Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колега, не съм се вкарал в толкова филми още, но от както съм с гт, заплатата отива само за да възродя колата след кадърния тунинг на бившия собственик, но както ти посъветваха вече, прецени си дали си струва да наливаш толкова пари и да хабиш толкова нерви за един куп ламарина.

    Коментар


      r.punto написа:
      екуто е памвано от венци,пловдив,меднес моторспорт.виж братле караи само със шел реисинг,отвори паипър кам виж втория вал за пунто гт зацепете го по написаното там още веднъж,помпата щом свири я смени-може дебита и да е намалял,аз съм я карал поне 40 000 км,вебера горивния клапан съм го купувал нов,почисване на инжекторите не е лошо,гарнитура метална но хубава-за разреждане на мотора,картената вентилация а сложи по заводския начин на макуча след дебитомера,и Буст повече от 1,5 макс Неможе раждвижно колело за разпределителния вал и дино
      екуто е памвано от венци,пловдив,меднес моторспорт. - Което в момента нищо не значи , щото турбината е друга караи само със шел реисинг- Твърдо ЗАпомпата щом свири я смени- задължително гарнитура метална но хубава - това защо ??? че ако има проблем да пръсне буталата ( гарнитурата е бушон ) картената вентилация а сложи по заводския начин на макуча след дебитомера - а това кому е нужно , ния я махаме за да не става тиня по търбо пътищата хубаво е да има подналягане на маслото ама чак такива бегачки не сме Буст повече от 1,5 макс Не - бух казах 1.4 с тазти турбинаможе раждвижно колело за разпределителния вал - много е фешън ама не виждам никакъв смисъл от него , при положение че е моновалка и 1 зъб напред и назад винаги можеш да си ги преместиш
      Power Under Pressure

      Коментар


        amatior написа:
        Колега, не съм се вкарал в толкова филми още, но от както съм с гт, заплатата отива само за да възродя колата след кадърния тунинг на бившия собственик, но както ти посъветваха вече, прецени си дали си струва да наливаш толкова пари и да хабиш толкова нерви за един куп ламарина.
        отказвайте се ) не може да карате турбо кола , която да върви колкото една струваща 10000 лева и повече и това да е абсолютно безплатно
        Power Under Pressure

        Коментар


          знам че с новата турбина и старото еку нещата са мъгла.посъветвах го с новата турбина наи много 1.0- 1.2 нагоре ще духне моторакартерната вентилация не цапа като е ок всичко.по моя опит с закачена и откачена к.вентилация пунтото вървеше със закачена но това е за дадената кола не важи за всички

          Коментар


            Раждвижното колело за разпределителния вал при настрока на дино ще помогне

            Коментар


              r.punto написа:
              Раждвижното колело за разпределителния вал при настрока на дино ще помогне
              вярно , спестява време за презацепване с един зъба за картерната , като цяло цапат , освен ако мотора не е нов ( единични екземпляри )иначе като роди и напълва всичко с масло и след това трябва да се мие всичко , а така си спестяваш половин ден работа )
              Power Under Pressure

              Коментар


                като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става

                Коментар


                  r.punto написа:
                  като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става
                  да бе все едно не ми духал мотор в ръцете не е така всичко е въпрос на вкус при мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коня
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Хе хе то чупенето не е хвалене-трошил съм бутала с 230 на магистралата от много буст,коша и мотора бяха оляти целитеКартерната съм я тествал във гонка като с откачена загуба,с закачена победаНо това е индивидуално за колаКак мислиш ако колата е настроивана със закачена картерна и после се откачи все едно нали

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      r.punto написа:
                      като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става
                      да бе все едно не ми духал мотор в ръцете не е така всичко е въпрос на вкус при мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коня
                      10 коня от картерна вентилация ааааахаахахахаа ше ме побъркаш бе чошек

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        а за картерната , като цяло цапат , освен ако мотора не е нов ( единични екземпляри )
                        Аз съм твърдо да е вързана картерната но със ойл кач танк.Преди тръбите бяха омазнени за 1480км един път източвах разширителния съд сега е до това положение.А съответно тръбите са като нови без грам омазняване по тях!
                        uno turbo 1.3 i.e' 86
                        renault 19 1.8 16v
                        uaz 469 4.0 turbo
                        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                        trabant 601 69'

                        Коментар


                          Да и през оил танк става картерната да е вързана

                          Коментар


                            sa6o_gt написа:
                            WhitePower написа:
                            r.punto написа:
                            като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става
                            да бе все едно не ми духал мотор в ръцете не е така всичко е въпрос на вкус при мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коня
                            10 коня от картерна вентилация ааааахаахахахаа ше ме побъркаш бе чошек
                            хахахх верно забравих за компетенцията ти като се преебе клапана на картената който е вързан към колектора познай тоя буст къде отива ???пак обратно зад деботомера и така въртелешката е пълна
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              за това дали да е вързана или не е строги индивидуално за кола 90 % от колите са с мотори над 200000 км и имат доста голяма вентилация , и омазват всичко вкючителнлно и дебитомера щото е много близко до него
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                за това дали да е вързана или не е строги индивидуално за кола 90 % от колите са с мотори над 200000 км и имат доста голяма вентилация , и омазват всичко вкючителнлно и дебитомера щото е много близко до него
                                той двигателя ако не е читав или не е ревизиран за какво тунинговане говорим,щото ойл кач танка не го слагат заводско значи не е нужно за заводска кола.опитът ми сочи че с закачена картерна вентилация през ойл кач танк -щеката ми си седи на място! турбо пътищата ми са ИДЕАЛНО Чисти ! маслените пари и най вече конденза който образуват не се намира в двигателя което е доста добре за маслото ,и ако не е закачен преди турбото не върши същата работа.п.п.Смяташ ли,че е редно да не е закачена картерната вентилация
                                uno turbo 1.3 i.e' 86
                                renault 19 1.8 16v
                                uaz 469 4.0 turbo
                                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                                trabant 601 69'

                                Коментар

                                Working...
                                X