Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    jungleraver написа:
    WhitePower написа:
    jungleraver написа:
    кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитове
    И повишава степента на сгъстяване. - това не е полезно , и само го знаеш , идеята ако надуваш , мотора да е разреден
    ми дааа, всекиму според целите, въпроса е че главата е доста по здрава, а за който иска има гарнитури за да си дойде на заводската степен, има бутала, има и хора които си карат на 8.5(толкова някъде идва с тази тиква) и си минават 200 коня на мааалко над 1бар.
    с ихи или с друга турбина всичко се прави , въпрос на пари и на тактика , щото ако заради една глава трябва да сменя буталата ...... сметките няма да излязат накрая
    Power Under Pressure

    Коментар


      WhitePower написа:
      jungleraver написа:
      WhitePower написа:
      jungleraver написа:
      кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитове
      И повишава степента на сгъстяване. - това не е полезно , и само го знаеш , идеята ако надуваш , мотора да е разреден
      ми дааа, всекиму според целите, въпроса е че главата е доста по здрава, а за който иска има гарнитури за да си дойде на заводската степен, има бутала, има и хора които си карат на 8.5(толкова някъде идва с тази тиква) и си минават 200 коня на мааалко над 1бар.
      с ихи или с друга турбина всичко се прави , въпрос на пари и на тактика , щото ако заради една глава трябва да сменя буталата ...... сметките няма да излязат накрая
      :D :D :D определено ме разсмя...представяш ли си някой който дава там 700 паунда за една гола глава - щото там никой не се и опитва да направи нещо сам, и да си ползва все още ихи-то дето ако направи 170 к.с е живо чудо(честно, мисля че това е първото ама първото дето трябва да излети от колата ако ще се прави) :D Общо взето повечето стигат до ъпгрейд на главата след като всичко друго е изчерпано и не остава друг РАЗУМЕН начин за вдигане на още коне. Аз лично ако имах възможност бих я сменил с флоуната моментално, щото това ти е повер дето буквално и преносно иде от въздуха и нищо не жертваш или губиш...Това за смяна на буталата то е вече за строукъри разни 1.6, 1.9 и тем подобни извращения, ако искаш заводска степен се слага метална гарнитура от по-дебелите и си я имаш, ако искаш степен 8.5-8.6 си я караш с нормална гарнитура и това емного добър вариант според мен. Прав си че всичко е до пари и тактика...току що четох един проект за ГТ3, дето тука всички го смятате за невъзможно за тунинг, и човека със СТОК карантийте и обичайните подобрения си кара вече над година на 1.4 бара и си вади 230 к.с на мотора, и съответно дава средни 13-ки.
      тежък е животът лек...

      Коментар


        всичко е възможно , лошото е че тука аз познавам само родили Гт 3 ки , от който едното вече е подковано и може да е 230 коня
        Power Under Pressure

        Коментар


          То това е следствие на "кадърния тунинг" няма нищо странно.2/3 от английските фенове са с гт 3ки и повечето са надминали 200bhp без особени затруднения,но както се каза хората не си ги правят в гаража с мотиката и на дядо теслата,а по отъпкана вече пътека

          Коментар


            Bavno_PuntoGT написа:
            То това е следствие на "кадърния тунинг" няма нищо странно.2/3 от английските фенове са с гт 3ки и повечето са надминали 200bhp без особени затруднения,но както се каза хората не си ги правят в гаража с мотиката и на дядо теслата,а по отъпкана вече пътека
            2/3 от англииските са подковани
            Power Under Pressure

            Коментар


              jorko беше обещал нещо да провериш и да кажеш какво стана ?
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                значи искам да попитам намерих си блок който е от бракувана кола .. за да го оправя в кат всичко да си е редовно какви документи трябва да взема блока го купувам от човек не от фирма някой ако е запознат да обади мерси предварилтено
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  Големия талон на блока или само негово копие с договор за закупуване, с тях отиваш в КАТ. Така ми казаха и на мен, но още не съм процедирал като/ако стане колата, тогава.

                  Коментар


                    Vzemah blok butla i t.n ,iskam da pitam kakva garnitura za glavata da polzvam marka i kakvo masulce da slagam varti mi se motul 10/50... sry za lat no shtrakam ot telefona ;p
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      Сложи гарнитура Пайен или Спессо
                      I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                      Коментар


                        Караме с люманче но всички коли са ми с естерно масалце
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          s00rry написа:
                          i kakvo masulce da slagam varti mi se motul 10/50...
                          Лошото е, че тва масълце дет ти се върти в главата още го нема произведено Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мотул нямат масло с вискозитет 10В50 Имат 5В50 и 15В50 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                          Коментар


                            Има 10W50 на Мотул но е мотоциклетно ако не се лъжа ...
                            I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                            Коментар


                              lakaicho написа:
                              Има 10W50 на Мотул но е мотоциклетно ако не се лъжа ...
                              Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мдааа за мотоциклети има, мма тук стаа въпрос за автомобил , тъй че е по-добре да се ориентира към вискозитет дет е от гамата на Мотул за автомобили Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                              Коментар


                                гледай нещо за по топло време , лято идва
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X