PUNTO GT след повечето "майстори" през който преминава тази кола излиза напълно в ужасно състояние....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
s00rry написа:както и да е, минала е от тук от там тоя оня вече е без значение ..., колата ще се направи веднъж за винаги както трябва !!Power Under Pressure
Коментар
-
strip написа:или 7 000 лв. за тия части, или си продай колата за 1 000 лв. добави към тях още 4 000 лв. и си вземи ....примерно А3 1,8ТГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:strip написа:или 7 000 лв. за тия части, или си продай колата за 1 000 лв. добави към тях още 4 000 лв. и си вземи ....примерно А3 1,8ТPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:s00rry написа:strip написа:или 7 000 лв. за тия части, или си продай колата за 1 000 лв. добави към тях още 4 000 лв. и си вземи ....примерно А3 1,8ТГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Знам какво ти е,и аз бях така преди.Всичко в нея слагах и никаква благодарност, вечно проблеми създава тоя модел.И затова промених стратегията,вече не и се втилясвам толкова.Момци, даваме по 2 заплати на месец за тея каруци,съвета ми е живейте си живота и не се връзвайте толкова на една купчина желязо.
Коментар
-
Bavno_PuntoGT написа:Знам какво ти е,и аз бях така преди.Всичко в нея слагах и никаква благодарност, вечно проблеми създава тоя модел.И затова промених стратегията,вече не и се втилясвам толкова.Момци, даваме по 2 заплати на месец за тея каруци,съвета ми е живейте си живота и не се връзвайте толкова на една купчина желязо.ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
МомчетаМисля че изобщо не сте слушали какво ви говорих като идвах във сервиза където правите пунтото и колите.Значи да пообясня някои неща.При мене колата имаше косури като всяка кола правена не със чувала с парите.Но колата вървеше доста прилично за това което аз като пари и двамата Тунингари които са работили по нея като работа.Колата не била повече от 260 коня на мотора наи доброто и време е 13,80 на 400 м. на божурище.Колата имаше и нови стари части монтирани по нея както писах имаше косури но си вървеше добре за град велико търново.Казах ви че от като не е моя колата само е срано по нея срано яко.Казах ви да не карате с друг бензин освен със шел реисинг и за маслото ви посъветвах но нали не разбирам както писа Джак :D В монстър по колата бяха направени подобрения и резултата беше доста добър с венци сме давали газ 4 часа на 1,8-2,0 бара и преди това е давано газ много и след това-както и да е.Счупването не е от работата в монстър а от пишман карачи във търново :D Не искам да обиждам никого но се подразних от някои постове в темата.Тои единия тунингар добре ви е насолил :D
Коментар
-
r.punto написа:МомчетаМисля че изобщо не сте слушали какво ви говорих като идвах във сервиза където правите пунтото и колите.Значи да пообясня някои неща.При мене колата имаше косури като всяка кола правена не със чувала с парите.Но колата вървеше доста прилично за това което аз като пари и двамата Тунингари които са работили по нея като работа.Колата не била повече от 260 коня на мотора наи доброто и време е 13,80 на 400 м. на божурище.Колата имаше и нови стари части монтирани по нея както писах имаше косури но си вървеше добре за град велико търново.Казах ви че от като не е моя колата само е срано по нея срано яко.Казах ви да не карате с друг бензин освен със шел реисинг и за маслото ви посъветвах но нали не разбирам както писа Джак :D В монстър по колата бяха направени подобрения и резултата беше доста добър с венци сме давали газ 4 часа на 1,8-2,0 бара и преди това е давано газ много и след това-както и да е.Счупването не е от работата в монстър а от пишман карачи във търново :D Не искам да обиждам никого но се подразних от някои постове в темата.Тои единия тунингар добре ви е насолил :DГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
r.punto написа:МомчетаМисля че изобщо не сте слушали какво ви говорих като идвах във сервиза където правите пунтото и колите.Значи да пообясня някои неща.При мене колата имаше косури като всяка кола правена не със чувала с парите.Но колата вървеше доста прилично за това което аз като пари и двамата Тунингари които са работили по нея като работа.Колата не била повече от 260 коня на мотора наи доброто и време е 13,80 на 400 м. на божурище.Колата имаше и нови стари части монтирани по нея както писах имаше косури но си вървеше добре за град велико търново.Казах ви че от като не е моя колата само е срано по нея срано яко.Казах ви да не карате с друг бензин освен със шел реисинг и за маслото ви посъветвах но нали не разбирам както писа Джак :D В монстър по колата бяха направени подобрения и резултата беше доста добър с венци сме давали газ 4 часа на 1,8-2,0 бара и преди това е давано газ много и след това-както и да е.Счупването не е от работата в монстър а от пишман карачи във търново :D Не искам да обиждам никого но се подразних от някои постове в темата.Тои единия тунингар добре ви е насолил :DГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Bavno_PuntoGT написа:Знам какво ти е,и аз бях така преди.Всичко в нея слагах и никаква благодарност, вечно проблеми създава тоя модел.И затова промених стратегията,вече не и се втилясвам толкова.Момци, даваме по 2 заплати на месец за тея каруци,съвета ми е живейте си живота и не се връзвайте толкова на една купчина желязо.Power Under Pressure
Коментар
-
екуто е памвано от венци,пловдив,меднес моторспорт.виж братле караи само със шел реисинг,отвори паипър кам виж втория вал за пунто гт зацепете го по написаното там още веднъж,помпата щом свири я смени-може дебита и да е намалял,аз съм я карал поне 40 000 км,вебера горивния клапан съм го купувал нов,почисване на инжекторите не е лошо,гарнитура метална но хубава-за разреждане на мотора,картената вентилация а сложи по заводския начин на макуча след дебитомера,и Буст повече от 1,5 макс Неможе раждвижно колело за разпределителния вал и дино
Коментар
-
И друго при толкова ровене след мене по колата и осиране вече не се знае нищо за екуто затова и трябва дино за сглобения ново мотор Във Варна.като бях там и на маистора и на тебе ви казах да вземе от колата турбото,екуто,кабелите за свещите,бенз.регулатор,инжекторите,раз.вал,бензино вата помпа,кулера,аспусите,тръбите за въздух и да ги премеситите на друга кола щото са и осрали блока на бившата,вярно че не познах че турбината е счупена но пък и аз съм човека и не ми се вярваше чак какива лаина,както ида е,акъл не ти давам но във търново трудно ще попаднеш на разбираш и точен човек да сглоби тая кола щото им липсва опит за тунинг коли на всички маистори,бензиновия клапан трябва да е на 3.6 бара без вакум и на 3.1 с вакум , така натам.Или я продаваи тая кола и се отърваи сега или ще се дават пари постояно-няма вариант всичко което му се дава газ се троши това изисква финанси а и бензина е бая скъп особено високо октановияСложете дизелов воден радиатор от пунто с две перки ако се събере мисля че ще стане по памет ако не с една.на първото ти пунто сте имали проблем с тока защото като завърти перката за охлаждане и тока на бензиновата помпа намалява затова и помпата беше с постоянен ток,не е лошо да има нещо да изолира горещия въздух лятото които перката духа при включване към филтара и дебитомера.друг вариант е да смените от 2,0 турбо купе друго няма да влезе изобщо братле помисли имали смисъл от цялото заване на пари в колата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар