Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Da vi kaja chesno hich me nqma v maslata za tova i popitah za marka i model neshto koeto se izpitali i ste dovolni
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      s00rry написа:
      Da vi kaja chesno hich me nqma v maslata za tova i popitah za marka i model neshto koeto se izpitali i ste dovolni
      ще те баннат с тази латинеца да знаеш 15/50 или 20/60 е добро за лятото но никво даване на гас преди 60 градуса на маслото
      Power Under Pressure

      Коментар


        Хм, аз планирам Кастрол Едге 10в60, но за лятото май не е най-доброто, но маслото по-принцип е добро. Сри за спама, но по какво да позная естерното масло? И какво му е предимството? Мерси.

        Коментар


          Надявам се до толкова инглиш да разбирате Иначе с 2 думи естера е започнал да се използва при самолетите първоEster oil is synthetic base oil that has been chemically synthesized. Typically ester oils are used in passenger car air conditioning compressors, refrigerators, and other industrial applications. Esters are one of the classes of synthetics that have been used in Mobil 1 products as well. Esters are stable molecules, provide good solvency, and provide very good low temperature and high temperature performance in engine oils.Meanwhile back in the aircraft industry a new breed of plastic lubricants called poly-ol esters had been developed for gas turbine use. Poly-ol ester lubricants are so strong that jet engines are filled with the lubricant when built and it remains in there for the life of the engine. Additive packages are replaced and renewed, but this base oil is so immensely strong that it can cope with the tremendous pressure and heat conditions without any degradation. The downside of this product is that it is expensive. For a lubricant to last the lifetime of an engine costing £1.0M, this is of no odds. Needless to say, oil company competition departments soon got hold of these products, although never in their wildest dreams would the accountants allow such a lubricant to be produced commercially - it actually cost something to produce, rather than being a free by-product of another process. The poly-ol esters are not only very very strong, but they replicate the viscosity change of the ideal engine lubricants with temperature, e.g. acting as a 20W50, without the addition of viscosity modifiers.http://www.motul-asiapacific.com/hon...estel_oil.html
          Power Under Pressure

          Коментар


            нау ай ноу, соу Мобил из нат а бед ойл афтър ол :D

            Коментар


              http://www.volvoclub.org.uk/engine_oil_history.shtmlс 2 думи няма лошо естерно масло . всички тези цитатаи са копнати от нета , не съм си ги измислялаз си купувам от Бисер , щото е фиат фен и щото ме кефи цената
              Power Under Pressure

              Коментар


                amatior написа:
                Хм, аз планирам Кастрол Едге 10в60, но за лятото май не е най-доброто
                Е то ако за лятото не става, за зимата пък изобщо не е подходящо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Инак маслото е добро принципно, но не е естерна синтетика , пък и масло W60 според мен изобщо не е подходящо за кола с нормална употреба Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Другото, като минус на маслата с голяма разлика между 2-та вискозитета (над 40), е че много трудно се постига това, само с много подобрители и добавки, които за съжаление доста бързо си губят качествата и си променят вискозитета при употреба
                amatior написа:
                Сри за спама, но по какво да позная естерното масло? И какво му е предимството? Мерси.
                Ами ше го познаеш по надписа на кутията Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , повярвай ми няма производител на масла, който не би написал, че маслото е на естерна основа ако е такова или че са ползвани естери или ПАО като добавки поне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Естерните синтетики не са произведени на база петролни продукти, а по съвсем друг начин (изцяло химичен път) и са реално единствените истински 100% синтетични масла Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Молекулите в естерните масла подобно на маслата на база поли-алфа-олефини са с абсолютно еднаква форма и размер, и дават възможно най-добрата защита на двигателя, спрямо т.нар. 100%-ви синтетики на петролна база Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тези масла са разработени и се използват във авиацията, точно поради тяхната стабилност и издръжливост при високи температури и натоварвания.Друг основен плюс на естерните масла е, че естерните молекули са електростатични и се привличат от металната повърхност Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Единствения им минус за съжаление е високата цена на тези масла Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма при маслата с пълна сила важи правилото, че хубави и ефтини неща има, мма винаги ги дават поотделно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Това е отгоре-отгоре са предимствта на тия масла Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                Коментар


                  Много изчерпателен отговор.Прочетох и аз някои материали за естерните масла, очевидно те са най-добрите поради стабилната си молекулнта структрура и се синтезират отделно, тоест не са остатъчни петролни продукти, прочетох и разни материали за Кастрола, но май се насочвам към естерното

                  Коментар


                    днес след престой над вана с бензин около 5 часа измих новия мотор от ДО от блока всичко нагоре напред назад острани свети свети , само дето след 1час в банята още си понамирисвам на А-95 ама то иначе не е сладко . ще видим утре как седи въпроса с гарнитурите му разни и да зарачваме и да сглабяме :P
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      колеги пожелавам си честит рожден ден да съм жив и здрав и да имам малко повече касмет с тия фиати че вече ми идва в повече с ремонтите :D :P и да има поуер повече под капака :P
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        И без дупки в буталата, биелите да са на вала а лагерите да държат на повече изтезания
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          s00rry написа:
                          колеги пожелавам си честит рожден ден да съм жив и здрав и да имам малко повече касмет с тия фиати че вече ми идва в повече с ремонтите :D :P и да има поуер повече под капака :P
                          всичко зависи кое как е направено и как е настроено , иначе си знаеш
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            s00rry написа:
                            колеги пожелавам си честит рожден ден да съм жив и здрав и да имам малко повече касмет с тия фиати че вече ми идва в повече с ремонтите :D :P и да има поуер повече под капака :P
                            всичко зависи кое как е направено и как е настроено , иначе си знаеш
                            вече след моя горчив опит да..... за жялост :P
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              ето някой друга снимка за едно според мен полезно израходени осем часа на миене чистене обезмасляване и накрая боядисване .. мисля че се получи добър крайния резултат :P
                              Прикачени файлове
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                Бе не е важно колко е красив а как е сглобен от отвътре , ама това си е мое мнение
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X