WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
-
WhitePower написа:bebito^^^ написа:WhitePower написа:смеси - 11.5 а дали са ти добре незнам щото незнам какво саuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
r.punto написа:WhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиватPower Under Pressure
Коментар
-
s00rry написа:еиии аре стига сте се чепкали с орлин .., разводнихте темата стана пълната боза който има някви проблеми да ги решава на др място .., дайте намерете колектор и кутия !! за гт ! може бутала с сигменти 4 броя и блок !Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:r.punto написа:WhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
Коментар
-
WhitePower написа:Иначе не им обръщай внимание , спорят само тези който не са направили нещо и се чувстват недооценени и трябва да избият на някъде емоциите си могат да спорят колкото си искат , истината е една , когато само счупят една кола и само я направат от - до чак тогава ще разберат истината , иначе сервизи колкото искаш има и всеки може да се похвали как добре са му тунинговали колата на 2 бара и давал високо 13киuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
r.punto написа:WhitePower написа:r.punto написа:WhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
Коментар
-
Bavno_PuntoGT написа:r.punto написа:WhitePower написа:r.punto написа:WhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиватPower Under Pressure
Коментар
-
Главата на моята кола беше точно такава с по големи клапани понеже бях прост да пиша и общувам с хората от италианския форум за пунто гт и там понаучих доста работи,отделно като питаш когото трябва в Бг пак научаваш.Такава глава с с по големи клапани едно време беше 700 евро а нова от магазин в БГ 2000-1500 лв много не достъпен тунинг видиш ли.Колко хора едно време си патиха от атмосферни глави сложени на гт.Може да върши работа от 1.6 браво които го е открил но мене лично неме кефи атмосферна глава на турбо кола но това е лично мнение нищо не значи :D
Коментар
-
r.punto написа:Главата на моята кола беше точно такава с по големи клапани понеже бях прост да пиша и общувам с хората от италианския форум за пунто гт и там понаучих доста работи,отделно като питаш когото трябва в Бг пак научаваш.Такава глава с с по големи клапани едно време беше 700 евро а нова от магазин в БГ 2000-1500 лв много не достъпен тунинг видиш ли.Колко хора едно време си патиха от атмосферни глави сложени на гт.Може да върши работа от 1.6 браво които го е открил но мене лично неме кефи атмосферна глава на турбо кола но това е лично мнение нищо не значи :DPower Under Pressure
Коментар
-
кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитоветежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитовеPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:jungleraver написа:кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитоветежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар