Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    bebito^^^ написа:
    Ако настройваш колите на хората от форума и не им вземаш пари,то тогава аз си вземам думите на зад и се извинявам,но ако вземаш пари то това те прехвърля от другата страна на бариерата, не мисля,че без помоща на компресора маслените пари ще излязат сами без някой да ги издърпа от там,
    знаеш ли такива като тебе ме карат да затворя гаража и никой да не влиза в него и без това вече ми е писнало ако си мислиш че 20-30 лева са пари .....объркал си професията
    Power Under Pressure

    Коментар


      Ти с тунинговане ли се занимаваш

      Коментар


        WhitePower написа:
        заводско пунто на божурище дава 16.8-16.4
        Така е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и мойто пунто ГТ3 абселютно заводско на 88000км. даваше 16,3-16,4 на Божурище многократно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        WhitePower написа:
        след чипа пада на 15.8 -16-2
        След чип-а, друга генерация и с маняшкия буустконтрол на кранче Forge Motorsport давах 15,6 няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А след монтиране на челен кулер и електронен буустконтролер времето се закрепи твърдо на 15,3 (давал съм го поне 3 пъти с новата техника) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Със същата техника на Сливен колата е давала 2 пъти 15,2 на пистата в Сливен.Това са времена със оригиналното ИХИ (друга турбина никога несъм слагал) и с маняшките Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 122 коня на колелетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        WhitePower написа:
        между другото там имаше и игра с финала , малко се местеше напред назад
        Това Орлине ненам кой ти го е казвал мма несъм мноо сигурен, че е истина, щот аз времена съм давал и в свободните дни, а и непосредствено преди състезание Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и за мое съжаление са си все едни и същи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а мое и да е за моя радост, че туй творение с годините не е почнало да се полуразпада Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
        WhitePower написа:
        вие ти 15 секунди ги изкарате все едно с стокова турбина се вадят 200 коня и си в джаза разликата между писта и писта е огромна
        Клонящи към равни 15-ки времена могат да се дадат с оригиналната турбина, демек не са нужни на пунто ГТ 200 коня за това Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

        Коментар


          bebito^^^ написа:
          не мисля,че без помоща на компресора маслените пари ще излязат сами без някой да ги издърпа от там,
          А защо да не излязат от там?

          Коментар


            biser_as написа:
            bebito^^^ написа:
            не мисля,че без помоща на компресора маслените пари ще излязат сами без някой да ги издърпа от там,
            А защо да не излязат от там?
            Да не цапатт :D

            Коментар


              r.punto написа:
              Баце гт-то с чип,настроики,аспуси,1.6 буст,ревизиран двигател,дава 15 средни постояниС гарета на 1 бар моето даде 14.60Опита идва със правилна .работа,знания,дали 20 или 3 коли важното е да са направени както трябваСпорил съм съм в италианскиа пунто гт форум дали може с заводските дюзи да станат 200 коня,ти как мисли може ли?да може хората ми показаха проекти,резултати-така че не става само с маисторлък трябва и акълПиста и писта но измервателната техника си е такава и дава наи верни показания
              значи моята е 12:99 по измервателна техника на писта сепарева баня приличаш ми на един стар познат на форума, казва се Сашко и сега е при гената почва твърденията си единсвено от опита си с една кола Информация от Jorko едно време се е бягал с твоето тунинговано пунто с едно синьо на божура , припомни си резултата от гонката ако смяташ че имаш повече акъл от мене , с удоволсвие ти прехвърлям ВСИЧКИ хора при тебе , таман вече ще мога да си обърна внимание на децата Съгласен ли сиp.s Спорил съм съм в италианскиа пунто гт форум дали може с заводските дюзи да станат 200 коня - а дюти сайкъла гледал ли си ??? а ефекта от запекла прегряла дюза виждал ли си ???както казах нещата се правят с акъл , за безумно бързата кола кято си карал преди 8 години не ми се слуша защото тогава нямаше нито един компетентен с тези коли в българия , и как си порил бесни 13 ки с стоковия чугунец
              Power Under Pressure

              Коментар


                12,9 е добре хахаа стига деее, верно ли си мислиш, че е възможно, и да ти кажа, че работех с Гената преди време грешна ти е информацията . Значи и аз сум карал 13 секундно пунто така ли ? Как да те убедя, че това са средно 14секундни коли ? Ако пунтото ми е било 13секундно начи аудито ми трябва да дава 10ки нон стоп хахахаа

                Коментар


                  sa6o_gt написа:
                  12,9 е добре хахаа стига деее, верно ли си мислиш, че е възможно, и да ти кажа, че работех с Гената преди време грешна ти е информацията . Значи и аз сум карал 13 секундно пунто така ли ? Как да те убедя, че това са средно 14секундни коли ? Ако пунтото ми е било 13секундно начи аудито ми трябва да дава 10ки нон стоп хахахаа
                  нали не мислиш че вярвам на техниката на сепарева баня ???средно незнам колко са но моето е 14:02 , за твоето никога не е било толкова на 400 метрати си бил не по малко от 14.5-14.8пак казвам колата ми сега е много по силна от когато се състезавахме с тебе
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    sa6o_gt написа:
                    аудито ми трябва да дава 10ки нон стоп хахахаа
                    не е ли така?!? наистина с пунто и нашите инвестиции в тюнинг под 14 секунди няма да се слезе!

