вземаи селениа нпх пълна сентетика 20х40 в дапа горе в сервиза има оригинално.вземи пълна сентетика понеже има и семи сентетика нпх 15х40.може и друга селениа да вземеш там в дапа е оригинална селениата.карал съм пунтото със селениа нпх едно и също налягане и температура държи като мотул 300 в и ле манс.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
r.punto написа:вземаи селениа нпх пълна сентетика 20х40 в дапа горе в сервиза има оригинално.вземи пълна сентетика понеже има и семи сентетика нпх 15х40.може и друга селениа да вземеш там в дапа е оригинална селениата.карал съм пунтото със селениа нпх едно и също налягане и температура държи като мотул 300 в и ле манс.Power Under Pressure
Коментар
-
r.punto написа:вземаи селениа нпх пълна сентетика 20х40 в дапа горе в сервиза има оригинално.вземи пълна сентетика понеже има и семи сентетика нпх 15х40.
Коментар
-
Може ние сме тествали тука и демеж по мотора не е имало от селениата а е карано с него на много як тормоз на мотора,биелните лагери и сегменти и други неща си бяха в перфектно състояние след 5-6 хил яка газ.Това не е всемирно а обикновен личен опит тои на рали няма да ходи с пунтото Соори.Като има пари за скъпо масло да си вземе такова аза не го убеждавам че скъпото масло е лошо а че има масла които на добра цена ще му пазят мотора качествено.То проблемите не от масло а от яко заграяване на водната сисмема и маслената от монтираната отзад турбина и малкия маслен радиатор на пунто гт от това загряване идват проблеми за масло,двигател и т.н
Коментар
-
r.punto написа:Може ние сме тествали тука и демеж по мотора не е имало от селениата а е карано с него на много як тормоз на мотора,биелните лагери и сегменти и други неща си бяха в перфектно състояние след 5-6 хил яка газ.Това не е всемирно а обикновен личен опит тои на рали няма да ходи с пунтото Соори.Като има пари за скъпо масло да си вземе такова аза не го убеждавам че скъпото масло е лошо а че има масла които на добра цена ще му пазят мотора качествено.То проблемите не от масло а от яко заграяване на водната сисмема и маслената от монтираната отзад турбина и малкия маслен радиатор на пунто гт от това загряване идват проблеми за масло,двигател и т.нА там както знаем понякога няма време да се чака да загрее хубаво мотора или да изстине . В тоя ред на мисли идва въпроса - Не трябва ли повече пазене? Или по-голям маслен радиатор . Иначе гледах HPX-а се намира около 12 лв/л. клиентска цена , значи може да падне още надолу . Ето на какво мнение на екстремистите се натъкнах
drigata написа:HPX-а е полусинтетика и си е много хубаво масълце,даже и изпитано на силни мотори.Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
s00rry написа:WhitePower написа:чека що свети след като е запалена ????Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар