Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    WhitePower написа:
    Bavno_PuntoGT написа:
    Никога няма да сме силни защото сме на принципа и сам война е войн.Който знае нещо си го пази за него все едно е кой знае какво откритие.А за критиките аз не знам как се класифицират хората кой знае повече и кой не.Докато не се научим да сме една банда с една обща цел и посока на движение ,няма да има силни Пунтовци.Това е мойто мнение,който както иска да го приема и хайде стига сме спамили доста се отдалечихме от тунинга за 300++
    Кое пазя за мене ??, описан е целия проект , кое по точно паза за мене , еле па ти да ми кажеш че паза за мене знанията си , дето си дошъл веднъш в началото и ти обясних как и какво да си направиш и това , от тогава само консултация по телефона , на така ??? ако искаш да ме обвиниш в нещо го кажи директно, ако не замълчи , защото не аз съм несериозния
    Така е помагал си ми не един път не го отричам,но нещо си се впрегнал излишно ми се струва,а за обвинения никой не съм обвинявал,нещо си се заблудил.Ти много добре знаеш Орлине че мойта кола не се пипа от никой друг освен от мен,независимо кой какви съвети ми дава.Тунинга си е изцяло мой и ти добре знаеш че колата наистина върви за стокова конфигурация с леки подобрения.Нито съм ти тръгнал да ти споря като Сашо на кой му е по голям..оборотомера,нито ме интервсува кой какви чипове и чепове прави.С каквото мога помагам,сега съм си обещал турбината на един закъсал колега като подарък,една стотинка няма да му взема затова че ще му помогна да си съживи колата

    Коментар


      WhitePower написа:
      bebito^^^ написа:
      WhitePower написа:
      смеси - 11.5 а дали са ти добре незнам щото незнам какво са
      Как незнаеш какво са?колата се вижда че е бензинова и както знаем съм пълен аматьор не разбирач значи карам на бензин не на други горива. И хал хабер си нямам от смеси затова викам да закова един innovate lc-1 ама ништо не ми говорят тез цифри там та да ми кажеш на място на какви смеси в режим на буст дебитомера да го понатегнем ама до каква рестрикция ще е поносимо.Сега тоз ойл кач танк какво д го правя да го махам ли ще ме посъветваш
      върпоса ти беше да кажа как са ти смесите ?? аз незнам в момента какви смеси подържаш14,5-15,5 без буст или до 0.2-0,3 от там надолу през 13 ката и 11.5 на заварка на педала в целия диапазон
      Така са смесите само последната е 11.2-11.1 какво мислиш за рестрикцията от дебитомера която е неизбежна от тук на татак.за танка не ми отговори какво ще ме посъветваш да го махам ли?Сега още клавиатурист ли съм.И колегите са прави ,че приемаш нещата много на вътре!
      uno turbo 1.3 i.e' 86
      renault 19 1.8 16v
      uaz 469 4.0 turbo
      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
      trabant 601 69'

      Коментар


        WhitePower написа:
        критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
        Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гт

        Коментар


          еиии аре стига сте се чепкали с орлин .., разводнихте темата стана пълната боза който има някви проблеми да ги решава на др място .., дайте намерете колектор и кутия !! за гт ! може бутала с сигменти 4 броя и блок !
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            r.punto написа:
            WhitePower написа:
            критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
            Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гт
            новата глава никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба
            Power Under Pressure

            Коментар


              s00rry написа:
              еиии аре стига сте се чепкали с орлин .., разводнихте темата стана пълната боза който има някви проблеми да ги решава на др място .., дайте намерете колектор и кутия !! за гт ! може бутала с сигменти 4 броя и блок !
              за бутала ша разпитам ама са кът напоследък след като пепи ги ползва за консуматив иначе не им обръщай внимание , спорят само тези който не са направили нещо и се чувстват недооценени и трябва да избият на някъде емоциите си могат да спорят колкото си искат , истината е една , когато само счупят една кола и само я направат от - до чак тогава щч разберат истината , иначе сервизи колкото искаш има и всеки може да се похвали как добре са му тунинговали колата на 2 бара и давал високо 13ки
              Power Under Pressure

              Коментар


                WhitePower написа:
                r.punto написа:
                WhitePower написа:
                критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
                Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гт
                новата глава никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба
                тцц наи добрия тунинг е да си вземеш глава за пунто гт с по по големи клапани от уад англииска фирма за тунинг а и ти големи туннгаре пък що си мислиш че правиш някви специални пунти

