Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Деба тая турбо дупка, хората навъртяха хиляди км на атмосферките с 100% гас Айде излизай и ти вече, тоя път по за дълго да му се порадваш
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      ами разработката я минахме на тънка газ 0.3 0.4 но с тоя дебитомер в момента е нещо страшно..,дано дочакам новия
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        колеги значи днес вземах прословутия дебитомер ... като цяло впечатленията ми са че май става в смисал колата тръгва .., ниски високи не забива носа не глъхне ... обаче има друг проблем даржи постояно високи обороти към 1500 2000 и се форсира постоянно на свободна до 2000 хил об ..., това с предния дебитомер и с предния блоу офф.., което ме навежда че от някаде смуче въздух някакви идей от каде може да е освен тръбата на турбото която ще смъкна и ще прегледам внимателно ... днес откачях моторчето на празния ход никва промяна .. тпс ли как се води датчика на дросела който е сащо .. хмм така са тия обороти от както съм вземал колата но според мен някаде смуче въздух но откаде ??
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          а ти само постави дебитомера нали ???махаш акумулатора , слагаш новия 10 минути и палиш да ресетнеш екуто да се преубучи
          Power Under Pressure

          Коментар


            WhitePower написа:
            а ти само постави дебитомера нали ???махаш акумулатора , слагаш новия 10 минути и палиш да ресетнеш екуто да се преубучи
            да .. тая процедура съм я изпуснал... хмм отивам даже да отвивам хаха
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              щото като карам нормален дебитомери послесложа онияпрецакания състезанията и колата не пали махам акумулатора и паля с преебания ивсичко е 6
              Power Under Pressure

              Коментар


                ами махнах + са на акумолатора че само той са махна без ключе седя 5 6 мин ..., след това запали нали и закова 1100 оборота , а преди като запали и почва да си поема сама 1500 2000 оборота се форсира се едно автоматичен смукач има ... и форсирах я малко падат си на 1100 както трябва направих едно кръгче и като осводя от скорост и вмест о да паднат пак си са форсира 1500 2000 оборота в тоя диапазон и ги даржи... като и подам газ леко на свободна и падат примерно на 1000 оборода и си са форсира до 1700 2000 и си спира там и си ги даржи
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  С аз имам същата болежка....МПХ-то е май проблема.п.п. само, че при мен като поработи малко и заковава после как си трябва.
                  4 бири и турбината да свири

                  Коментар


                    Не че съм много компетентен но все пак да се изкажа .... помислихте ли дали нее от стъпковото моторче ??? понеже съм чувал и знам че от него се вдигат и оборотите .. пък и в един с ервиз друго направиха ... на мой приятел на браво 1.6 така му играят оборотите и се оказа че му е много зацапан дросела и несе затварял и не прилягал като хората ... човека от сервиза го смаза малко и се пооправи вееменно , но каза че трябва да се почисти и погледне като хората като се свали .... понеже незнам дали е истина ако чичо Орлин знае нещо за това да сподели
                    Fiat Punto GT

                    Коментар


                      всичко може да е , МПХ дросел и прочие , щом с ресета проблема не се оправя нзачи си има действащ пробем който трябва да се отстрани
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        ами сложихме моито моторче на др гт работи си нормално направих 1 блинк тест и излезе 3211- Manifold абсолютно налягане (MAP) сензор неизправност (вътрешен към ECU) ???
                        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                        Коментар


                          s00rry написа:
                          ами сложихме моито моторче на др гт работи си нормално направих 1 блинк тест и излезе 3211- Manifold абсолютно налягане (MAP) сензор неизправност (вътрешен към ECU) ???
                          ми не може и външния мап да е ония дето мери дали си на морето или на планинакойто също така ти прави и корекция на смесите в зависимост от атмосферното налягане
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            даи малко да я покарам се оправи

                            Коментар


                              еееее тоя блинк тест ме учудва много познава бе... отворих го тоя датчик за атмосферното налягане той са разпоил от крачетата ... ужаст утре ще му ударим една споика да видим как е.. аз по принцип го бях изтървал 2 3 пъти така че не се учудвам )
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                e чека не ти ли свети постоянно
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X