врел въздух ))а някой спореше че 250 коня не могат да се извадят от ГТ , тука гледам 300 и то с почти никви поромени , или по точно много ама е оставаил тапата
      Power Under Pressure

      Коментар


        чак никакви то нищо не сменено не е останало по главата,блока,инжекцията,болтове и всьо неща...а това че филтъра е зад водния радиатор не е проблем то няма дебитомер да изгори а и нали е важно студения въздух които влиза в дросела а и то вътре под капака студен въздух трудна работа да засмуче турбината....стават те 300 на съответната цена....за мен това е наи доброто пунто от този саит пунто пауър.......http://www.puntopower.com/mariotti_gt_2l16v.html

        Коментар


          найс .. това 4х4 ли е :D
          Пунтак 1.1 с лека измама под капака

          Коментар


            uBoy написа:
            найс .. това 4х4 ли е :D
            То се вижда по важното е как е подсилил маркуча със свински опашки
            uno turbo 1.3 i.e' 86
            renault 19 1.8 16v
            uaz 469 4.0 turbo
            renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
            trabant 601 69'

            Коментар


              bebito^^^ написа:
              uBoy написа:
              найс .. това 4х4 ли е :D
              То се вижда по важното е как е подсилил маркуча със свински опашки
              Нали оригинално инжинерно ререшие
              Power Under Pressure

              Коментар


                иххххиихиххххххииии !
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  какжо ихкаш
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    колеги някой да знае смукателния колектор на пунтото точно от какъв материал е ??? изпускателния е чугун но смукателя ?
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      до колкото си спомням е алумин,ако ще правиш с по-голям дросел по-добре да си направиш като този които аз ползвах понеже пълни едновременно всички цилиндри
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        s00rry написа:
                        колеги някой да знае смукателния колектор на пунтото точно от какъв материал е ??? изпускателния е чугун но смукателя ?
                        пак се мислиш некви щуротиинаблегни на хубаво турбо
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          aleksi1209 написа:
                          до колкото си спомням е алумин,ако ще правиш с по-голям дросел по-добре да си направиш като този които аз ползвах понеже пълни едновременно всички цилиндри
                          да вече ми се изясни долу горе картинката а на този смукател който си правил изцяло ли е от алуминии..? спазвал ли си някви обеми примерно.. ? и каде ти беше дросела ? защото мисля моя да си е там кадето си е сега не острани .. ? и какъв материал си ползвал в смисал колко дебеле алумини.. как си го сгъвал .. ако можеш да разясниш малко и колко мм дросел си ползвал ?? 60 мм от голф абф добре ли ще му дойде според тебе ? и имаше ли голяма разлика с тоя правения смукател ?? турбината уж за сега е ясна
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            s00rry написа:
                            aleksi1209 написа:
                            до колкото си спомням е алумин,ако ще правиш с по-голям дросел по-добре да си направиш като този които аз ползвах понеже пълни едновременно всички цилиндри
                            да вече ми се изясни долу горе картинката а на този смукател който си правил изцяло ли е от алуминии..? спазвал ли си някви обеми примерно.. ? и каде ти беше дросела ? защото мисля моя да си е там кадето си е сега не острани .. ? и какъв материал си ползвал в смисал колко дебеле алумини.. как си го сгъвал .. ако можеш да разясниш малко и колко мм дросел си ползвал ?? 60 мм от голф абф добре ли ще му дойде според тебе ? и имаше ли голяма разлика с тоя правения смукател ?? турбината уж за сега е ясна
                            от моя опит които имам мога да ти дам само един съвет,да не бараш смукателния колектор и дросела само си направи дебитомера в по голямо Ф-и някаде около 80мм. и е закараи някаде да ти я мапнат за да останеш доволен за да не гурми и трещи постоянно,да се чудиш какво става. Ако гониш 300конски сили тогава трябва да помислиш за смукателен колектор и дросел,но преди това естествено за ковани карантии.Само тоя съвет мога да ти дам,3-4 години сам се занимавал путари бесмислено е в твоя случаи да правиш каквото и да е освен дебитомера и настройки и скоростна кутия за 200+++ кс.

                            Коментар


                              аз защо на по голямо Ф , то този не може да го изтавани щото мери по малко от реланото и му я ремапнах по този дебитомер демек като мене , моя мери по малко и за това нямам проблеми но с всички заводски нормални не ставаиначе за колектора дано му влезе акъл малко и почне да мисли към това да си купи хубава нова турбина и само гас да дава а не да гледа турбини на по 1000000 км и да искара до средата на сезона и пак да е в изходна позиция ( търся турбина )
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                абе аз търся ..., за сега съм се спрял на гарет 2560р и тдо4-15 нещо такова ако изпадне ще стрелям , но която и да е от двете ще е с изпускателен колектор при всички положения ! интересно ми беше с смукателния колектор при по голям дросел променя ли се динамаката на мотора в ниските ??? а това с дебитомера какво по точно имаш в предвид разпояват му се пиновете и се мести в по голяма тръба применро на 76 фи и така се ремапва ?
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X