                    Коментар


                      с колко коня е по силна сега, или си олекотявал още от тогава ?

                      Коментар


                        biser_as написа:
                        WhitePower написа:
                        заводско пунто на божурище дава 16.8-16.4
                        Така е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и мойто пунто ГТ3 абселютно заводско на 88000км. даваше 16,3-16,4 на Божурище многократно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                        WhitePower написа:
                        след чипа пада на 15.8 -16-2
                        След чип-а, друга генерация и с маняшкия буустконтрол на кранче Forge Motorsport давах 15,6 няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А след монтиране на челен кулер и електронен буустконтролер времето се закрепи твърдо на 15,3 (давал съм го поне 3 пъти с новата техника) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Със същата техника на Сливен колата е давала 2 пъти 15,2 на пистата в Сливен.Това са времена със оригиналното ИХИ (друга турбина никога несъм слагал) и с маняшките Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 122 коня на колелетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                        WhitePower написа:
                        между другото там имаше и игра с финала , малко се местеше напред назад
                        Това Орлине ненам кой ти го е казвал мма несъм мноо сигурен, че е истина, щот аз времена съм давал и в свободните дни, а и непосредствено преди състезание Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и за мое съжаление са си все едни и същи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а мое и да е за моя радост, че туй творение с годините не е почнало да се полуразпада Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                        WhitePower написа:
                        вие ти 15 секунди ги изкарате все едно с стокова турбина се вадят 200 коня и си в джаза разликата между писта и писта е огромна
                        Клонящи към равни 15-ки времена могат да се дадат с оригиналната турбина, демек не са нужни на пунто ГТ 200 коня за това Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                        всичко ти на къв буст караше ?? за си свалил на 15.3 ???шото ние на 1 бар след 5000 оборота с тд0414 дадохме 15.02 най добро време повече не сме я надували за финала съм убеден че на няколко пъти имаше игра , без нищо да променяме на 2 пъти свалихме 5 стотни а после пак си бяха толкова другия вариант е техниката да е била като тази на сепарева бяна
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          r.punto написа:
                          Ти с тунинговане ли се занимаваш
                          припомни си малко миналото преди да се амбицираш , и си погледни времената преди да говориш на изуст как цепиш 15 ки стокhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic...прочети си внимателно постовете защото забравяш какво и с кого какви времена си давал
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            sa6o_gt написа:
                            с колко коня е по силна сега, или си олекотявал още от тогава ?
                            не имам си 2 седалки , даже е по тешка )да приемем че до 140 палеше гумите и след това ускоряваше - на 4 та сега поне я накарах да стъпи на земята и цялата сила се впи в асвалта
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              добре сериозна е значи, скоро ако всичко е ОК ще имаме в софия истинско улично 12 секундно пунто с GTX3071 колата ще е истински 350 коня премерена както обикновенно, дано само моя човек успее да отдели тези пари които сме сметнали и проекта стартира

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                всичко ти на къв буст караше ?? за си свалил на 15.3 ???
                                При тия времена ползвам настройка А на Апексито, която е 1,3 кг/см2 и дюти сайкъл на соленоида 78% Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 На тая настройка колата дава 122 коня на гуменетките Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и колата е с оригиналното хИХИ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                                WhitePower написа:
                                шото ние на 1 бар след 5000 оборота с тд0414 дадохме 15.02 най добро време повече не сме я надували
                                Нямам спор за това време на Митко, щот бях на пистата тогава и съм го видял Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а на колко сте надували и с кво турбо сте били вие си знаете най-добре Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                                WhitePower написа:
                                за финала съм убеден че на няколко пъти имаше игра , без нищо да променяме на 2 пъти свалихме 5 стотни а после пак си бяха толкова другия вариант е техниката да е била като тази на сепарева бяна
                                Това е твое наблюдение, аз от толко години дет следя драг-а в БГ, не съм забелязал такива аномалии Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма неми се спори затва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Техниката от няколко години си е една и съща (въпреки, че в Сливен от 1-2 години имат друга) и си е точно затва, за което и се ползва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и то на дооооста места по света е същата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                                Коментар

                                Working...
                                X