свети от как е станало това нещо кола ... даже като я бях вземал хората си бяха извадили лампата , айде отивам да я пробвам с вече готов барометричен датчик кво се случва
хаха абе май вече запозна да позамязва на кола ... )) хаха немога да повярвам неска кво се случва след монтажа на мап сензора след като му побаях и .. лампата чека изгасна направо гледам паля пак и пак и пак и не вярвам ххах чудоо :D
хаха абе май вече запозна да позамязва на кола ... )) хаха немога да повярвам неска кво се случва след монтажа на мап сензора след като му побаях и .. лампата чека изгасна направо гледам паля пак и пак и пак и не вярвам ххах чудоо :D
а уж 50 пъти беше на диагностика, и ще обвинявате после колата
хаха абе май вече запозна да позамязва на кола ... )) хаха немога да повярвам неска кво се случва след монтажа на мап сензора след като му побаях и .. лампата чека изгасна направо гледам паля пак и пак и пак и не вярвам ххах чудоо :D
а уж 50 пъти беше на диагностика, и ще обвинявате после колата
та май цялата работа с тия обороти .. е от маторя на празния ход... прави некви шмекерлъци направих си един тест.. откачих буксата на моторчето на празния ход и покарах извесно време така светна чека .. но оборотите си седяха на 1000 на свободна скорост обаче ми направи впечатление че като отиде в боост режим 4000 об и колата не иска да върви повече и забива носа и гарми... но оборотите като пусна на свободна падат на 1000 и там си седят без да играят... след това закачих отново буксата на МПХ и чека изгасна турбото след 4000 об си надува нормално не забива не гарми но оборотите пак си ходят 1000 - 2000 постоянно и сама се форсира .. май май съм за смяна
Да вметна само за мойта кола моя чек почти никога не е светкал :D явно съм тотален късметлия, е вярно е че и модове нямам осезаеми но... А относно оборотите мойта кола когато я взех в доста недобро състояние правеше тоя номер с играенето на оборотите на празен ход и небеше от стъпковото моторче а от някакви извадени вакууми но вече забравих къде бях ровил. Иначе когато се извади буксата на стъпковия би трябвало да работи на под 900 оборота и да гасне или ведната ако не е загряла или лека по лека и да глъхне, но да се форсира от него не съм сигурен.Това че колата ти когато си извадил буксата забива нос и свети чека е защото влиза в авариен режим заради откачената букса най-вероятно.Преди да купуваш нов стъпков можеш да пратиш към София на Орлин да ти го почисти във ултразвуковата ваничка става доста добре и може да се поуправи ако не е тотал щета. :D
днеска имаше малко разходка на търновската ГТ секта към сливен.., общото взето по на голяма боза никога не съм присъствал... така наречения "италфест" нямаше нищо общо с обявената програма само дето излагаха хората ...
та орлине дето ти обеснявах вчера за сондата ..., както си карам спирам откачам я от двете букси и паля тръгвам разлика няма не светва чека..., ами карам си там 10 мин и тогава светва и колата умира почват пукотевиците и става супер мудна пробвах я на блинк тест не показва нищо явно трябва на компн ... а иначе блинк тест на запалена кола може ли да се прави ?
Коментар