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  Иначе не им обръщай внимание , спорят само тези който не са направили нещо и се чувстват недооценени и трябва да избият на някъде емоциите си могат да спорят колкото си искат , истината е една , когато само счупят една кола и само я направат от - до чак тогава ще разберат истината , иначе сервизи колкото искаш има и всеки може да се похвали как добре са му тунинговали колата на 2 бара и давал високо 13ки
                  Трето заключение правиш! Истината съм я разбрал отдавнаhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=76361Но не ми помагаш с настройката на колата,явно трябва да дойда на място
                  uno turbo 1.3 i.e' 86
                  renault 19 1.8 16v
                  uaz 469 4.0 turbo
                  renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                  trabant 601 69'

                  Коментар


                    r.punto написа:
                    WhitePower написа:
                    r.punto написа:
                    WhitePower написа:
                    критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
                    Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гт
                    новата глава никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба
                    тцц наи добрия тунинг е да си вземеш глава за пунто гт с по по големи клапани от уад англииска фирма за тунинг а и ти големи туннгаре пък що си мислиш че правиш някви специални пунти
                    Колега,ако говорим за достъпен тунинг тук в БГ,много по удачно е да се вземе глава от 1,6 90 коня пунто.То е с по-широки клапани,мисля че горивната камера става по-голяма.В Гърция е често срещано явление пунто гт с глава от 90ка.

                    Коментар


                      Bavno_PuntoGT написа:
                      r.punto написа:
                      WhitePower написа:
                      r.punto написа:
                      WhitePower написа:
                      критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
                      Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гт
                      новата глава никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба
                      тцц наи добрия тунинг е да си вземеш глава за пунто гт с по по големи клапани от уад англииска фирма за тунинг а и ти големи туннгаре пък що си мислиш че правиш някви специални пунти
                      Колега,ако говорим за достъпен тунинг тук в БГ,много по удачно е да се вземе глава от 1,6 90 коня пунто.То е с по-широки клапани,мисля че горивната камера става по-голяма.В Гърция е често срещано явление пунто гт с глава от 90ка.
                      по широки мммм не съм сигурен в това не съм ги мерил , горивната май е еднаква с ГТ то на пръв поглед защо са с такива , ми щото се намират по лесно логично от тези на ГТ и това не знамчи че не се цепят и те
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        Главата на моята кола беше точно такава с по големи клапани понеже бях прост да пиша и общувам с хората от италианския форум за пунто гт и там понаучих доста работи,отделно като питаш когото трябва в Бг пак научаваш.Такава глава с с по големи клапани едно време беше 700 евро а нова от магазин в БГ 2000-1500 лв много не достъпен тунинг видиш ли.Колко хора едно време си патиха от атмосферни глави сложени на гт.Може да върши работа от 1.6 браво които го е открил но мене лично неме кефи атмосферна глава на турбо кола но това е лично мнение нищо не значи :D

                        Коментар


                          r.punto написа:
                          Главата на моята кола беше точно такава с по големи клапани понеже бях прост да пиша и общувам с хората от италианския форум за пунто гт и там понаучих доста работи,отделно като питаш когото трябва в Бг пак научаваш.Такава глава с с по големи клапани едно време беше 700 евро а нова от магазин в БГ 2000-1500 лв много не достъпен тунинг видиш ли.Колко хора едно време си патиха от атмосферни глави сложени на гт.Може да върши работа от 1.6 браво които го е открил но мене лично неме кефи атмосферна глава на турбо кола но това е лично мнение нищо не значи :D
                          браво на тебе
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитове
                            тежък е животът лек...

                            Коментар


                              jungleraver написа:
                              кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитове
                              И повишава степента на сгъстяване. - това не е полезно , и само го знаеш , идеята ако надуваш , мотора да е разреден
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                jungleraver написа:
                                кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитове
                                И повишава степента на сгъстяване. - това не е полезно , и само го знаеш , идеята ако надуваш , мотора да е разреден
                                ми дааа, всекиму според целите, въпроса е че главата е доста по здрава, а за който иска има гарнитури за да си дойде на заводската степен, има бутала, има и хора които си карат на 8.5(толкова някъде идва с тази тиква) и си минават 200 коня на мааалко над 1бар.
                                тежък е животът лек...

                                Коментар

                                Working...
                                X