r.punto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
WhitePower написа:Ние не се караме и се базикаме един друг и спорим по темата не напразно го бъзнах едно време как е било по тая логика ние и с бисер се караме ама не е така спорим си
Коментар
-
s00rry написа:ами защото сложих двусекционни фарове а старите бяха едносекционни ... от там идва разликата .., ами трябваше само да прехвърля частите на мойто старото пунто и да си карам живота ама аз съм много смотан както винаги ...
Коментар
-
аз бих му препоръчал напро да сложи нови , все пак сметни че има умора на метала от втората ръка но всичко е кинти иначе не си мисли че в провинцията нещата са се променили , роската ми звъни сека седмица да ме проверява дали не съм загубил тренинг днеска супер странен проблем с едно , беше гръмна маркуча на бензиновата помпа в резервоара , ама като балон станал откачам от отпреде бензим има , връзвам го на рейката , няма регулатора подпира налягането и балона се от отваря бензина си остава в резервоара , направо се поболях докато открия проблема , мислех че инжекторите не отварятPower Under Pressure
Коментар
-
r.punto написа:s00rry написа:ами защото сложих двусекционни фарове а старите бяха едносекционни ... от там идва разликата .., ами трябваше само да прехвърля частите на мойто старото пунто и да си карам живота ама аз съм много смотан както винаги ...ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
WhitePower написа:аз бих му препоръчал напро да сложи нови , все пак сметни че има умора на метала от втората ръка но всичко е кинти иначе не си мисли че в провинцията нещата са се променили , роската ми звъни сека седмица да ме проверява дали не съм загубил тренинг днеска супер странен проблем с едно , беше гръмна маркуча на бензиновата помпа в резервоара , ама като балон станал откачам от отпреде бензим има , връзвам го на рейката , няма регулатора подпира налягането и балона се от отваря бензина си остава в резервоара , направо се поболях докато открия проблема , мислех че инжекторите не отварят
Коментар
-
s00rry написа:брат скапания боостконтролер му беше залепнала съчмата вътре и така взех колата и таванепе на 2 бара и половина колкото може да надува така колата е карана супер много време + неработещ блоу офф който клюхаше като пуйка ..., ами ти този блок не те знам колко си го правил но след теб са сменени още 1 път бутала .., и ще му е 3 ти 4 ти път сигурно, така че ще го мерна и ще реша какво а това з абенз.. регулатор може и така да е станало но като го върнах помпата спря да вие ..., а изпускателния колектор си има цепки можеби ще трябва друг ...
Коментар
-
Какво става за 24 часа колко страници са се изписалиWhitePower написа:bebito^^^ написа:Ако настройваш колите на хората от форума и не им вземаш пари,то тогава аз си вземам думите на зад и се извинявам,но ако вземаш пари то това те прехвърля от другата страна на бариерата, не мисля,че без помоща на компресора маслените пари ще излязат сами без някой да ги издърпа от там,WhitePower написа:При мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коняuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
хихи личи си че грам не познаваш двигателя на ГТ то по добре замълчи , за да не доказвам на поредния ниверник как като се прецака клапана на картерната се губят приблизително 10% от въздуха насочен към колектора ( може и повече да е ) оставиме да правя това което ти не умееш , ако го правиш подобре от мене ела и го докажи , а не само да клавиатурствашPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:хихи личи си че грам не познаваш двигателя на ГТ то по добре замълчи , за да не доказвам на поредния ниверник как като се прецака клапана на картерната се губят приблизително 10% от въздуха насочен към колектора ( може и повече да е ) оставиме да правя това което ти не умееш , ако го правиш подобре от мене ела и го докажи , а не само да клавиатурстваш
Коментар
-
WhitePower написа:на мене повече не ми се пише важното е че недоволен от мене няма и фиидбека ми е 100%
Коментар
-
WhitePower написа:хихи личи си че грам не познаваш двигателя на ГТ то по добре замълчи , за да не доказвам на поредния ниверник как като се прецака клапана на картерната се губят приблизително 10% от въздуха насочен към колектора ( може и повече да е ) оставиме да правя това което ти не умееш , ако го правиш подобре от мене ела и го докажи , а не само да клавиатурствашr.punto написа:bebito^^^братле виж по мое мнение Орлин доста добре се справя като като мери на хората колите за вярна смес понеже да отидеш да дино сервиз за това си е баси кефа 500 лв а тои не може да не взема нищо понеже тая сонда замеренето доста бързо хвърля заради влага от аспусите а сонда за мере не е безплатна на мене едно време за едно мерена да надуем колата на 1.6 за 20 минути ми вземаха 50 лв :Duno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
r.punto написа:WhitePower написа:на мене повече не ми се пише важното е че недоволен от мене няма и фиидбека ми е 100%Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар