Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маистор тунинингар,гоните грандоманията.Теорий развиваи в гаража там ти вярват.Жорка имаше проблем после аз 3 старт нямашеХората извън Бг знаят по малко от тебе-бравос Много сложно за гласене пунтото наи сложната кола видиш ли,а нали ти ги гласиш от колко беше 13 години видиш лиВремената са по добри от твоите Никои не иска да ти разваля тунинг мастъра успокои се караи си живота,от вентилация запали то голяма работа С Гената общото е че правил колата.може го питаш за пунто от търново което е правилНе е разбирал никои как се правят коли 8 г. но къде -във Варна тогава знаехаДа са ти живи и здрави децата

    Коментар


      тва пък към кой беше

      Коментар


        Лично един варненски виден тунингар като настроиваше колата с новата турбина на 1 бар даде 14.60.Да не се развъниш сега по света и у нас

        Коментар


          към Батката Уаит ПоверМожеш и Коста от алфа форума да питаш и тои е карал колата когато беше при Киро

          Коментар


            r.punto написа:
            Жорка имаше проблем после аз 3 старт нямаше
            са за какво ми се оправдаваш на мене само припомних истиността на думите ти и ти да си жив и здрав , поне едно е ясно моята кола съм си я направил с мойте 2 ръце ( освен колкторите и генерацията ) щото не съм заварчик а ти си я карал нагоре надолу за това не искам да ми обясняваш кое как се прави в ГТ тата
            Power Under Pressure

            Коментар


              Тука било много весело :D ... почти се извинявам за спама, ама като прочетох линковете, наистина се развеселих .. нали, r.punto ?

              Коментар


                Кои ти се оправда-обяснявам ти стига се дууТи даи време на сливенНе съм монтьор а и колата е правена на точните места при точните хора-не ми е дремело

                Коментар


                  r.punto написа:
                  Кои ти се оправда-обяснявам ти стига се дууТи даи време на сливенНе съм монтьор а и колата е правена на точните места при точните хора-не ми е дремело
                  Един съвет- научи се да цитираш ... хората могат да те разберат грешно

                  Коментар


                    Жорка мани този пич много се стегна нещо

                    Коментар


                      r.punto написа:
                      Жорка мани този пич много се стегна нещо
                      "Пича" ми е близък приятел и ще следя темата с голям интерес .. особено след като и ти си тук ... но не мисля да взимам страна,освен ако не попадна на нещо интересно П.П.Вентилацията на моето е маркуч без тапа

                      Коментар


                        Лошо няма.Няма на какво интересно да попаднеш си мисля

                        Коментар


                          jorko написа:
                          r.punto написа:
                          Жорка мани този пич много се стегна нещо
                          "Пича" ми е близък приятел и ще следя темата с голям интерес .. особено след като и ти си тук ... но не мисля да взимам страна,освен ако не попадна на нещо интересно П.П.Вентилацията на моето е маркуч без тапа
                          ти си хибрид
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            jorko написа:
                            r.punto написа:
                            Жорка мани този пич много се стегна нещо
                            "Пича" ми е близък приятел и ще следя темата с голям интерес .. особено след като и ти си тук ... но не мисля да взимам страна,освен ако не попадна на нещо интересно П.П.Вентилацията на моето е маркуч без тапа
                            ти си хибрид
                            Още от сток си пуснах маркуча навън... така поне се убедих ,че турбината не пуска масло

                            Коментар


                              не виждам смисъл да се карате от една порода сте и требва да се подържате даже да си помагате...ама в БГ всичко е такова един на друг секи на секи се прай....ще дойде време други колко ще карате и тва ще мине спорите за някви тапи секунди...каде даже пари не вадите от тва...За мен лично Орлин е много в час човека и знае какво прай и как го прави ако нее той ГТ-тата в бг-е щяха да са по малко на патя и повече за желязо...Виждам че и другите разбирате но по добре всеки да се занимава с неговата си кола и да не гледа на другия турбината....така ще сте приятели а не противници със едни и съши коли....
                              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                              Коментар


                                jorko написа:
                                r.punto написа:
                                Жорка мани този пич много се стегна нещо
                                "Пича" ми е близък приятел и ще следя темата с голям интерес .. особено след като и ти си тук ... но не мисля да взимам страна,освен ако не попадна на нещо интересно П.П.Вентилацията на моето е маркуч без тапа
                                хахах тука се сабрахте много големи на едно място ... гледайте ся всеки е направил нещо постигнал го е .., евала за което ...лошото е че съм вземал една много една грешна кола която всеки са е изчвъкал вътре и сега аз трябва да оправям всичко ..., но ще го направя КОЛЕГИ вижте сега докато спорите дайте намерете един- КОЛЕКТОР стоковия който е , скоростна кутия .., 4бутала с блок или само бутала ))) някой ако има да свирка и на мойта колата картерната вентилация беше вързана с маркуч изведена и без тапа .. по въпроса с вентилациите
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X