я дай снимки или кажи точно как си я вързал!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Браво ба де какво е това гласене на кола която омазва от картерна,километрите са без значение значи двигателя е тръгнал :D наи добре е картерната да е където са я нагласили от завода но да минава през съд за улавяне на конденза и няма да има омазване на въздухопроводите.А които вярва че като махне картерната от въздухопровода към турбото ще оправи цапането е в голяма грешка само отлага белята :D а и които дава такива съвети е Голем .Но ако колата е направена да върви на проба глешка или за даване на газ то тогава къде ще е картерната е без значение но на ежедневка вързана е наи добре
Коментар
-
r.punto написа:Браво ба де какво е това гласене на кола която омазва от картерна,километрите са без значение значи двигателя е тръгнал :D наи добре е картерната да е където са я нагласили от завода но да минава през съд за улавяне на конденза и няма да има омазване на въздухопроводите.А които вярва че като махне картерната от въздухопровода към турбото ще оправи цапането е в голяма грешка само отлага белята :D а и които дава такива съвети е Голем .Но ако колата е направена да върви на проба глешка или за даване на газ то тогава къде ще е картерната е без значение но на ежедневка вързана е наи добреСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
r.punto написа:Всеки сам си решава но наи правилно сложи маркуч от вентилацията към ойл тенк и от там маркуч към смукателя на турбото,не е скъпа инвестицияPower Under Pressure
Коментар
-
Баце като се правеше едно време моето пунто имаше най много 5 тунинговани и вървяши гт-на 2 мата Жорковци,моето и още 1-2.Това че не можеш да намериш място на ойл танк говори добре за тебе.Какво замръзване какви 5 лева не сме на сев.полюс,не си мисли че си открил топлата вода за тунинг по гт,а в доста тунинг проекти се слага картената през тенк,това че ти на твоето пунто си оставил картерната навън не значи че е наи правилно,само като погледнеш какво има тунговано по гт което Росен е вземал и трябва се сетиш дали не знам за тунинг по пунто гт,частите аз съм ги избирал и т.н.Така ми пишеш-така отговарямНямам за цел да се карам с никого,споделям опит за това е форума,нито да развалям тунинг мастъра на някого Пунто гт е не лоша турбо кола но със вложено в 1.8 или 2.0 резултата е доста по добър
Коментар
-
r.punto написа:Това че не можеш да намериш място на ойл танк говори доБаце като се правеше едно време моето пунто имаше най много 5 тунинговани и вървяши гт-на 2 мата Жорковци,моето и още 1-2.бре за тебе.Какво замръзване какви 5 лева не сме на сев.полюс,не си мисли че си открил топлата вода за тунинг по гт,а в доста тунинг проекти се слага картената през тенк,това че ти на твоето пунто си оставил картерната навън не значи че е наи правилно,само като погледнеш какво има тунговано по гт което Росен е вземал и трябва се сетиш дали не знам за тунинг по пунто гт,частите аз съм ги избирал и т.н.Така ми пишеш-така отговарямНямам за цел да се карам с никого,споделям опит за това е форума,нито да развалям тунинг мастъра на някого Пунто гт е не лоша турбо кола но със вложено в 1.8 или 2.0 резултата е доста по добърPower Under Pressure
Коментар
-
Пунто гт с чип,аспуси дава 15 -нищо сериозно правене не е това а и никаква силаСъс пунтовски инжектори се постигат 200 коняВреме на писта не си мерил само с г тек Ваг 1.8 с 5000 лв става 300 коня,ниска 13,ще те прескача,а и всяка турбо кола над 1.8 тунингована ще те бие,даже има атмосферни в 13 сек.дори и дизелиС правена кола се гониш с неправени е смешна работаМоето пунто имаше-дюзи 330сс,помпа 2.0 турбо 16в интеграле,гарет 2560,раз.вал паипър кам,сток бутала,1.6 бус,260 коня на мотора,бил съм 2.5 импреза от място наравно с турбо калибра от монстър примерни стартовеМного трудно да се наредят железата и после дино,даже сега динота да искаш а преди беше само проспийдНе знам какво трябва да има в картерната чак да замръзне но трябва да е било вода
Коментар
-
r.punto написа:Пунто гт с чип,аспуси дава 15 -нищо сериозно правене не е това а и никаква силаСPower Under Pressure
Коментар
-
Това кой какво е тунинговал,за мен няма голямо значение,дискутира се въпроса кое е по добре дали да има картерна или да няма ,другото е мерене на п..киДо колкото разбирам r.punto и аз сме любители на мото спорта докато Whitepower изкарва пари от това и тъй като това е форум за да си помагаме смятам ,че е редно да даде обоснован отговор защо без да е свързан е по добре а не мойта кола е така значи така е по добреп.п Не превръщайте дискусиите в спорове,те не са полезни за хората четящи форумап.п. И не е нужно да имаш направена бегачка за да даваш компетентно мнение,иначе в Университетите преподавателите с какво трябва да се движат. по география-с платнохотка; по физика с перпетомобиле и така на татакаuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:Това кой какво е тунинговал,за мен няма голямо значение,дискутира се въпроса кое е по добре дали да има картерна или да няма ,другото е мерене на п..киДо колкото разбирам r.punto и аз сме любители на мото спорта докато Whitepower изкарва пари от това и тъй като това е форум за да си помагаме смятам ,че е редно да даде обоснован отговор защо без да е свързан е по добре а не мойта кола е така значи така е по добреп.п Не превръщайте дискусиите в спорове,те не са полезни за хората четящи форумап.п. И не е нужно да имаш направена бегачка за да даваш компетентно мнение,иначе в Университетите преподавателите с какво трябва да се движат. по география-с платнохотка; по физика с перпетомобиле и така на татакаPower Under Pressure
Коментар
-
Ако настройваш колите на хората от форума и не им вземаш пари,то тогава аз си вземам думите на зад и се извинявам,но ако вземаш пари то това те прехвърля от другата страна на бариерата, не мисля,че без помоща на компресора маслените пари ще излязат сами без някой да ги издърпа от там,uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Баце гт-то с чип,настроики,аспуси,1.6 буст,ревизиран двигател,дава 15 средни постояниС гарета на 1 бар моето даде 14.60Опита идва със правилна .работа,знания,дали 20 или 3 коли важното е да са направени както трябваСпорил съм съм в италианскиа пунто гт форум дали може с заводските дюзи да станат 200 коня,ти как мисли може ли?да може хората ми показаха проекти,резултати-така че не става само с маисторлък трябва и акълПиста и писта но измервателната техника си е такава и дава наи верни показания
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар