Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    r.punto написа:
    Явно Орлин повечето коментари ги разбира като критика към работата си което е проблема
    Всеки си има собствено виждане за тунинга на този автомобил,колко пунтовци съм гледал и всичките са с различни модификации,кои успешни кои не,но Орлин просто не търпи критика.Друже научи се да слушаш хората какво ти говорят,нито ти нито аз откриваме топлата вода,аз лично от гледане и слушане понаучих това онова

    Коментар


      при тебе може да са чисти заради новите елементи , оил кеч под капака на ГТ нема къде да сложиш нямя място така че или отвънка , или вътре да мърля мотора на празния ход който и без това келсва много редовно клапана скапва и така като скапе почва вътрелешка на въздуха и така губиш поне 10 коня разкачаш картерната , затапваш на необходимите места за да не смуче въздух и проблема е решен
      Power Under Pressure

      Коментар


        смеси - 11.5 а дали са ти добре незнам щото незнам какво са
        Power Under Pressure

        Коментар


          Bavno_PuntoGT написа:
          r.punto написа:
          Явно Орлин повечето коментари ги разбира като критика към работата си което е проблема
          Всеки си има собствено виждане за тунинга на този автомобил,колко пунтовци съм гледал и всичките са с различни модификации,кои успешни кои не,но Орлин просто не търпи критика.Друже научи се да слушаш хората какво ти говорят,нито ти нито аз откриваме топлата вода,аз лично от гледане и слушане понаучих това онова
          критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
          Power Under Pressure

          Коментар


            Никога няма да сме силни защото сме на принципа и сам война е войн.Който знае нещо си го пази за него все едно е кой знае какво откритие.А за критиките аз не знам как се класифицират хората кой знае повече и кой не.Докато не се научим да сме една банда с една обща цел и посока на движение ,няма да има силни Пунтовци.Това е мойто мнение,който както иска да го приема и хайде стига сме спамили доста се отдалечихме от тунинга за 300++

            Коментар


              WhitePower написа:
              смеси - 11.5 а дали са ти добре незнам щото незнам какво са
              Как незнаеш какво са?колата се вижда че е бензинова и както знаем съм пълен аматьор не разбирач значи карам на бензин не на други горива. И хал хабер си нямам от смеси затова викам да закова един innovate lc-1 ама ништо не ми говорят тез цифри там та да ми кажеш на място на какви смеси в режим на буст дебитомера да го понатегнем ама до каква рестрикция ще е поносимо.Сега тоз ойл кач танк какво д го правя да го махам ли ще ме посъветваш
              uno turbo 1.3 i.e' 86
              renault 19 1.8 16v
              uaz 469 4.0 turbo
              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
              trabant 601 69'

              Коментар


                WhitePower написа:
                критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват
                Орлине има много които разбират повече от тебе било за пунто било за друга кола а ако си мислиш че на мене примерно не ми е ясно как,с какво,какви проблеми има при тунинга на пунто в грешка си.Бахти зора за тунинга на гт.Ми че на тебе ти е правил проблеми клапана не всеобхващащо.Още ли не си сложил метална гарнитура глава-а що?Въпрос към Орлин -наи добрия тунинг за главата на пунто гт

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  при тебе може да са чисти заради новите елементи , оил кеч под капака на ГТ нема къде да сложиш нямя място така че или отвънка , или вътре да мърля мотора на празния ход който и без това келсва много редовно клапана скапва и така като скапе почва вътрелешка на въздуха и така губиш поне 10 коня разкачаш картерната , затапваш на необходимите места за да не смуче въздух и проблема е решен
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    Коментар


                      Явно коша на Пунтото е уникален, защото съм виждал снимки на 2-20 турбо в него и акумулатора си беше на мястото ... дано не е било фотошоп

                      Коментар


                        jorko написа:
                        Явно коша на Пунтото е уникален, защото съм виждал снимки на 2-20 турбо в него и акумулатора си беше на мястото ... дано не е било фотошоп
                        Жоре аз навреме съм мерил -турбо 2,0 8 в на ланча не влиза -всукателния колектор е пречката,2,0 16 турбо на фиат влиза без много проблеми,от интеграле 2,0 16в не съм сигурен но мисля че тои се събира понеже нали има пунотот в този вариант 2,0 16в 4х4Жълтото пунто кефи даже и много добро рамо са сложили

                        Коментар


                          r.punto написа:
                          jorko написа:
                          Явно коша на Пунтото е уникален, защото съм виждал снимки на 2-20 турбо в него и акумулатора си беше на мястото ... дано не е било фотошоп
                          Жоре аз навреме съм мерил -турбо 2,0 8 в на ланча не влиза -всукателния колектор е пречката,2,0 16 турбо на фиат влиза без много проблеми,от интеграле 2,0 16в не съм сигурен но мисля че тои се събира понеже нали има пунотот в този вариант 2,0 16в 4х4Жълтото пунто кефи даже и много добро рамо са сложили
                          Ето на първо четене на какво попаднах, но май не е това което си спомням от преди ... тук е цялата тема за пича http://www.puntosports.co.uk/forums/...ght=2.20+coupe
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            на така показаните снимки картерната е в най високата точка в коша , това са летни бегачки или се карат в меридиани където температурите не падат под нулата в така поставения оил кече зимата ще замръзне и от всякъде ще извира масло това пак го твърдя от отпит с замръзнала картерна НЕ на едно ГТ, която е изведена по на високо с филтърче Благодаря за снимките
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              Bavno_PuntoGT написа:
                              Никога няма да сме силни защото сме на принципа и сам война е войн.Който знае нещо си го пази за него все едно е кой знае какво откритие.А за критиките аз не знам как се класифицират хората кой знае повече и кой не.Докато не се научим да сме една банда с една обща цел и посока на движение ,няма да има силни Пунтовци.Това е мойто мнение,който както иска да го приема и хайде стига сме спамили доста се отдалечихме от тунинга за 300++
                              Кое пазя за мене ??, описан е целия проект , кое по точно паза за мене , еле па ти да ми кажеш че паза за мене знанията си , дето си дошъл веднъш в началото и ти обясних как и какво да си направиш и това , от тогава само консултация по телефона , на така ??? ако искаш да ме обвиниш в нещо го кажи директно, ако не замълчи , защото не аз съм несериозния
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                bebito^^^ написа:
                                WhitePower написа:
                                смеси - 11.5 а дали са ти добре незнам щото незнам какво са
                                Как незнаеш какво са?колата се вижда че е бензинова и както знаем съм пълен аматьор не разбирач значи карам на бензин не на други горива. И хал хабер си нямам от смеси затова викам да закова един innovate lc-1 ама ништо не ми говорят тез цифри там та да ми кажеш на място на какви смеси в режим на буст дебитомера да го понатегнем ама до каква рестрикция ще е поносимо.Сега тоз ойл кач танк какво д го правя да го махам ли ще ме посъветваш
                                върпоса ти беше да кажа как са ти смесите ?? аз незнам в момента какви смеси подържаш14,5-15,5 без буст или до 0.2-0,3 от там надолу през 13 ката и 11.5 на заварка на педала в целия диапазон
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X