WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
По принцип има грешка в екуто -твърде голям буст-но освен нея може и нови да има.налягането на бензина нали сте го нагласили както трябва,буста е намален на минимум,беля не може да стане,закачете колата на диагностика изчистете грешките наи вероятно като почнеш да даваш газ ще ти може да ти излезе грешка за голямо налягане
Коментар
-
r.punto написа:По принцип има грешка в екуто -твърде голям буст-но освен нея може и нови да има.налягането на бензина нали сте го нагласили както трябва,буста е намален на минимум,беля не може да стане,закачете колата на диагностика изчистете грешките наи вероятно като почнеш да даваш газ ще ти може да ти излезе грешка за голямо наляганеPower Under Pressure
Коментар
-
r.punto написа::D хехе в екуто с което съм по запознат от тебе си има грешка за високо налягане на турбината от краи времеи наи добре грешките ще ги разберат като изчистят настоящите и ако излязат нови да мислят по тях но за това и те могат да се сетят :D да не запалиш нещо сега :D
Power Under Pressure
Коментар
-
r.punto написа:Баце..............това Еку което и от бившата ми кола грешката за буста я знам по добре от тебе как излиза колко стои и т.н. за нея и това Еку.Сегашните грешки заради които свети индикатора за такива на таблото е ясно как ще ги разберат и как ще се справят със тях
Power Under Pressure
Коментар
-
Баце ти си уникален .....тво Еку е седяло на колата с разглобен мотор половин година и след сглабяне и запалване познаи коя грешка седеше .....и като си нямал допир с въпросното Еку няма нужда да се стягаш не знаеш и още нещо за грешките свързани с въпросната "дюза" индикатор за това Екудаи го по леко
Коментар
-
r.punto написа:Баце ти си уникален .....тво Еку е седяло на колата с разглобен мотор половин година и след сглабяне и запалване познаи коя грешка седеше .....и като си нямал допир с въпросното Еку няма нужда да се стягаш не знаеш и още нещо за грешките свързани с въпросната "дюза" индикатор за това Екудаи го по леко
Вярвай ми познавам из основи поведенията на 3 те вида екута а това че ти е набило грешката значи че има проблем с отчитането Намя читаво еку което да си пази грешките при откачане на акумулатора , дори и шорт теибъла заминава ( адаптацията )
Power Under Pressure
Коментар
-
r.punto написа:Мале мале..............уником.Как е работел мотора и как е вървяла колата толкова време с Еку за за боклуказаеби необяснима работа
не ми се спори с тебе шото не ги умееш тез машини на теория аре стига спами , и без туй нищо смислено не каза което да е вярно
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:r.punto написа:Мале мале..............уником.Как е работел мотора и как е вървяла колата толкова време с Еку за за боклуказаеби необяснима работа
не ми се спори с тебе шото не ги умееш тез машини на теория аре стига спами , и без туй нищо смислено не каза което да е вярно
пак умуваш за нещо което не си гласил ти -въпросната електроника на въпросната кола която е вървяла със умряло Еку 60 хиляди на яка газ е ежемесечни профаилактични диагностики със съответната техника но караи то твоята теория манна небесна
да де то твоита кола струва 10 кила
заеби Росене пиши какво става караш ли вече изчистихте ли записаните грешки и ако може какви бяха
Коментар
-
та значи лампата на чека си светеше така от както я взехме .., тая вечер изкарахе колата 5ч и ходих да я мия да сипя малко бензин и да си взема блоу оффа .., олабена от гейта и от крана .. така че не надува грам) върви малко разработки ще и правя колко КМ ? препорачвате ? и друго колата даржи високи обороти применно на някои светофар спирам и завава стрелката на 1700 об .. подавам газ и падат кум 1000 ..,и лампата на чека дето свете дано е туи
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар