Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    има един мит че само черните не се чупят и вървят най много след това били сивите ....
    Power Under Pressure

    Коментар


      Му-ха-хааааа.Има и черни дето само си стоят Ама скоро в твоята графа
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        при надув ... има някъв странен страскящ звук на изпускащщ въздух ..., и някой пат надува на 0.6 на 0.8 някои пътна бар мн странно прегледах вакумите няма извадени прегледах блоу офф да не би да оттърва ама като я наствойвахме не отърва пробвах с друг сащата работа..., чудя се от де при надув може да издиша тутбопътищата са метални едва ли е от там от кулер ане е невежда ме мисалта на кранчето ама трябва да се разрови добре а ся няма време и се стъмва много рано
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          Ко напраи сега , някъде си сцепил турбо пътищата ли ???те че бяха направени професионално ....... е друга тема
          Power Under Pressure

          Коментар


            Някой беше писал че има такъв проблем със странен звук и падане на налягането и в последствие се оказа че се сплесква маркуча преди турбото от вакуума. Виж и при теб да не е нещо такова. А при мен имах такъв случай:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=180
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              Провери сините гумени снадки ...те са на бая каране вече..може да има сцепена...заставаи на саксото да се види имали сила пунтото или няма..

              Коментар


                неска го поразрових .. боостконтролера прави некви въртели , ама валеше и нямаше как да я настъпя че мн движение и хлъзгаво такова едно ... ) скоро ще влиза май за скоростна кутия че тая даде фира..
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  s00rry написа:
                  неска го поразрових .. боостконтролера прави некви въртели , ама валеше и нямаше как да я настъпя че мн движение и хлъзгаво такова едно ... ) скоро ще влиза май за скоростна кутия че тая даде фира..
                  аз мисля че казах че буст контролера не става ама .....за защо си го пипал да те питам след като веднъш беше настороена или вече ти малее
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    ами цялата работа е че единия турбопът на едната снадка от голямото налягане нещо скобата я нямаше кадето трябваше да е или .. и аз незнам кво точно се е случило или не е завивана и от там изпуска като надуе турбината въздух днеска го оправих мислех че е от кранчето ама не е ще го наглася налягането пак на колкото си беше и така .. не вярвам да е проблем .., а интересува ме еи ся направих няколко ръна направи ми впечатление като че ли.. на 2ра 1бар боост на 3та 1.2 ? нормално ли е ?
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      с този контролер толкова аз това го обясних и на джак
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        с този контролер толкова аз това го обясних и на джак
                        това еку нали има втори чип за еку-бууст контрола?острича трябва да стане за там, и да може да се мапне бууста, сложно е определено, но няма нищо общо като бързина нито с кранче, нито с външен бууст контролер По-добро от ЕКУ бууст контрола няма .
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          ici написа:
                          WhitePower написа:
                          с този контролер толкова аз това го обясних и на джак
                          това еку нали има втори чип за еку-бууст контрола?острича трябва да стане за там, и да може да се мапне бууста, сложно е определено, но няма нищо общо като бързина нито с кранче, нито с външен бууст контролер По-добро от ЕКУ бууст контрола няма .
                          99% от хората искат да карат на малкък буст , а при гонки на по голям няма как да стане с чип острича става идеално Но и аз съм с кранче за всеки случей , ако някой ме накантари
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            и за две карти има начин, оттам откъдето си взел острича има едни приставки с по-голям чип и с едно кабелче може да се подава маса и да се минава от карта на картато и тук може да има такива, но не съм търсил, а и който се занимава с компютърна техника ще може да го направи
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              ici написа:
                              и за две карти има начин, оттам откъдето си взел острича има едни приставки с по-голям чип и с едно кабелче може да се подава маса и да се минава от карта на картато и тук може да има такива, но не съм търсил, а и който се занимава с компютърна техника ще може да го направи
                              При преминаване трябва колата да е изгасена,което е малък минус.
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                ici написа:
                                и за две карти има начин, оттам откъдето си взел острича има едни приставки с по-голям чип и с едно кабелче може да се подава маса и да се минава от карта на картато и тук може да има такива, но не съм търсил, а и който се занимава с компютърна техника ще може да го направи
                                най ефтиния вариант е с каранче , както съм аз и както са 99 % от хората ми, не са скъпи и винаги си можеш да варираш с буста Тука често чупят турбини щото карат с 2 ръка и на хората няма да им се занимава всеки път да идват да им коригирам буста Да това е добро за мен но не и за хората Мисля че ме разбираш на къде бия
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X