Колега, не съм се вкарал в толкова филми още, но от както съм с гт, заплатата отива само за да възродя колата след кадърния тунинг на бившия собственик, но както ти посъветваха вече, прецени си дали си струва да наливаш толкова пари и да хабиш толкова нерви за един куп ламарина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
r.punto написа:екуто е памвано от венци,пловдив,меднес моторспорт.виж братле караи само със шел реисинг,отвори паипър кам виж втория вал за пунто гт зацепете го по написаното там още веднъж,помпата щом свири я смени-може дебита и да е намалял,аз съм я карал поне 40 000 км,вебера горивния клапан съм го купувал нов,почисване на инжекторите не е лошо,гарнитура метална но хубава-за разреждане на мотора,картената вентилация а сложи по заводския начин на макуча след дебитомера,и Буст повече от 1,5 макс Неможе раждвижно колело за разпределителния вал и диноPower Under Pressure
Коментар
-
amatior написа:Колега, не съм се вкарал в толкова филми още, но от както съм с гт, заплатата отива само за да възродя колата след кадърния тунинг на бившия собственик, но както ти посъветваха вече, прецени си дали си струва да наливаш толкова пари и да хабиш толкова нерви за един куп ламарина.Power Under Pressure
Коментар
-
знам че с новата турбина и старото еку нещата са мъгла.посъветвах го с новата турбина наи много 1.0- 1.2 нагоре ще духне моторакартерната вентилация не цапа като е ок всичко.по моя опит с закачена и откачена к.вентилация пунтото вървеше със закачена но това е за дадената кола не важи за всички
Коментар
-
r.punto написа:Раждвижното колело за разпределителния вал при настрока на дино ще помогнеPower Under Pressure
Коментар
-
r.punto написа:като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване ставаPower Under Pressure
Коментар
-
Хе хе то чупенето не е хвалене-трошил съм бутала с 230 на магистралата от много буст,коша и мотора бяха оляти целитеКартерната съм я тествал във гонка като с откачена загуба,с закачена победаНо това е индивидуално за колаКак мислиш ако колата е настроивана със закачена картерна и после се откачи все едно нали
Коментар
-
WhitePower написа:r.punto написа:като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става
Коментар
-
WhitePower написа:а за картерната , като цяло цапат , освен ако мотора не е нов ( единични екземпляри )uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
sa6o_gt написа:WhitePower написа:r.punto написа:като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване ставаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:за това дали да е вързана или не е строги индивидуално за кола 90 % от колите са с мотори над 200000 км и имат доста голяма вентилация , и омазват всичко вкючителнлно и дебитомера щото е много близко до негоuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар