Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brat tova e nai vajnoto ot vsichko ,i se nadqvam taka da stane vs shte se slaga novo i shte shtane kat horata i kolata shte se kara na 0.5-0.8 naduv ili. Vazmojno nai malkiq dokato ne se nastroi shtoto mi pisna ot eksperimenti i da hodq pesh veche 6ti mesec....,sry za latineca ama sum ot telefona
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      малко да ъпнем темата с някои друга снимка ..., днес дойде радиатора нормалния за ГТ вземахме главата от шлайф , набавихме вс гарнитури и даже и вземах и джантите от бояджията )
      Прикачени файлове
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        Брат като слагаш 17ките си приготви спейсари поне на 5 мм отзаде и гуми 205/40/17 ... Бая ядове брах докато ги сложа на мойта
        I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

        Коментар


          брат два въпроса какво направи с старите джанти 15ските ? и на теб ръбовете обърнати ли са на калниците .. и отпред с по широки гуми може ли да се кара примерно с 215 на 45 ??? мерси
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            Не бате забрави мах 205/40 тва ти е крайния размер ако не раздуваш калниците и фланци на мен отпред с 205 ми опира в подкалниците при пълен завой , а отзад без 5мм фланци ми опираше в моста и надрах отвътре джантата и задължително трявба да ти е мн твърда колата ако не режеш веждите защото ще откъснеш някъде калниците... Аз нищо не съм рязал
            I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

            Коментар


              lakaicho написа:
              Не бате забрави мах 205/40 тва ти е крайния размер ако не раздуваш калниците и фланци на мен отпред с 205 ми опира в подкалниците при пълен завой , а отзад без 5мм фланци ми опираше в моста и надрах отвътре джантата и задължително трявба да ти е мн твърда колата ако не режеш веждите защото ще откъснеш някъде калниците... Аз нищо не съм рязал
              а ЕТ то какво ти е на джантите на тия е 40 защото и това май е от значение .., и смисъл такъв отзад нали има ръб на калниците михал ли си го обърнал ли си го това имах в предвид щото от там имаш още 1 см , окачването е билщаин + червени пружини еибачх ..., а какво направи с старите жантоци продаде ли ги ?
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                Нищо не съм рязал нито пък съм обръщал веждите а ЕТ-то не знам какво е не съм го гледал но влизат доста навътре а старите джанти ги продадох да ... :D
                I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                Коментар


                  lakaicho написа:
                  Нищо не съм рязал нито пък съм обръщал веждите а ЕТ-то не знам какво е не съм го гледал но влизат доста навътре а старите джанти ги продадох да ... :D
                  ще ги бодна аз... !! а иначе като натовариш някой отзад опират ли ?? и с 195 . 40 . 17 ? според тебе ? как ще е :P
                  ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                  Коментар


                    Почти като с 15ки на 195/50
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      колеги последно картерната вентилация как е по добре да е закачена или да е откачена ?? смисъл до сега бях с метална гарнитура но сега взех пауен и дори и да стане нещо не би трябвало да го изкарва от картерната вентилация ?
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        s00rry написа:
                        колеги последно картерната вентилация как е по добре да е закачена или да е откачена ?? смисъл до сега бях с метална гарнитура но сега взех пауен и дори и да стане нещо не би трябвало да го изкарва от картерната вентилация ?
                        Кво общо има според теб между тва ква е гарнитурата на главата с картерната вентилация?

                        Коментар


                          biser_as написа:
                          s00rry написа:
                          колеги последно картерната вентилация как е по добре да е закачена или да е откачена ?? смисъл до сега бях с метална гарнитура но сега взех пауен и дори и да стане нещо не би трябвало да го изкарва от картерната вентилация ?
                          Кво общо има според теб между тва ква е гарнитурата на главата с картерната вентилация?
                          ами незнам неразбирам ама си мислех че когато примердно стане нещо изпатква от гарнитурата и меси масла води а ако е с метална гарнитура налягането слиза долу в картера и го повръща през отдушника :P
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            Роска брат в тия джанти съм влюбен, казах ти че са уникални, следя темата знаеш къде хахах
                            leave something of the happiness you bring

                            Коментар


                              Росенееее... като духне гарнитура към водата надува водната система и пстава като димка през ауспуха , като духне гарнитура към маслените магистрали (много рядко) или към оточните канали на маслото(също рядко се случва) тогава повръща през щеката и картерната вентилация. като духне бутало пак повръща от там... и пак с пуши ама не бяло ами синьо

                              Коментар


                                s00rry написа:
                                до сега бях с метална гарнитура но сега взех пауен
                                да не си я хвърлил металната гарнитура бре каква марка беше ?Може да се затвори пак с нея при малко допълнителна подготовка без никакви грижи
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X