здравейте колеги ..., смехме софтуера но колата пак си останаха същите проблеми светна чека пак смисъл колата има някви други проблеми който ми убягват и мн мн се ядосвам на тоя кен*ф , чак не искам да я виждам повече пф.... значи колата постоянно се форсира и даржи високи обороти от 1500 постоянни се форсира до 2000 и падат това на свободна сложихме моторчето и тпс - а на друго гт .. нито се форсира даржи си обороти 900 както трябва да е .., врътнах му малко болчето на оборотите но няма голяма промяна така това е по маловажния проблем .., другия е че чека свети ... и аз съм с дебитомер от волво 850 турбо който го пращах на орлин и каза че нестава и да си взема от гт друг ... и кво се получава имам един родил дебитомер от старото ми ГТ който като го сложя и работят еднакво с този от волвотоколата работи форсира се не прекъсва .., слатаме здрав дебитомер от друго гт1 и колата прекъсва неможе се изфорсира работи на 3 цилиндъра и няквива .., слагаме мойте 2та дебитомера на другото ГТ ..., едвам пали прекъсва огасва неможе се фориса .. слагаме ги на мойта кола работи ..... демек мойта не работи с др дебитомер немога си го обесня работи с боклуците който нестават а с здравите не работи .., спомням си че когато имах 2те гт та..., и щях да си вземам другия дебитомер оригиналния от гт колата пак прекъсваше не работеше добре на 3цилиндара пак ..., и нямам вързана екология това е клапана който е под десния калник от него там няма никви следи нито вакуми до там... това на втората снимка не е ли датчика за тия пари ?? той ми седи в черната кутия кадето са бушоние а дръгите букси за какво са от първа снимка ?
Проблеми с инсталацията ? Проверявал ли си ток-а и масата до тпс-а, мап-а датчика за температурата към екуто и дебитомера... П.П. Това твоето пунто ми напомня за една песен на Muse... Supermassive Black Hole
колата има някви други проблеми който ми убягват и мн мн се ядосвам на тоя кен*ф , чак не искам да я виждам повече пф.... значи
Пич, без да ми се сърдиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 (коментарите ми не са с лоши чувства Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ), мма ако това са снимки от проблемната ти кола и състоянието на инсталациите по мотора е такова каквото го виждам, не знам що изобщо се чудиш, че постоянно и свети чека и има собствен живот в нея Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 По тая кола има ли изобщо някоя букса, която да не е разкачана, прерязвана, спайкосвана и да изглежда поне в почти заводско състояние? Според мен за пореден път с подхода ти на проба-грешка и смяна на компоненти само за пробата ........ ше чукнеш греда Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и ако не я закараш на някой дет си разбира от работата, таз тема мое да стане и 100+ страници без да се решат проблемите ти Ааа и между другото, кой измисли маняшкия монтаж на кулера Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , аз лично съм мнооо впечатлен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
колата има някви други проблеми който ми убягват и мн мн се ядосвам на тоя кен*ф , чак не искам да я виждам повече пф.... значи
Пич, без да ми се сърдиш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 (коментарите ми не са с лоши чувства Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ), мма ако това са снимки от проблемната ти кола и състоянието на инсталациите по мотора е такова каквото го виждам, не знам що изобщо се чудиш, че постоянно и свети чека и има собствен живот в нея Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 По тая кола има ли изобщо някоя букса, която да не е разкачана, прерязвана, спайкосвана и да изглежда поне в почти заводско състояние? Според мен за пореден път с подхода ти на проба-грешка и смяна на компоненти само за пробата ........ ше чукнеш греда Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и ако не я закараш на някой дет си разбира от работата, таз тема мое да стане и 100+ страници без да се решат проблемите ти Ааа и между другото, кой измисли маняшкия монтаж на кулера Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , аз лично съм мнооо впечатлен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
утре щв видим кви грешки дава на компа като я закачим ако нищо не покаже пак най вероятно ще я карам към софия.. , не тогава бях махнал цялата инсталация защото беше в окаяно състояние в смисал навсякаде стърчха жици кабели тия снимки са стари простоа така ги ползвах сега вс е подредено и прибвано и добре омотано
така като гледам в търново се борят с наличните гурута по Гт та а по тожа което май няма такива , и е необходимо хората да се справят самиако беше от тука от тодавна да караш и да си забравил че си имал проблеми п.с. Бисере имаш набито око , ако не го беше споменал нямаше да се сетя да го погледна това е темата за Бисери в тунинга
закарах я на диагностика ... грешката била фазов датчик и сряла да пали върти се едно няма бенз пффще кажя само едно голямо........ ПФФФФФФ баце р.пунто..... нали тия дюзи бяха 330ки е .......... !!!!!!!!!!!!!! че даже май са и нискоомни..... http://i56.tinypic.com/ea2tfm.jpg това са дюзите от колата.... http://www.max-boost.co.uk/max-boost...ctor_flows.pdf направо първи клас ми е мираж отново !
Коментар